Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Oddławianie silnika jawki https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/odd-awianie-silnika-jawki-t1762-30.html |
Strona 3 z 5 |
Autor: | Garry1 [ Pią Lip 06, 2007 10:15 am ] |
Temat postu: | |
to nie jest tuning!!!!!!!! |
Autor: | kendzior [ Pią Lip 06, 2007 10:48 am ] |
Temat postu: | |
No dobra. O ile % zwiekszy sie spalanie jezeli zastosuje te wszystkie zmiany |
Autor: | Dawideq [ Pią Lip 06, 2007 11:33 am ] |
Temat postu: | |
kendzior, ja nie odczułem różnicy... A jeśli jest to mała. |
Autor: | matyss [ Pią Lip 06, 2007 2:15 pm ] |
Temat postu: | |
Witam wszytskich na tym foro;p jest to mój pierwszy post:) ja motorku jeszcze niemam ale za niedługo ide do roboty i zarobie na niego z tym krućcem to jest tak że go trzeba rozpiłować tylko przy wejsciu do gaźnika, czy na całej jego długosci?? |
Autor: | Garry1 [ Pią Lip 06, 2007 4:25 pm ] |
Temat postu: | |
przy cylindrze tez warto rozpilowac do wymiaru okna w cylu |
Autor: | matyss [ Pią Lip 06, 2007 4:33 pm ] |
Temat postu: | |
a w środku niepiłować?? a ten kruciec z agmotu jest już odpowiedni?? |
Autor: | Arrek [ Śro Lip 18, 2007 8:50 pm ] |
Temat postu: | |
YEAH! Motór oddławiony jee w czasie jazdy próbnej zauważyłem że jest mocniejszy i lepiej przyspiesza. Jutro zobaczę ile wyciąga km/h. Może opiszę problemy z którymi jednak się uporałem: - po pierwsze - rozpiłowanie króćca - strasznie niewdzięczna robota - chcąc iść na skróty ponawiercałem sobie króciec wiertłem 2mm, bo nie chciało mi się piłować. Póżniej gdy rozwiercałem te małe otworki przewierciłem boczną ściankę króćca i powstały 2 dziury... kupiłem więc nowy za 12,50 :-p - po drugie - pierwszą "puszkę" z tłumika wyjąłem z lekkim trudem. Za to następne bebechy zanim wyjąłem, to pokrzywiłem je śrubokrętem jak harmonijkę. Reszta poszła sprawnie tak jak podał bosek3. Po za tym fajny ma dźwięk z tłumika. Pozdrawiam |
Autor: | vironin [ Sob Lip 21, 2007 11:53 am ] |
Temat postu: | |
Przy przewiercaniu dławika trzeba wyjąć pierwszy wkład i będzie widoczna druga część wkładu z dwoma otoworami i mam w nie wiercić aż przejdą przez trzecią część - dobrze to zrozumiałem ? |
Autor: | Arrek [ Sob Lip 21, 2007 12:19 pm ] |
Temat postu: | |
Sorry za ten pseudo szkic w paincie, robilem to na szybko jak zobaczysz tłumik to już się połapiesz |
Autor: | vironin [ Sob Lip 21, 2007 4:45 pm ] |
Temat postu: | |
Wielkie dzięki za szkic już jest wszystko jasne niedługo biorę się do roboty . |
Autor: | Derek123 [ Nie Lip 22, 2007 8:57 am ] |
Temat postu: | |
Ja mam w Ograku tłumik od Simsona , one nie były dławione? |
Autor: | karol282 [ Nie Lip 22, 2007 8:17 pm ] |
Temat postu: | |
Tak były. Poszukaj troche o przerobieniu takiego tłumika na AOA1. |
Autor: | martyn [ Nie Sie 12, 2007 11:06 am ] |
Temat postu: | |
Powiekszylem otwór w króćcu, skrócilem kolanko na 4 cm, rozwierciłem dławik w tłumiku i wywaliłem tą pierwszą część. Teraz tłumik ma fajny dźwięk a także moc podskoczyła i ma lepsze przyspieszenie. Oto jak wygląda dławik po 1500km jeżdżenia na mixolu: |
Autor: | Antonio [ Wto Sie 28, 2007 12:46 pm ] |
Temat postu: | |
Mixol za 8 zlotych... To jest predzej szampon a nie olej, ja leje do wszystkich swoich olejza 38 zl litr, stihla do dwusuowo (kos spalinowych przewaznie) Zauwazylem ze na tym oleju simson mi "mniej syfi" w sciszaczach. A wiec mowicie ze warto skrocic kolanko? |
Autor: | nici12345 [ Śro Sie 29, 2007 12:25 am ] |
Temat postu: | |
w simsonie to niewiele daje.sprawdzone. |
Strona 3 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |