Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Sprzegło i zêbatka zdawcza ..
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/sprzeg-o-i-z-a-batka-zdawcza-t1621-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  =XawiD= [ Pią Sty 05, 2007 8:02 am ]
Temat postu: 

A w jeszcze mocniejszych (chartach) koła zębate??? Silnik jawki to przestarzała konstrukcja, więc tym się nie sugeruj, co najwyżej możesz pokombinować z koszem sprzęgła z simsona.

Autor:  mati590 [ Pią Sty 05, 2007 10:46 am ]
Temat postu: 

=XawiD= chart ma 2,8 km, na tabliczce znamionowej od mojej starej jawy (juz nie mam) tej z starszym typem tłumika pisało 3,5 km :] I ona była nieblokowana, kolanko miałem krótkie, dysze 68, tylko poprzednik zmienił silnik na ten z rometa i kruciec był lekko bloknięty (trochę rozpiłowany) i małą zębatke miałem. Więc zależy z którym silnikiem jawki porównujesz blokowanym czy nie ;>.

Autor:  Diabloo [ Pią Sty 05, 2007 4:53 pm ]
Temat postu: 

silnik jawki po odblokowaniu miała 3,5kM a przed 2,4kM.
Co do porównywania silniktów to jawka bazuje na tym ze pobiera ogromne ilości paliwa, co do czarta to chyba nie tak dużo(?)

Autor:  Dawideq [ Pią Sty 05, 2007 8:19 pm ]
Temat postu: 

Diabloo, ja mam Ogara z silnikiem jawki i wcale tak dużo nie pobiera paliwa.

Autor:  Diabloo [ Pią Sty 05, 2007 9:15 pm ]
Temat postu: 

Ale pobiera napewno więcej niź romet, (po założeniu gaźnika od jawki do rometa moc wzrasta),
To może mówmy na temat,
To jest różnica między kołem zębatym a łańczuszkiem ?

Autor:  miki1002 [ Pią Sty 05, 2007 9:18 pm ]
Temat postu: 

Zgadzam sie z Dawideq. Mi pali 2,5 a przy dynamicznej jeździe do 3. A ten koszyczke jest inny niż w nowszych polskich silnikach, ba ma mocowanie spręzyny na trzy zawleczki

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/