Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Drugi wydech
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/drugi-wydech-t2270-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Jaco999 [ Pon Sie 28, 2006 8:14 am ]
Temat postu: 

Czemu mnieliby sie czepiać??? Przecierz bardzo duza ilosc motorów ma podwójny wydech.

Autor:  Petrov [ Wto Sie 29, 2006 8:20 am ]
Temat postu: 

A pomysleliscie o tym ze spadnie wam moc? Przecierz dwusow musi miec swoj opor na wydechu a jak wstawicie drugi tlumik to opor sie zmniejszy jedyne co to bedzie lzej palil gume ale predkosci maxymalnej napewno nie nabierze to samo jest z tymi filtrami stozkowymi sile ma ale v-max i przyspieszanie przy wyzszych obrotach jest do dupy ja mam teraz oryginalny filtr powietrza i tlumik z simsona (tlumik oryginal) o to w polaczeniu z 60cc dalo mi jakies 80km\h im bardziej moto sie zdlawi tym na 3 biegu bedzie mial wiecej mocy Przynajmniej takie sa moje odczucia wedlug mnie najepiej zostawic oryginalny filtr i dac cichszy pojedynczy tlumik dzieki temu mozna szybciej smigac :D

Autor:  SzyMZek [ Wto Sie 29, 2006 8:57 am ]
Temat postu: 

Petrov, pomyśl co ty piszesz?? Na cylindrze 60cm i po zmianie tłumika masz 80km/h po prostu śmiech na sali... Po zamontowaniu dwóch wydechów masz trochę więcej mocy ale nie o to tu chodzi, liczy się efekt wizualny.

Autor:  Garry1 [ Wto Sie 29, 2006 9:59 am ]
Temat postu: 

to oblicz sobie tłumik tak aby zwiekszyl ta moc i poprowadz go na dwie strony...

Autor:  KameQ [ Wto Sie 29, 2006 12:33 pm ]
Temat postu: 

Mozesz robic tez atrape drugiego wydechu <hahaha>

Autor:  Petrov [ Czw Sie 31, 2006 9:06 pm ]
Temat postu: 

lol dobry typ z ciebie widze ze malo sie znasz na dwusuwach mowie o tym ze im dasz wiekszy opor na wydechu tym wiecej pojedzie a tlumik z simka jest cichszy i dlatego ciezej z niego wychodza spaliny sprobuj wyjac wklad wygluszajacy z koncowki i zobaczysz ile ci pojedzie najpierw sie zastanow troche co napiszesz mam kumpla w swoim miescie to przerobil oryginalny tlumiok tak ze obcial 1\3 jego i bebechy poszly do przodu to latal mu 85 km\h tyle ze troche sie wolniej rozpedzal bo dotego mial zebatke 13 a tak na marginesie tez mam zebatke 13 i jezdzi wysmienice a lacznik mam z WSK-i 175 i predkosc jaka mialem byla mierzona z samochodem i ze skuterem licznik idealnie wskazuje


blablabla - może tak przy dłuższej wypowiedzi zastosujesz jakąś kropkę czy przecinek a nie tak wsyzstko jednym ciągiem pisać ?? / Artizzz

Autor:  Lashlo [ Sob Wrz 02, 2006 12:23 am ]
Temat postu: 

@Petrov idź lepiej przejechać się na swoim ścigaczu a nie bajerujesz ludzi.

Autor:  Petrov [ Sob Wrz 02, 2006 6:56 pm ]
Temat postu: 

Boze jak nie wierzysz ze tyle jedzie to twoja sprawa. Co o tym myslicie to mam gleboko gdzies.

Autor:  Michal200 [ Pon Paź 16, 2006 7:34 am ]
Temat postu: 

Chyba bedzie lepiej zrobić tylko atrape drugiego wydechu a oryginalny przeczyścić i obciąć w nim kolanko i to powinno dać najleoszy efekt.

Autor:  r4g3 [ Pon Paź 16, 2006 11:38 am ]
Temat postu: 

petrov ja troche kombinowalem z tlumikiem... na początku jak zalozylem tlumik od simka oryginal to zeby 2 wrzucic to poł godziny sie rozpedzalem... tam po srodku jes jescze jeden powiedzmy "dlawik" nie tylko te 2 na koncówce.... takze wywalilem wszystko i bynajmniej mi chodzi gozej niz z dlawikami... po wielu jeszce kombinacjach doszedlem do wniosku ze (u mnie) ogar chodzi lepiej bez srodkowej scianki i z dlawikami ogarowymi (pasują!!) ;) pzdr 4 all

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Paź 16, 2006 4:59 pm ]
Temat postu: 

Powiem że to dobry pomysł kuzyn ma tak przy Jawce oczywiście 2 podłączone poszedłto mechanika tam jakimś sposobem wycieli otwór na drugi wydech (w kolanku).Zespawali i założył co do szybkości to się nie wypowiadam ! ponieważ nie wiem

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/