Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

[Honda NSR 50] Blokady, tuning
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/blokady-tuning-t19423-30.html
Strona 3 z 13

Autor:  maxis [ Czw Maj 21, 2009 4:48 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

mieszanka z dozownika i troche do paliwa dodaje ;) bo wiem ze na poczatku trzeba wiecej mixolu...
Boski napisz jaki efekt przyniosl ten zabieg:) wlasnie sie zastanawialem ostanio co to jest w dyfuzorze co tak lata, a tu sie okazuje ze jakas kulka :P

Autor:  jane50123 [ Czw Maj 21, 2009 4:53 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

to nawet się nie przyznawaj że na mixolu jezdzisz, tylko zmien jak najszybciej olej, tani i dobry jest midland.

Autor:  Garry1 [ Czw Maj 21, 2009 7:18 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

łooo nieźle poblokowany ten dyfuzor <wow> Jak na moje to porządnie wyczyść nagar a siatkę zostaw. Poczujesz moc :F

Autor:  boski_dzik [ Czw Maj 21, 2009 8:41 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

Gary nie ładnie się śmiać, to tylko 50ccm. Nie ma dławika przy wejściu, nie ma porąbanych, zakręconych rurek jak w skuterach, nie ma zwężki/lejka w środku, więc bez przegrody dyfuzor jest "pusty".
I znów zgaduje, ta siatka to właśnie dopala spaliny co? Katalizator.
A nagar najlepiej czym usunąć? Benzyny nalać i podpalić? Kolega tak tłumnikiem od WSK-i 125(czytaj bazooka) zrobił dziurę w stodole, szaleństwa młodości :]
Słyszałem soda kaustyczna, cola, spirytusu mi szkoda.

Autor:  r4g3 [ Czw Maj 21, 2009 9:01 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

http://www.bikepics.com/pictures/1617813/" target="_blank
http://www.bikepics.com/pictures/1617811/" target="_blank
To dyf od sendy. Robiłem tak samo u kumpla, po wywaleniu tych blaszek (pod nimi jest wata szklana) silnik zaczął lepiej oddychać na wyższych. Ta przegroda - to o czym mówiłem. Dobrze że to wywaliłeś. Ta kulka - po prostu wata przestała trzymać blaszkę - siatkę i spadła, nagromadziła się, i dalej siedziała w środku. Ja bym wyrzucił wszystko, wiem że to pracochłonne ale warto. Nawet już więcej nie rozcinaj, wyciągnij tyle ile Ci się uda, przecinak i jedziesz <faja> - wszystko odejdzie :P . Będzie głośniejszy wydech ale za to bardziej metaliczny, możesz wymienić watę w końcówce i wyjdzie na jedno. Jak nagar usunąć... hm, kup kreta, nalej ciepłej wody i zostaw na parę godzin, w razie potrzeby powtórz.

Autor:  jane50123 [ Czw Maj 21, 2009 10:23 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

ale zauważmy że to nie są blokady więc nawet jak to zrobisz wszystko to szału nie będzie <spoko>

Autor:  r4g3 [ Pią Maj 22, 2009 8:53 am ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

Ale przez te siatki i waty zmniejszają się wymiary dyfa w środku, nawet znacznie, 1 cm (założe się że ze średnicy tyle ubyło) to dużo. Zmniejsza się pojemność dyfa, zmieniają się wymiary, mniejsze podciśnienie. Te wszystkie wyciszacze to patrząc ze strony sprawności 2t - blokady. Fabryka musiała je założyć żeby wydech był cichszy, musiał spełniać jakieś normy...

Autor:  jane50123 [ Pią Maj 22, 2009 2:32 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

r4g3 czy średnica na kolanku na łączeniu z cylindrem może być mniejsza od średnicy okna wydechowego ?

Autor:  r4g3 [ Pią Maj 22, 2009 4:06 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

Na okno się nie patrz, byleby okno nie było dużo mniejsze niż kanał wydechowy i kolanko. Samo okno może być większe od kanału wydechowego, powstanie lejek i będzie baja. Czasami warto skorygować przejście kanał wydechowy->kolanko.

Autor:  maxis [ Pią Maj 22, 2009 6:08 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

btw. teraz sprawdzilem i jezdze na oleju "micro" 12 zl za butelke wiec tanio wg.mnie ;)
a w temacie to ja podpalalem tlumik i dyfuzor ... i nic sie nie stalo :P troche ostroznosci i umiaru a bedzie wszystko ok, a efekt najlpeszy

Autor:  jane50123 [ Pią Maj 22, 2009 9:24 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

właśnie chodzi mi o te średnice na końcu kanału wydechowego i na wejściu kolanka (czyli na łączeniu). Na wejściu kolanka po zmianie cylindra na 70cc jest mniejsza średnica niż na końcu kanału wydechowego i to sporo, osiągi są bdb ale tak myślę czy to go jeszcze trochę nie ogranicza, mógłbym na wejściu kolanka wyciąć tą tulejkę która ma długość 2-3cm i dorobić uszczelkę i zyskałbym 3-4mm większą średnicę ale nie wiem czy warto :> :>

Autor:  kazik3193 [ Pią Maj 22, 2009 10:54 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

Jeżeli zależy ci na maxymalnym podrasowaniu tej nsr'ki, to myślę że masz chęci, więc wydaje mi się że, warto

Autor:  jane50123 [ Nie Maj 24, 2009 7:00 pm ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

Zrobiłem co się dało, musze powiedzieć że poprawił mu się dół. :)

Autor:  gladki9 [ Pon Maj 25, 2009 9:14 pm ]
Temat postu:  Honda NSR 50

Panowie mam problem. Posiadam Honde Nsr50 mialem w niej silnik z 4 biegowa skrzynia i cylinder 50 ale wymienilem silnik na 6 biegowy 80cm z hondy mtx i problem polega na tym ze silnik jest naprawde bardzo mocny bo jest po kapitalnym remoncie i naprawde nie zalowalem pieniedzy ale nie wkreca mi sie on na obroty :/ Dowiedzialem sie ze to "niby" jest wina modułu ponieważ nie ciagnie mi lewego powietrza ani nic. I patrzylem sie na oryginalne moduły z MTX ale ta zlacze jest na 5 pinow a ja u siebie mam na 4:/ jak mam podłączyć ten moduł z mtx?? Prosze was pomozcie mi poniewaz nie wiem co mam zrobić:/

Autor:  jane50123 [ Wto Maj 26, 2009 7:24 am ]
Temat postu:  Re: Honda NSR 50

a teraz jaki moduł masz, bo w nsr też jest na 5 pinow

Strona 3 z 13 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/