Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Sprzegło i zĂÂŞbatka zdawcza .. https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/sprzeg-o-i-z-a-batka-zdawcza-t1621-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | =XawiD= [ Pią Sty 05, 2007 8:02 am ] |
Temat postu: | |
A w jeszcze mocniejszych (chartach) koła zębate??? Silnik jawki to przestarzała konstrukcja, więc tym się nie sugeruj, co najwyżej możesz pokombinować z koszem sprzęgła z simsona. |
Autor: | mati590 [ Pią Sty 05, 2007 10:46 am ] |
Temat postu: | |
=XawiD= chart ma 2,8 km, na tabliczce znamionowej od mojej starej jawy (juz nie mam) tej z starszym typem tłumika pisało 3,5 km I ona była nieblokowana, kolanko miałem krótkie, dysze 68, tylko poprzednik zmienił silnik na ten z rometa i kruciec był lekko bloknięty (trochę rozpiłowany) i małą zębatke miałem. Więc zależy z którym silnikiem jawki porównujesz blokowanym czy nie ;>. |
Autor: | Diabloo [ Pią Sty 05, 2007 4:53 pm ] |
Temat postu: | |
silnik jawki po odblokowaniu miała 3,5kM a przed 2,4kM. Co do porównywania silniktów to jawka bazuje na tym ze pobiera ogromne ilości paliwa, co do czarta to chyba nie tak dużo(?) |
Autor: | Dawideq [ Pią Sty 05, 2007 8:19 pm ] |
Temat postu: | |
Diabloo, ja mam Ogara z silnikiem jawki i wcale tak dużo nie pobiera paliwa. |
Autor: | Diabloo [ Pią Sty 05, 2007 9:15 pm ] |
Temat postu: | |
Ale pobiera napewno więcej niź romet, (po założeniu gaźnika od jawki do rometa moc wzrasta), To może mówmy na temat, To jest różnica między kołem zębatym a łańczuszkiem ? |
Autor: | miki1002 [ Pią Sty 05, 2007 9:18 pm ] |
Temat postu: | |
Zgadzam sie z Dawideq. Mi pali 2,5 a przy dynamicznej jeździe do 3. A ten koszyczke jest inny niż w nowszych polskich silnikach, ba ma mocowanie spręzyny na trzy zawleczki |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |