Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
16n1 w Charcie... https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/16n1-w-charcie-t14639.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Mateusz529 [ Nie Sie 03, 2008 6:37 pm ] |
Temat postu: | 16n1 w Charcie... |
Jak w temacie... Nie długo będę miał (może:D) cylek 39mm, po szlifie, 50/4, tłok oryg, kanały powiększone i wypolerowane, okno wydechowe podniesione o 1mm, kanał ssący rozwierocny, hmmmmm na ile może na 19mm. Na zwykłym bingu cylek nie będzie wykorzystywał swojej mocy... Myślałem o innym gażniku tupy 16-19mm ale do każdego trzeba dorobić kruciec a ja tego nie umiem Oglądałem niektóre charty a zauważyłem, że dużo z nich ma gażnik 16n1 i mi się wydawało, ze kroćce są od 14mc... Dało by się 16n1 połączyć z chartowskim krućcem od 14mc?? Bo 16n1 to już wkońcu 16mm a nie 14mm A i jeszcze jedno ile może polecieć Chart na takim zestawie, oryg przełożeniach. |
Autor: | =XawiD= [ Nie Sie 03, 2008 6:45 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Co do prędkości... Wróżki nie jesteśmy. 50/4... A nie lepiej zrobić 50 z 4 płukami w tulei i 2 na tłoku? Do tego membranka i chart lata jak marzenie. Wtedy gaźnik 19, wydech spawany... I o jakiejś tam prędkości można myśleć. |
Autor: | Mateusz529 [ Nie Sie 03, 2008 6:51 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Ja tego nie będę robił tylko MaciejH92 A no i zapomniałem dodać, że tłok będzie odchudzony. Kanał ssący będzie rozwiercony chyba na 19mm. Chodzi mi o takie prędkości mniej więcej a wydech zostawie raczej ten co mam - pseudo sport, tylko myślę na gażnikiem. 16n1 by był dobry, ale podchodzi on pod kruciec 14mc?? |
Autor: | =XawiD= [ Nie Sie 03, 2008 6:55 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Króciec dorobić nie problem.. Rurka, 2 blaszki i gotowe. A odchudzanie tłoka itd... Co to ci da? Nic. |
Autor: | jasiu111_2007 [ Nie Sie 03, 2008 7:04 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Moim zdaniem jak będzie 80km/h to będzie dobrze chociaż w to wątpie , a do tego ciekaw jestem ile wał pochodzi w końcu większa ilość mieszanki w skrzyni korbowej = większe ciśnienie czyli większe obciążenie na wał.No i do tego większe spalanie coś około 4 albo 5 litrów. |
Autor: | =XawiD= [ Nie Sie 03, 2008 7:32 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Trzeba łożysko igiełkowe do korby dać. ---- Połączono ----- A 4/5l przy 50ccm? Max 3.5L... |
Autor: | jasiu111_2007 [ Nie Sie 03, 2008 7:44 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Cytuj: A 4/5l przy 50ccm? Max 3.5L... wiem co miałem w simsonie to nie gadaj |
Autor: | =XawiD= [ Nie Sie 03, 2008 7:45 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Chyba gaźnika nie potrafisz regulować... |
Autor: | adaś [ Nie Sie 03, 2008 8:10 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Ja już się przymierzałem do założenia 16n-1 do mojego charta pomierzyłem wszystko i króciec od 14mc pasuje tylko trzeba rozwiercić albo rozpiłować, bo ona ma 14mm a gaźnik simka 16mm rozstaw śrub tez pasuje. Takiej prędkości, (czyli 80km/h) bez powiększania kanałów płuczących (nie chodzi mi o okna płuczące) nie osiągniesz, bo to nie, simson. Simson ma sporo większe kanały płuczące od charta. Skromnie się pochwale, że będę zakładał cylinder od simsona 70ccm do charta i po moich pomiarach wyszło, że trzeba sporo nad spawać nie tylko przy kanałach płuczących. |
Autor: | Mateusz529 [ Nie Sie 03, 2008 8:46 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Wszystkie kanały będą powiększone. Jeżeli kruciec od 14mc pasuje do 16n1 to lux a mi właśnie chodzi o to, żeby jak najmniej wał dostawał w *** i gadałem z Maćkiem i on mówił, że jeżeli zmiejszy się żywotność wału to mało. On ma już 50/4 od 1600km, wał z allegro i żadnych luzów. Inni też mówią, że żywotność silnik mało się zmiejsza. Wkońcu to 50ccm a nie 70. A spalanie... Jakie jest w simie?? ja myślę, że 3l nie przekroczy a jak tak to będę jeżdził na bingu |
Autor: | jasiu111_2007 [ Nie Sie 03, 2008 10:14 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Dobra xawid moze przesadziłem 4/5 ale 3/4 na bank ja miałem 60ccm pięć kanałów i dolot na 19 i do tego gaźnik minarelli 19 mm i palił 6 |
Autor: | MaciejH92 [ Pon Sie 04, 2008 9:07 am ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Troszkę ze spalanie przesadzacie Mi na 14MC pali normalnie ok 2,5l nie więcej. Przy 16n1 będzie palił maaaaxx do 3l. Oczywiście zależy jeszcze jaką dyszę zastosujesz. W końcu simson 50ccm pali podobnie jak chart I się nie daje łożyska igiełkowego sworznia na korbowodzie z tulejką!!! Korbowody z łożyskiem sworznia są z twardszego materiału. |
Autor: | jasiu111_2007 [ Pon Sie 04, 2008 2:02 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Tak ale 16n1 to nie 15 mm ale 16mm a do tego jeszcze dodatkowe kanały . |
Autor: | hultaj [ Pon Sie 04, 2008 3:43 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
a ja mam pytanie czy lepiej chart chodzi na 16n1 czy orginalnym bingu 14 |
Autor: | Z3US [ Wto Sie 05, 2008 6:24 pm ] |
Temat postu: | Re: 16n1 w Charcie... |
Bing 14 ma gardziel 14mm, a 16N** ma 16 mm, więc logiczne na którym lepiej pracuje... |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |