Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Wiatraczek przy filtrze powietrza https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/wiatraczek-przy-filtrze-powietrza-t2359.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 10:33 am ] |
Temat postu: | Wiatraczek przy filtrze powietrza |
co wy na to by umiescic jakiś wentylator i skierowac go na puszkę od filtra powietrza z tyłu?? mój tata mówi że to doda komarkowi kopa, co wy o tym sądzicie?? |
Autor: | Artizzz [ Sob Sie 26, 2006 10:48 am ] |
Temat postu: | |
daj se spokój.... co Ty chcesz zrobić turbo w komarycie? pozatym w dwusuwie to nie wypali.. |
Autor: | Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 11:09 am ] |
Temat postu: | |
ja niestety nie mam podpiąc wentylatorka, a moze coś wykąbinowac z puszką filtra powietrza zeby przy szybszej jeździe się do włańczało, wtedy by było większe v-max |
Autor: | prezes [ Sob Sie 26, 2006 12:33 pm ] |
Temat postu: | |
może zamontować na filtr powietrza wiatrak i przy większej prędkości będzie się on obracał! Co ty na to? |
Autor: | =XawiD= [ Sob Sie 26, 2006 1:42 pm ] |
Temat postu: | |
prezes napisał(a): może zamontować na filtr powietrza wiatrak i przy większej prędkości będzie się on obracał! Co ty na to? Dobra ale będzie się obracał tylko przy wyższej prędkości, a przy niższej będzie je tłumił. Poprawcie mnie jeżeli się myle. |
Autor: | matemarek [ Sob Sie 26, 2006 4:17 pm ] |
Temat postu: | |
Wiatraczek powinien podnieść obroty silnika(wszystko zależy jaki wiatraczek). Raz to testowałem z kompresorem- odpaliłem ogarka, postawiłem na luzie i do rurki z standardowego filtra powietrza wpuszczałem powietrze z kompresora(delikatnie). Im więcej wpuszczałem powietrza tym większe miał obroty(bez trzymania rączki z gazu). |
Autor: | Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 5:18 pm ] |
Temat postu: | |
a co wy na to by zamontowac rurę taką podłużną jaka wychodzi z tej puszki i skierowac tą rurę w kirunku odwrotym, czyli w kierunku kierownicy, co wy na to. A jakbym wtedy wcisnął na luz to by były wysokie obroty?? |
Autor: | prezes [ Sob Sie 26, 2006 6:52 pm ] |
Temat postu: | |
To byłby dobry pomysł! TYlko bylyby cały czaswysokie obroty o ile sie nie myle! |
Autor: | Zonk [ Sob Sie 26, 2006 7:47 pm ] |
Temat postu: | |
A nie lepiej jakis spray wziac (np. dezodorant) poprowadzic rurke do gaznika i jak bedzie sie jechalo v-max to nacisnac spraya? Cos jak NOS |
Autor: | =XawiD= [ Sob Sie 26, 2006 8:49 pm ] |
Temat postu: | |
W Chartach filter powietrza jest umieszczony w schowku. Więc gdzy miałem pęknięty schowek (właśnie skierowany w strone kierownicy) to mi sie dusił i mulił, bo dostawał zadużo powietrza. Zachowywał sie tylko przy jeździe do na luzie to go tylko odpalam i nic mu tam nie dmucha. Czyli według mnie to może się nie sprawdzić, no chyba że włożyć do tej rurki kawałek np. gąbki aby troche tłumiło (nie wiało za mocno i nie powstawały jakieś zawirowania w tej puszcze). |
Autor: | Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 9:35 pm ] |
Temat postu: | |
albo elektryczny wiatraczek podpięty do swiateł albo akumulatora i przełącznuik zamontowac zamiast tego dezodorantu, przydawało by się jakbyś miał się z kimś ścigac. |
Autor: | Artizzz [ Nie Sie 27, 2006 11:56 pm ] |
Temat postu: | |
ludzie czy wy nie kumacie że w dwusuwach jakieś doładowania, turbo czy NOS-y nie zadziałają?? rozważcie przypadek XawiDa!! doładowanie powietrzem ma sens tylko w silniku czterosuwowym niech mi ktoś znajdzie dwusuwa z jakąś turbiną czy kompresorem montowanymi fabrycznie to stawiam mu piwo |
Autor: | szkart [ Pon Sie 28, 2006 9:08 am ] |
Temat postu: | |
fabrycznie moze nie ale skierowanie powietrza przepływajacego z przodu motorku po odpowiednim wyregulowaniu gaznika powinno dac efekty. Praca silnika zalezy od ilosci i skladu mieszanki paliwowo powietrzbnej a dzieki zwiekdzeniu ilosci powietrza mozna zwiekszyc ilosc paliwa |
Autor: | =XawiD= [ Pon Sie 28, 2006 5:30 pm ] |
Temat postu: | |
Artizzz, Masz racje takie doładowanie nie ma sensu, tylko buczy i ma problemy z wejściem na obroty. szkart, Tak, powinno dać efekty ale nie da. Nie zapomnij że za dużo powietrza nie dobrze i za mało też. |
Autor: | matemarek [ Czw Sie 31, 2006 7:19 pm ] |
Temat postu: | |
1) najlepiej jakiś używany gaźnik tuningowy z skutera, 2)zrobienie odpowiedniego wentylatorka, 3)odpowiednie ustawienie gaźnika, 4)odpowiedni tłumik W takim ukaładzie całe dopalanie będzie miało dobre wyniki. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |