Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
3 pierścienie https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/3-pier-cienie-t2375.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Matiasek [ Nie Sie 27, 2006 11:56 am ] |
Temat postu: | 3 pierścienie |
jakie są plusy zamontowania tłoka 3 pierścieniowego?? np.: większa kompresja ?? |
Autor: | Konrad [ Nie Sie 27, 2006 12:19 pm ] |
Temat postu: | |
niewiem mi sie wydaje ze się tylko bardziej moto grzeje |
Autor: | Dawideq [ Nie Sie 27, 2006 12:45 pm ] |
Temat postu: | |
Ten watek już był poruszany na forum, użyj opcji szukaj |
Autor: | Olo [ Nie Sie 27, 2006 2:01 pm ] |
Temat postu: | |
ja mam 3 pierścieniówke i wcale się tak nie grzeja a kumpel 2 i małą kompresje ma |
Autor: | gwh [ Nie Sie 27, 2006 2:12 pm ] |
Temat postu: | |
mialem 2 pierscieniowe i 3 piwerscieniowe i na 3 pierscionioweym tylko sie bardziej grzeje a kumpel ma 2 pierscienie i chodzi lepiej od mojego. ale kiedyj jak probowałem to na moim ogrze nie czyc róznicy ogrocz grzania sie |
Autor: | matemarek [ Nie Sie 27, 2006 2:46 pm ] |
Temat postu: | |
Na trzech pierścionkach się bardziej grzeje, ale podejżewam że będą miały dłuższą żywotność bo ta sama siła zamiast działać na dwa pierścienie działa na trzy. |
Autor: | Zamotek [ Nie Sie 27, 2006 6:21 pm ] |
Temat postu: | |
kiedyś zakładałem podobny temat i wyszło na to że 2 pierścieniowe są lepsze od 3 pierścieniowych ponieważ 2 pierścieniowe mniej się grzeją a kompresja taka sama. Poszukaj tego tematu założonego przezemnie bo tam jest wiecej odpowiedźi i bedziesz wiedział więcej pozdro [ Dodano: 27 Sierpień 2006, 19:36 ] http://lubartow.net/~krzysi0/ogarnew/vi ... php?t=1776 tu masz juz wcześniejszy temat, więc ten jest już chyba do zamkniecia [ Dodano: 27 Sierpień 2006, 19:36 ] http://lubartow.net/~krzysi0/ogarnew/vi ... php?t=1776 tu masz juz wcześniejszy temat, więc ten jest już chyba do zamkniecia |
Autor: | apollan [ Nie Sie 27, 2006 7:07 pm ] |
Temat postu: | |
dwa pierscienie to mniejszy opór wiec wieksze obroty. Ja odpaliłem przedwczoraj ogara na jednym i różnicy nie odczułem specjalnej(niewielka). |
Autor: | matemarek [ Nie Sie 27, 2006 7:30 pm ] |
Temat postu: | |
Może niebyło dużej różnicy dlatego, że w miejscu drugiego pierścienia nic niebyło i tworzył się jakiś opór. W odkurzyczach (50ccm) stasuje się zazwyczaj tłoki z jednym pierścieniem, i obroty są bardzo wysokie (a skok i średnica tłoka są prawie takie same), no ale wiadomo, że z tą starą techniką jest ciężko osiągnąć jakieś obroty z rzędu 8 tyś. |
Autor: | apollan [ Nie Sie 27, 2006 8:18 pm ] |
Temat postu: | |
szedłbym o zakład. |
Autor: | Garry1 [ Nie Sie 27, 2006 8:54 pm ] |
Temat postu: | |
kuzyn mial do simka tłok jedno pierścieniowy... szkoda że zdezelowany:/ |
Autor: | birs [ Pon Sie 28, 2006 7:18 am ] |
Temat postu: | |
Ja miałem u siebie 3 pierścieniowy tłok a teraz mam dwu. różnica u mnie jest ogromna- silnik lepiej sie wkręca na obroty, mniej sie grzeje, itp. |
Autor: | Jaco999 [ Pon Sie 28, 2006 8:25 am ] |
Temat postu: | |
Ja mam 3 pierscionki i dobrze mi sie jezdzi. |
Autor: | bosek3 [ Wto Sie 29, 2006 10:34 am ] |
Temat postu: | |
Jaco999, no i po co to napisałeś logiczne że nie ma różnicy jakiejś ogromnej i będzie Ci działać normalnie, ale niech tutaj wypowiadają się ludzie którzy mieli i taki zestaw i taki.Ja miałem i musze powiedzieć że lepiej wkręca się na obroty szybciej przyspiesza ale szybciej i tak nie pojedzie. |
Autor: | Lashlo [ Wto Sie 29, 2006 5:54 pm ] |
Temat postu: | |
Mi się wydaje ale nie wiem czy to prawda że dwu pierścieniowe tłoki to polski wymysł... Sam jeżdżę na 3 pierścieniach i nic mi się nie grzeje z wyjątkiem silnika który powinien się nagrzewać:P |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |