Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

3 pierścienie
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/3-pier-cienie-t2375.html
Strona 1 z 2

Autor:  Matiasek [ Nie Sie 27, 2006 11:56 am ]
Temat postu:  3 pierścienie

jakie są plusy zamontowania tłoka 3 pierścieniowego?? np.: większa kompresja ??

Autor:  Konrad [ Nie Sie 27, 2006 12:19 pm ]
Temat postu: 

niewiem mi sie wydaje ze się tylko bardziej moto grzeje

Autor:  Dawideq [ Nie Sie 27, 2006 12:45 pm ]
Temat postu: 

Ten watek już był poruszany na forum, użyj opcji szukaj ;)

Autor:  Olo [ Nie Sie 27, 2006 2:01 pm ]
Temat postu: 

ja mam 3 pierścieniówke i wcale się tak nie grzeja a kumpel 2 i małą kompresje ma :D

Autor:  gwh [ Nie Sie 27, 2006 2:12 pm ]
Temat postu: 

mialem 2 pierscieniowe i 3 piwerscieniowe i na 3 pierscionioweym tylko sie bardziej grzeje a kumpel ma 2 pierscienie i chodzi lepiej od mojego. ale kiedyj jak probowałem to na moim ogrze nie czyc róznicy ogrocz grzania sie

Autor:  matemarek [ Nie Sie 27, 2006 2:46 pm ]
Temat postu: 

Na trzech pierścionkach się bardziej grzeje, ale podejżewam że będą miały dłuższą żywotność bo ta sama siła zamiast działać na dwa pierścienie działa na trzy.

Autor:  Zamotek [ Nie Sie 27, 2006 6:21 pm ]
Temat postu: 

kiedyś zakładałem podobny temat i wyszło na to że 2 pierścieniowe są lepsze od 3 pierścieniowych ponieważ 2 pierścieniowe mniej się grzeją a kompresja taka sama. Poszukaj tego tematu założonego przezemnie bo tam jest wiecej odpowiedźi i bedziesz wiedział więcej pozdro

[ Dodano: 27 Sierpień 2006, 19:36 ]
http://lubartow.net/~krzysi0/ogarnew/vi ... php?t=1776 tu masz juz wcześniejszy temat, więc ten jest już chyba do zamkniecia

[ Dodano: 27 Sierpień 2006, 19:36 ]
http://lubartow.net/~krzysi0/ogarnew/vi ... php?t=1776 tu masz juz wcześniejszy temat, więc ten jest już chyba do zamkniecia

Autor:  apollan [ Nie Sie 27, 2006 7:07 pm ]
Temat postu: 

dwa pierscienie to mniejszy opór wiec wieksze obroty. Ja odpaliłem przedwczoraj ogara na jednym i różnicy nie odczułem specjalnej(niewielka).

Autor:  matemarek [ Nie Sie 27, 2006 7:30 pm ]
Temat postu: 

Może niebyło dużej różnicy dlatego, że w miejscu drugiego pierścienia nic niebyło i tworzył się jakiś opór. W odkurzyczach (50ccm) stasuje się zazwyczaj tłoki z jednym pierścieniem, i obroty są bardzo wysokie (a skok i średnica tłoka są prawie takie same), no ale wiadomo, że z tą starą techniką jest ciężko osiągnąć jakieś obroty z rzędu 8 tyś.

Autor:  apollan [ Nie Sie 27, 2006 8:18 pm ]
Temat postu: 

szedłbym o zakład.

Autor:  Garry1 [ Nie Sie 27, 2006 8:54 pm ]
Temat postu: 

kuzyn mial do simka tłok jedno pierścieniowy... szkoda że zdezelowany:/

Autor:  birs [ Pon Sie 28, 2006 7:18 am ]
Temat postu: 

Ja miałem u siebie 3 pierścieniowy tłok a teraz mam dwu. różnica u mnie jest ogromna- silnik lepiej sie wkręca na obroty, mniej sie grzeje, itp.

Autor:  Jaco999 [ Pon Sie 28, 2006 8:25 am ]
Temat postu: 

Ja mam 3 pierscionki i dobrze mi sie jezdzi.

Autor:  bosek3 [ Wto Sie 29, 2006 10:34 am ]
Temat postu: 

Jaco999, no i po co to napisałeś logiczne że nie ma różnicy jakiejś ogromnej i będzie Ci działać normalnie, ale niech tutaj wypowiadają się ludzie którzy mieli i taki zestaw i taki.Ja miałem i musze powiedzieć że lepiej wkręca się na obroty szybciej przyspiesza ale szybciej i tak nie pojedzie.

Autor:  Lashlo [ Wto Sie 29, 2006 5:54 pm ]
Temat postu: 

Mi się wydaje ale nie wiem czy to prawda że dwu pierścieniowe tłoki to polski wymysł...
Sam jeżdżę na 3 pierścieniach i nic mi się nie grzeje z wyjątkiem silnika który powinien się nagrzewać:P

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/