Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Chart 210
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/chart-210-t15413-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  yazimoo [ Pon Wrz 15, 2008 8:43 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Raczej nie wymienicie dysz w oryginalnym gaźniku bo nie ma za bardzo skąd wziąć.

Autor:  piter24 [ Wto Wrz 16, 2008 1:16 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Zawsze je można rozwiercić np.u zegarmistrza. Ale jeśli chodzi o większą przeróbke silnika to nie opłaca się "tuningować" BING'a 14 czy tam 14MC tylko tak jak wszyscy polecają wsadzić 16n3 od simka.

Autor:  yazimoo [ Wto Wrz 16, 2008 2:06 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

No najlepiej, 14MC ma ogólnie za małą komorę pływakową nawet przy nie tuningowanej 50ccm brakuje na full gaz paliwa.

Autor:  MaciejH92 [ Wto Wrz 16, 2008 2:26 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

yazimoo napisał(a):
No najlepiej, 14MC ma ogólnie za małą komorę pływakową nawet przy nie tuningowanej 50ccm brakuje na full gaz paliwa.

Zgadzam się!

Ostatnio zainteresowałem się gaźnikiem BING 1/17/54. Ma gardziel 17mm, większą dyszę i jak się dowiedziałem od kilku osób dużo daje jego zamontowanie w charcie(jednemu po przejściu z 14mc wzrósł vmax o 10km/h). Może na wiosnę sobię kupię taki, jeżeli do tej pory nie kupię od simka :)

Autor:  yazimoo [ Wto Wrz 16, 2008 4:51 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Ale o jaki Ci dokładnie gaźnik chodzi? Bo te co są na allegro niby do charta te bingi to w opisie aukcji właśnie jest 1/17/54.

Autor:  MaciejH92 [ Wto Wrz 16, 2008 6:25 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Tak. Chodzi mi o te bingi z allegro. Podobno pasuje na króciec od charta(bing), ale trzeba nałożyć jakąś rurke, bo średnica otworu w gaźniku jest o 3mm większa. Ale to nie robi problemu bo sam sobie wyspawam taki króciec :)

Autor:  yazimoo [ Wto Wrz 16, 2008 8:45 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Kurde, a ja już nie mam zamiaru pakować kasy w charta bo dużo wydałem i ciekaw jestem czy jakby wyciągnąć to sitko z końcówki z gaźnika co się wężyk nakłada czy by to coś dało? W końcu każde sitko lekko spowalnia przepływ, a tam jest siteczko i jak bym je wyciągnął to szybciej komora by się zapełniała i miał by cały czas paliwo. Tak mi się zdaje ale sprawdzić tego teraz nie sprawdzę bo to jednak trzeba jechać chwile na full, a ja mam dopiero 197km od założenia nowego cylka.

Autor:  BEBAK [ Śro Wrz 17, 2008 5:43 am ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Bez odpowiedniego gaznika nic nie zdzialasz bo nie bedzie dochodzic tyle paliwa co potrzeba :)

Autor:  yazimoo [ Śro Wrz 17, 2008 1:56 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

No tak ale sitko zawsze lekko wstrzymuje przepływ, a jemu troszkę brakuje, puszczasz gaz na 3-4 sekundy i znowu rura i jedzie jak burza i znowu brakuje i tak w kółko, a bez tego siteczka by szybciej paliwo do komory napływało.

Autor:  tomek1212 [ Czw Wrz 18, 2008 10:12 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Wyjęcie sitka nic nie da, bo i tak przepływ blokuje zaworek iglicowy.

Autor:  diesel [ Pią Wrz 19, 2008 2:05 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

ja mam w charcie rozplanowaną głowice twardsze zawieszenie trochę odciążony i mi leci 68km/h

Autor:  yazimoo [ Pią Wrz 19, 2008 2:17 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210

Ja nie mam nic zrobione i do 70km/h prawie zawsze dobije.

---- Połączono -----

65km/h zawsze

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/