Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/rozs-dny-i-tani-tuning-silnika-t15683-75.html |
Strona 6 z 8 |
Autor: | =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:20 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
Zrobisz pod warunkiem że zameczki sobie zaznaczysz. |
Autor: | mk666 [ Pią Paź 10, 2008 7:24 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
zaznaczyłem już no i .... ?? |
Autor: | =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:26 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
No i teraz widzisz jak możesz prowadzić kanały płuczące... Jak szerokie one mogą być itd. |
Autor: | mk666 [ Pią Paź 10, 2008 7:31 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
no dobra tylko tak ja nie chce robić dodatkowych kanałów tylko te chce powiększyć a no i jeszcze jak jest z tym skosem w kanałach płuczących w tuleji mam ten skos wyrównać czy jak Prosiłbym żeby więcej osób udzielało się w tym temacie !! |
Autor: | =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:42 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
Jeżeli zamki nie nachodzą to możesz poszerzać ile wlezie... praktycznie od zamka do zamka. |
Autor: | przem578 [ Pią Paź 10, 2008 7:46 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
Skos masz zostawić taki sam jak był na górnej krawędzi okna płuczącego, a jeśli będziesz poszerzał okna to na bocznej krawędzi możesz zmniejszyć ten skos gdzieś o połowę. A i okna poszerzaj tylko w stronę gaźnika, a nie do wydechu. Ten schemat co podał adas jest jakiś kombinowany i nie możesz według niego robić cyla od charta |
Autor: | =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:48 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
przem578 a niby dlaczego ma zostawić skos? |
Autor: | mk666 [ Pią Paź 10, 2008 7:50 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
mi się inaczej wydaje bo przecież nie rozwiercę np kanału wydechowego z 21mm-15mm na np.30mm na 30mm wysoki bo przecież kanały muszą się w dobrym miejscu zamykać i otwierać |
Autor: | przem578 [ Pią Paź 10, 2008 7:51 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
=XawiD= napisał(a): przem578 a niby dlaczego ma zostawić skos? Jak to dlaczego? Przecież mieszanka nie może wpadać pod byle jakim kątem do cylindra bo płukanie byłoby wtedy nie dostateczne. |
Autor: | =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 7:58 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
Stare za przeproszeniem mongolskie teorie... Mieszanka wpływa do komory spalania pod wpływem ciśnienia i jest spalana w niej. A co ci da że masz skos oprócz tego, że zmniejszasz przepływ? |
Autor: | przem578 [ Pią Paź 10, 2008 8:00 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
T =XawiD= napisał(a): A co ci da że masz skos oprócz tego, że zmniejszasz przepływ? To ,że dwie strugi mieszanki pójdą do góry a nie się zderzą. Zastanów się bo nie chce mi się znowu z tobą kłócić. ---- Połączono ----- A i przepływu to w żaden sposób nie zmniejsza. |
Autor: | =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 8:03 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
No dobra powiedzmy że pójdą tam sobie bla bla bla... Ale i tak są spalane w jednej, półokrągłej komorze spalania. Więc co to zmienia? ---- Połączono ----- Rozumiem jakby głowica miała jakieś wgłębienia itd. - wtedy aby mieszankę na nią doprowadzić skosy były by potrzebne. Ale nie w takim silniku. |
Autor: | przem578 [ Pią Paź 10, 2008 8:06 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
Zapomniałeś jeszcze o tym, że struga świeżej mieszanki ma za zadanie odpowiednio wypchnąć spaliny, a rozproszona i zawirowana na wszystkie strony tylko zmiesza się ze spalinami. |
Autor: | =XawiD= [ Pią Paź 10, 2008 8:07 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
Tyle że mieszanka nie wypycha spalin... Spaliny wypycha podciśnienie. |
Autor: | przem578 [ Pią Paź 10, 2008 8:11 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] rozsądny i tani "tuning" silnika |
Ale jeśli najpierw zmieszają się z mieszanką to to chyba wiesz co się stanie A tak nawiasem to po co konstruktorzy silników by robili takie okna jeśli to nie miałoby żadnego znaczenia? |
Strona 6 z 8 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |