Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Wiatraczek przy filtrze powietrza
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/wiatraczek-przy-filtrze-powietrza-t2359.html
Strona 1 z 2

Autor:  Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 10:33 am ]
Temat postu:  Wiatraczek przy filtrze powietrza

co wy na to by umiescic jakiś wentylator i skierowac go na puszkę od filtra powietrza z tyłu?? mój tata mówi że to doda komarkowi kopa, co wy o tym sądzicie??

Autor:  Artizzz [ Sob Sie 26, 2006 10:48 am ]
Temat postu: 

daj se spokój.... co Ty chcesz zrobić turbo w komarycie? <hahaha> pozatym w dwusuwie to nie wypali..

Autor:  Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 11:09 am ]
Temat postu: 

ja niestety nie mam podpiąc wentylatorka, a moze coś wykąbinowac z puszką filtra powietrza zeby przy szybszej jeździe się do włańczało, wtedy by było większe v-max

Autor:  prezes [ Sob Sie 26, 2006 12:33 pm ]
Temat postu: 

może zamontować na filtr powietrza wiatrak i przy większej prędkości będzie się on obracał! Co ty na to?

Autor:  =XawiD= [ Sob Sie 26, 2006 1:42 pm ]
Temat postu: 

prezes napisał(a):
może zamontować na filtr powietrza wiatrak i przy większej prędkości będzie się on obracał! Co ty na to?


Dobra ale będzie się obracał tylko przy wyższej prędkości, a przy niższej będzie je tłumił. Poprawcie mnie jeżeli się myle.

Autor:  matemarek [ Sob Sie 26, 2006 4:17 pm ]
Temat postu: 

Wiatraczek powinien podnieść obroty silnika(wszystko zależy jaki wiatraczek). Raz to testowałem z kompresorem- odpaliłem ogarka, postawiłem na luzie i do rurki z standardowego filtra powietrza wpuszczałem powietrze z kompresora(delikatnie). Im więcej wpuszczałem powietrza tym większe miał obroty(bez trzymania rączki z gazu).

Autor:  Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 5:18 pm ]
Temat postu: 

a co wy na to by zamontowac rurę taką podłużną jaka wychodzi z tej puszki i skierowac tą rurę w kirunku odwrotym, czyli w kierunku kierownicy, co wy na to. A jakbym wtedy wcisnął na luz to by były wysokie obroty??

Autor:  prezes [ Sob Sie 26, 2006 6:52 pm ]
Temat postu: 

To byłby dobry pomysł! TYlko bylyby cały czaswysokie obroty o ile sie nie myle!

Autor:  Zonk [ Sob Sie 26, 2006 7:47 pm ]
Temat postu: 

A nie lepiej jakis spray wziac (np. dezodorant) poprowadzic rurke do gaznika i jak bedzie sie jechalo v-max to nacisnac spraya? :D Cos jak NOS <rotfl>

Autor:  =XawiD= [ Sob Sie 26, 2006 8:49 pm ]
Temat postu: 

W Chartach filter powietrza jest umieszczony w schowku. Więc gdzy miałem pęknięty schowek (właśnie skierowany w strone kierownicy) to mi sie dusił i mulił, bo dostawał zadużo
powietrza. Zachowywał sie tylko przy jeździe do na luzie to go tylko odpalam i nic mu tam nie dmucha. Czyli według mnie to może się nie sprawdzić, no chyba że włożyć do tej rurki kawałek np. gąbki aby troche tłumiło (nie wiało za mocno i nie powstawały jakieś zawirowania w tej puszcze). <Czytaj>

Autor:  Zamotek [ Sob Sie 26, 2006 9:35 pm ]
Temat postu: 

albo elektryczny wiatraczek podpięty do swiateł albo akumulatora i przełącznuik zamontowac zamiast tego dezodorantu, przydawało by się jakbyś miał się z kimś ścigac.

Autor:  Artizzz [ Nie Sie 27, 2006 11:56 pm ]
Temat postu: 

ludzie czy wy nie kumacie że w dwusuwach jakieś doładowania, turbo czy NOS-y nie zadziałają?? rozważcie przypadek XawiDa!! doładowanie powietrzem ma sens tylko w silniku czterosuwowym <Czytaj>
niech mi ktoś znajdzie dwusuwa z jakąś turbiną czy kompresorem montowanymi fabrycznie to stawiam mu piwo

Autor:  szkart [ Pon Sie 28, 2006 9:08 am ]
Temat postu: 

fabrycznie moze nie ale skierowanie powietrza przepływajacego z przodu motorku po odpowiednim wyregulowaniu gaznika powinno dac efekty. Praca silnika zalezy od ilosci i skladu mieszanki paliwowo powietrzbnej a dzieki zwiekdzeniu ilosci powietrza mozna zwiekszyc ilosc paliwa

Autor:  =XawiD= [ Pon Sie 28, 2006 5:30 pm ]
Temat postu: 

Artizzz, Masz racje takie doładowanie nie ma sensu, tylko buczy i ma problemy z wejściem na obroty.
szkart, Tak, powinno dać efekty ale nie da. <Czytaj> Nie zapomnij że za dużo powietrza nie dobrze i za mało też.

Autor:  matemarek [ Czw Sie 31, 2006 7:19 pm ]
Temat postu: 

1) najlepiej jakiś używany gaźnik tuningowy z skutera,
2)zrobienie odpowiedniego wentylatorka,
3)odpowiednie ustawienie gaźnika,
4)odpowiedni tłumik

W takim ukaładzie całe dopalanie będzie miało dobre wyniki.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/