Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

co zrobic
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/co-zrobic-t2427.html
Strona 1 z 1

Autor:  denisek [ Sob Wrz 02, 2006 9:05 am ]
Temat postu:  co zrobic

witam wszystkich mam motorynke która idzie w tej chwili 30km/h prolsze o pomoc co zrobic zeby ona poszla wiecej tak do 40km/h waze okolo 70 kilogramow prosze i pomoc i rade czy sie oplaca kupywac silnik 3 biegowu od rometa po remoncie za 200 zl iu czy to cos by dalo no i jakis moze tani tuning do tego silniczka pomocy

Autor:  Artizzz [ Sob Wrz 02, 2006 10:53 am ]
Temat postu: 

jeśli ten silnik jest wyjechany (a sądzę że tak właśnie jest) to żadnych tuningów tylko porządny remont.
chyba że wolisz kupić i wstawić ten od Rometa, ale to już musisz sam rozważyć...

Autor:  denisek [ Sob Wrz 02, 2006 11:15 am ]
Temat postu: 

o który ci silnik chodzi ten od motorynki czy ten co chce kupic jak ten od motorynki to nie jest taki dobry mozna okreslic stan dobry+ i myslalem nad zmiana zembatek , zplanowanie glowicy , rozwiercenie krućca , zmiana dyszy na wieksza w gazniku i to wszystko ale nie wiem czy ze mna tyle ta motorynka pojedzie


a jak ten silnik kupie to myslisz ze ona by ze mna tyle pojechala te 40km\h po zplanowaniu wiekszej dyszy kruciec rozwiercic o i zebatka

a ty co bys wybral

[ Dodano: 2 Wrzesień 2006, 12:19 ]
ale ja nie wiem jak sie remontuje taki silnik jestem laikiem w remoncie silnika ale to co pisalem to wiem jak sie robi bo o tym czytalem i nie wiem czy u mnie w miescie jest jakis fachowiec od remontu

Autor:  =XawiD= [ Sob Wrz 02, 2006 3:11 pm ]
Temat postu: 

Ja bym kupił silnik.

Autor:  Lashlo [ Sob Wrz 02, 2006 7:00 pm ]
Temat postu: 

A ja napisze żebyś nie kupował tego silnika z paru powodów:
1 Bo cholernie drogi - wymiana tłoka pierścieni i cylindra, simeringów będzie tańsza.
2 Bo to jest silnik trzy biegowy 019 który za dobrej opinii nie ma, standardem w tym silniku jest to że prędzej czy później któryś bieg się sypnie i dopiero w tedy będziesz miał remont.

Ja polecam - czyszczenie układu wydechowego i gaźnika oraz wymianę układu -tłok cylinder ewentualnie dać cylinder do szlifu i wymienić tłok.

Autor:  denisek [ Sob Wrz 02, 2006 7:35 pm ]
Temat postu: 

dzieki za porade to mówiz zeby zrobic remont ale u mnie w silniku jakis rok temu byle wymieniane te wszystkire zeczy simeringi tlok pierscienie itp ale mysle ze bedzie taniej zrobic ten tuning a jak splanuje w tym cylindze 60 ccm glowice i zmienie dysze w gazniku na wieksza to musaze zmienic ustaienie zaplonu czy tak bedzie terzeba odp

Autor:  SzyMZek [ Sob Wrz 02, 2006 8:19 pm ]
Temat postu: 

Zrób dobry remont i daj nowe łożyska na wał, bo gdy masz luzy na wale to o wysokich obrotach możesz zapomnieć :]

Autor:  denisek [ Sob Wrz 02, 2006 8:43 pm ]
Temat postu: 

tylko jest jeden problem niee umiem zabardzo robic tego remontu ale mysle ze muj kolega wie mowil mi ze pomoze a jak nie ma luzow na wale to tez wymieniac te lozyska i co oprócz tych lozysk sie wymiena przewaznie najczesciej jak bys mogl to napisz i jeszcze jedno czy nie wiesz ile moze kosztowac remont u mechanika i czy lepij zrobic go z kolega

Autor:  SzyMZek [ Sob Wrz 02, 2006 10:36 pm ]
Temat postu: 

denisek, to zależy w jakim stanie sa części, robisz tzw. selekcje wymieniasz wszystko co się nadaje do wymiany. Podstawa to wymiana łożysk na wale szlif cylindra nowy tłok z pierścieniami simmreingi uszczelki można zregenerować wał jeżeli ma luzy na korbowodzie(nie polecam zakupu nowego wału bo długo nie pojeździsz na takim dziadostwie)
Zawsze robiłem remont we własnym zakresie, tobie też to polecam za pierwszym razem niech będzie z tobą ktoś kto już to robił i żeby ci podpowiedział czy dobrze czy źle, a na następny raz(oby nie prędko) będziesz wiedział i zaoszczędzisz kasę na pseudo fachowców. <Czytaj>

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/