Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Wrz 27, 2024 11:11 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Czw Sie 12, 2010 10:32 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 25, 2007 11:40 pm
Posty: 101
Miejscowość: bydgoszcz
witajcie
wyciagnolem kupe silnikow od wsk pelno walow i innych czesci od wsk 3 i 4
popatrzalem i stwierdzilem ciekawe pasujace zaleznosci i wymiary mianowicie zawsze zniechecal mnie max tuning wsk bo ta cienka korba
wpadlem na ??genialna?? wizje ;
zaczac trzeba od podstaw czyli wal ; wal od wfm 125 identyko jak od wsk tylko inny wymiar sworzna , pasuje korbowod z lozyskiem od wsk 175 w efekcie mamy korbowod nie do zgiecia , waga straego korbowodu z wsk i nowego roznice wyszlifowuje w przeciwwagach(lepsze wywazenie) jutro jade do sklepu dopasowac lozysko igielkowe na korbe od 175 a sworzen od 125
tlok odchudzony 4 kanaly pluczace 3 wydechy membrana od dt 125 gaznik tanim kosztem od etz 250 , airbox z butelki po kubusiu , liczony wydech polerka na lustro , podkowy na wal
teraz sprzeglo , zakladajac ze wytrzyma lancuszek sprzeglowy zauwzylem ze kosze od 175 i 125 sa takie same frezy na walkach tez wiec jakby zalozyc wklad sprzegla na kosz od 125 uzyskamy wytrzymalsze sprzeglo
myslalem nad 4 biegowa skrzynia rozstaw walkow jest taki sam jak w wsk 175 , polozenie zmieniacza biegow tez i walka od zmiany biegow tezzzzzz minimalna roznica w mocowaniu mozna rozwiercic otwory trzeba tylko dotoczyc odpowiednie tulejki i przerobic zdawczy , jak sie kartery nie rozleca od tej mocy to ujedzie, zapln CDI od nowego sqtera czy czegos , by uzyskac szybsze wkrecanie sie na obroty mozna stoczyc wal ale do stopnia by nie naruszyc wywazenia jeszcze myslalem o abstrakcji troche czyli zasada dzialania silnika 2T w skrocie im ciasniej na wale tym wieksza moc na wysokich odwrotnoscia jest im luzniej nawale tym wieksza moc na niskich a jakby daC taki maly zbiornik polaczony zaworem z komora walu ktory by przy okreslonych obrotach otwieral sie i zmaykal , zwiekszajac i zmniejszajac pojemnosc skrzyni korbowej troche fantazja,,,,

jesli ktos mysli ze ten tuning to jest niemozliwe i idiotyczny pomysl to niech sie nie wypowiada jak niema uzasadnien konkretnych
a jak ktos by chcial pomoc to bardzo mile widziane wypowiedzi
i sory za bledy ktorych jest tu maaasaaa
jutro dadam jakies foty dal zainteresowanych


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Czw Sie 12, 2010 7:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 27, 2006 8:20 pm
Posty: 284
Miejscowość: Wojków
Pojazd: - Simson S51 60/4
- Komar
- QUAD SAM WSK 125
To się nazywa motywacja :D

Hmm, próbuj, mam silnik od wski 125 i to o czym Ci mogę powiedzieć/doradzić.
To gdy założysz wał od wfmki o ile dobrze pamiętam jest czop przesunięty, więc musisz zmieniać odrazu zmieniać zapłon, bo go nie ustawisz. Polecam zapłon AC-CDI z charta iskrownik pasuje tylko magneto trzeba roztoczyć na wielkość wału jaki ma wska. 4 kanały płuczące? O ile dobrze wiem w cylindrze wski nie ma za dużo miejsca i do tego nie wybijesz z cylindra tulei, możesz pomyśleć nad cylindrem od mińska, ale nie wiem czy on jest bardziej podatny na modyfikację.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Pią Sie 13, 2010 9:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
jak chcesz to mam zapłon charta z kółkiem na wsk,cylinder minska możesz założyć ale w nim nie dorobisz kanałów tak jak i w wsk..... cyl minska ma większe kanały i to powinno ci wystarczyć.A jeśli chcesz pracować na cylem wsk to życzę powodzenia przy łamaniu sprzętu na żeliwie....radziłbym ci roztoczyć gniazda łożusk wału i zakładać większe bo te oryginalne nie wytrzymają ci dużych obrotów.. skrzyni z wsk 175 do wsk 125 raczej ot tak sobie nie wsadzisz ;) zamiast cydować i tracić kase włóż sobie cały silnik 175 bo po twoim tunigu pewnie i tak mocy "czwórki" nie przewyższysz...pozdro

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Sob Sie 14, 2010 12:23 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 28, 2010 1:58 pm
Posty: 15
Pojazd: Ogar 200 wersja 125/2/2/1 symetryk 10km 3b
Yamaha dt125 6b 34km 125/4/3/2/ symetryk
Wszystko jest możliwe gdy ma się chęci i pieniądze ;-)
tu masz kilka fotek ostro przerobionego silnika wsk 125 skrzynia 4b zmniejszona szkodliwa pojemność skrzyni korbowej stoczony wał itp
link : http://www.fotosik.pl/trendy/sprzedam+silnik+wsk+125
ja też się bawiłem w przerabianie silnika wsk 125
1 projekt był strojony na 9500rpm skończyło się to tym że pierścienie popękały
2 projekt już spokojnie 7500rpm
przeróbki które wykonałem
tłumik liczony spawany
cylinder lekko przerobiony właściwie to tylko zmienione czasy otwarcia się okien
zapłon wsadzony z jawki dużo lżejszy
głowica splanowania jedynie 0.5 mm ponieważ silnik był ostro katowany a przegrzewanie nie jest zdrowe dla silnika
silniczek ten siedzi w ramie ogara 200 i przy zębatkach 14z 55z to 100km/h leci
i jest stunt maszyna z małą kase , na każdym biegu na koło idzie lokurva
jak dla mnie ten silnik z oryginalnym wielkim wałem dużych mocy nie wytrzyma
ale jak zmienisz wał lub ten stoczysz zmienisz korbę zrobisz wypełnienie skrzyni korbowej zmienisz zapłon to wtedy może wytrzyma :>
prze tulejujesz cylinder zrobisz dobry porting najlepiej 6 przelotów i 2 wydechy
dobry spawak i gaznik,membrana i wtedy z wsk robi się rakieta

ps. skrzynia co najmniej 5b jak myślisz o 20km i więcej
:]

_________________
Stunt to zdrowie każdy stunter ci to powie ;)
Autodrom biłgoraj czas 58sek :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Sob Sie 14, 2010 10:53 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
macie jakieś filmy żeby potwierdzić te 9000 obrotów?? bo coś nie mogę w to uwierzyć....

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Sob Sie 14, 2010 11:52 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 28, 2010 1:58 pm
Posty: 15
Pojazd: Ogar 200 wersja 125/2/2/1 symetryk 10km 3b
Yamaha dt125 6b 34km 125/4/3/2/ symetryk
tu już jest na 7500tys strojony ale ten filmik i tak nie pokazuje pełnych możliwości tego silnika lokurva
http://www.youtube.com/watch?v=IZ_9rYCzlxs

_________________
Stunt to zdrowie każdy stunter ci to powie ;)
Autodrom biłgoraj czas 58sek :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Sob Sie 14, 2010 1:12 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
no zbiera się na tym filmie ale nie widać jakiegoś potężnego kopa ;p najepiej by było widać na filmiku z v-maxem....

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: WSK 125 rad core TUNING
PostWysłany: Sob Sie 14, 2010 9:57 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 28, 2010 1:58 pm
Posty: 15
Pojazd: Ogar 200 wersja 125/2/2/1 symetryk 10km 3b
Yamaha dt125 6b 34km 125/4/3/2/ symetryk
Chętnie bym coś nowego nagrał ale ostano skrzynia mi się posypała :/

_________________
Stunt to zdrowie każdy stunter ci to powie ;)
Autodrom biłgoraj czas 58sek :D


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

brabus9o

15

8155

Pią Sty 13, 2006 5:04 pm

SMOG Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ten tuning

omnia2005

13

6090

Nie Cze 11, 2006 5:13 pm

Zonk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning..

zawada

8

4839

Sob Paź 14, 2006 6:02 pm

Adrian31592 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning

ogar2007

3

3112

Czw Wrz 21, 2006 8:35 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning

romet

1

2118

Nie Mar 18, 2007 7:24 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.065s | 22 Queries | GZIP : Off ]