Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[Honda NSR 50] Blokady, tuning https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/blokady-tuning-t19423-30.html |
Strona 3 z 13 |
Autor: | maxis [ Czw Maj 21, 2009 4:48 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
mieszanka z dozownika i troche do paliwa dodaje bo wiem ze na poczatku trzeba wiecej mixolu... Boski napisz jaki efekt przyniosl ten zabieg:) wlasnie sie zastanawialem ostanio co to jest w dyfuzorze co tak lata, a tu sie okazuje ze jakas kulka |
Autor: | jane50123 [ Czw Maj 21, 2009 4:53 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
to nawet się nie przyznawaj że na mixolu jezdzisz, tylko zmien jak najszybciej olej, tani i dobry jest midland. |
Autor: | Garry1 [ Czw Maj 21, 2009 7:18 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
łooo nieźle poblokowany ten dyfuzor Jak na moje to porządnie wyczyść nagar a siatkę zostaw. Poczujesz moc :F |
Autor: | boski_dzik [ Czw Maj 21, 2009 8:41 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
Gary nie ładnie się śmiać, to tylko 50ccm. Nie ma dławika przy wejściu, nie ma porąbanych, zakręconych rurek jak w skuterach, nie ma zwężki/lejka w środku, więc bez przegrody dyfuzor jest "pusty". I znów zgaduje, ta siatka to właśnie dopala spaliny co? Katalizator. A nagar najlepiej czym usunąć? Benzyny nalać i podpalić? Kolega tak tłumnikiem od WSK-i 125(czytaj bazooka) zrobił dziurę w stodole, szaleństwa młodości Słyszałem soda kaustyczna, cola, spirytusu mi szkoda. |
Autor: | r4g3 [ Czw Maj 21, 2009 9:01 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
http://www.bikepics.com/pictures/1617813/" target="_blank http://www.bikepics.com/pictures/1617811/" target="_blank To dyf od sendy. Robiłem tak samo u kumpla, po wywaleniu tych blaszek (pod nimi jest wata szklana) silnik zaczął lepiej oddychać na wyższych. Ta przegroda - to o czym mówiłem. Dobrze że to wywaliłeś. Ta kulka - po prostu wata przestała trzymać blaszkę - siatkę i spadła, nagromadziła się, i dalej siedziała w środku. Ja bym wyrzucił wszystko, wiem że to pracochłonne ale warto. Nawet już więcej nie rozcinaj, wyciągnij tyle ile Ci się uda, przecinak i jedziesz - wszystko odejdzie . Będzie głośniejszy wydech ale za to bardziej metaliczny, możesz wymienić watę w końcówce i wyjdzie na jedno. Jak nagar usunąć... hm, kup kreta, nalej ciepłej wody i zostaw na parę godzin, w razie potrzeby powtórz. |
Autor: | jane50123 [ Czw Maj 21, 2009 10:23 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
ale zauważmy że to nie są blokady więc nawet jak to zrobisz wszystko to szału nie będzie |
Autor: | r4g3 [ Pią Maj 22, 2009 8:53 am ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
Ale przez te siatki i waty zmniejszają się wymiary dyfa w środku, nawet znacznie, 1 cm (założe się że ze średnicy tyle ubyło) to dużo. Zmniejsza się pojemność dyfa, zmieniają się wymiary, mniejsze podciśnienie. Te wszystkie wyciszacze to patrząc ze strony sprawności 2t - blokady. Fabryka musiała je założyć żeby wydech był cichszy, musiał spełniać jakieś normy... |
Autor: | jane50123 [ Pią Maj 22, 2009 2:32 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
r4g3 czy średnica na kolanku na łączeniu z cylindrem może być mniejsza od średnicy okna wydechowego ? |
Autor: | r4g3 [ Pią Maj 22, 2009 4:06 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
Na okno się nie patrz, byleby okno nie było dużo mniejsze niż kanał wydechowy i kolanko. Samo okno może być większe od kanału wydechowego, powstanie lejek i będzie baja. Czasami warto skorygować przejście kanał wydechowy->kolanko. |
Autor: | maxis [ Pią Maj 22, 2009 6:08 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
btw. teraz sprawdzilem i jezdze na oleju "micro" 12 zl za butelke wiec tanio wg.mnie a w temacie to ja podpalalem tlumik i dyfuzor ... i nic sie nie stalo troche ostroznosci i umiaru a bedzie wszystko ok, a efekt najlpeszy |
Autor: | jane50123 [ Pią Maj 22, 2009 9:24 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
właśnie chodzi mi o te średnice na końcu kanału wydechowego i na wejściu kolanka (czyli na łączeniu). Na wejściu kolanka po zmianie cylindra na 70cc jest mniejsza średnica niż na końcu kanału wydechowego i to sporo, osiągi są bdb ale tak myślę czy to go jeszcze trochę nie ogranicza, mógłbym na wejściu kolanka wyciąć tą tulejkę która ma długość 2-3cm i dorobić uszczelkę i zyskałbym 3-4mm większą średnicę ale nie wiem czy warto |
Autor: | kazik3193 [ Pią Maj 22, 2009 10:54 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
Jeżeli zależy ci na maxymalnym podrasowaniu tej nsr'ki, to myślę że masz chęci, więc wydaje mi się że, warto |
Autor: | jane50123 [ Nie Maj 24, 2009 7:00 pm ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
Zrobiłem co się dało, musze powiedzieć że poprawił mu się dół. |
Autor: | gladki9 [ Pon Maj 25, 2009 9:14 pm ] |
Temat postu: | Honda NSR 50 |
Panowie mam problem. Posiadam Honde Nsr50 mialem w niej silnik z 4 biegowa skrzynia i cylinder 50 ale wymienilem silnik na 6 biegowy 80cm z hondy mtx i problem polega na tym ze silnik jest naprawde bardzo mocny bo jest po kapitalnym remoncie i naprawde nie zalowalem pieniedzy ale nie wkreca mi sie on na obroty Dowiedzialem sie ze to "niby" jest wina modułu ponieważ nie ciagnie mi lewego powietrza ani nic. I patrzylem sie na oryginalne moduły z MTX ale ta zlacze jest na 5 pinow a ja u siebie mam na 4:/ jak mam podłączyć ten moduł z mtx?? Prosze was pomozcie mi poniewaz nie wiem co mam zrobić:/ |
Autor: | jane50123 [ Wto Maj 26, 2009 7:24 am ] |
Temat postu: | Re: Honda NSR 50 |
a teraz jaki moduł masz, bo w nsr też jest na 5 pinow |
Strona 3 z 13 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |