Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

[Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/rozs-dny-i-tani-tuning-silnika-t15683-75.html
Strona 6 z 8

Autor:  =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:20 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

Zrobisz pod warunkiem że zameczki sobie zaznaczysz.

Autor:  mk666 [ Pią Paź 10, 2008 7:24 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

zaznaczyłem już no i .... ??

Autor:  =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:26 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

No i teraz widzisz jak możesz prowadzić kanały płuczące... Jak szerokie one mogą być itd.

Autor:  mk666 [ Pią Paź 10, 2008 7:31 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

no dobra tylko tak ja nie chce robić dodatkowych kanałów tylko te chce powiększyć
a no i jeszcze jak jest z tym skosem w kanałach płuczących w tuleji mam ten skos wyrównać czy jak

Prosiłbym żeby więcej osób udzielało się w tym temacie !! <Czytaj>

Autor:  =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:42 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

Jeżeli zamki nie nachodzą to możesz poszerzać ile wlezie... praktycznie od zamka do zamka.

Autor:  przem578 [ Pią Paź 10, 2008 7:46 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

Skos masz zostawić taki sam jak był na górnej krawędzi okna płuczącego, a jeśli będziesz poszerzał okna to na bocznej krawędzi możesz zmniejszyć ten skos gdzieś o połowę.
A i okna poszerzaj tylko w stronę gaźnika, a nie do wydechu.

Ten schemat co podał adas jest jakiś kombinowany i nie możesz według niego robić cyla od charta :]

Autor:  =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:48 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

przem578 a niby dlaczego ma zostawić skos?

Autor:  mk666 [ Pią Paź 10, 2008 7:50 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

mi się inaczej wydaje bo przecież nie rozwiercę np kanału wydechowego z 21mm-15mm na np.30mm na 30mm wysoki bo przecież kanały muszą się w dobrym miejscu zamykać i otwierać :/

Autor:  przem578 [ Pią Paź 10, 2008 7:51 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

=XawiD= napisał(a):
przem578 a niby dlaczego ma zostawić skos?

Jak to dlaczego? Przecież mieszanka nie może wpadać pod byle jakim kątem do cylindra bo płukanie byłoby wtedy nie dostateczne.

Autor:  =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:58 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

Stare za przeproszeniem mongolskie teorie... Mieszanka wpływa do komory spalania pod wpływem ciśnienia i jest spalana w niej. A co ci da że masz skos oprócz tego, że zmniejszasz przepływ?

Autor:  przem578 [ Pią Paź 10, 2008 8:00 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

T
=XawiD= napisał(a):
A co ci da że masz skos oprócz tego, że zmniejszasz przepływ?

To ,że dwie strugi mieszanki pójdą do góry a nie się zderzą. Zastanów się bo nie chce mi się znowu z tobą kłócić.

---- Połączono -----

A i przepływu to w żaden sposób nie zmniejsza.

Autor:  =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 8:03 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

No dobra powiedzmy że pójdą tam sobie bla bla bla... Ale i tak są spalane w jednej, półokrągłej komorze spalania. Więc co to zmienia?

---- Połączono -----

Rozumiem jakby głowica miała jakieś wgłębienia itd. - wtedy aby mieszankę na nią doprowadzić skosy były by potrzebne. Ale nie w takim silniku.

Autor:  przem578 [ Pią Paź 10, 2008 8:06 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

Zapomniałeś jeszcze o tym, że struga świeżej mieszanki ma za zadanie odpowiednio wypchnąć spaliny, a rozproszona i zawirowana na wszystkie strony tylko zmiesza się ze spalinami.

Autor:  =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 8:07 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

Tyle że mieszanka nie wypycha spalin... Spaliny wypycha podciśnienie.

Autor:  przem578 [ Pią Paź 10, 2008 8:11 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika

Ale jeśli najpierw zmieszają się z mieszanką to to chyba wiesz co się stanie :]
A tak nawiasem to po co konstruktorzy silników by robili takie okna jeśli to nie miałoby żadnego znaczenia?

Strona 6 z 8 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/