Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
kruciec https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/kruciec-t2503.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | ogar2007 [ Wto Wrz 19, 2006 8:08 pm ] |
Temat postu: | kruciec |
czy można by było odchudzić o połowe mocowania gażnika z cylindrem i krućcem czy to da szybsze wchodzenie na obroty bo kruciec stanie sie krutszy to mój pomysł i jeśli jest do dupy to usuncie temat |
Autor: | bosek3 [ Czw Wrz 21, 2006 5:49 pm ] |
Temat postu: | |
Pomysł jest dobry bo zmniejszyła by się pojemność skrzyni korbowej.Ale nie wiem czy gaźnik by wszedł wtedy bez przerabiania cylindra czyt. cięcie żeberek |
Autor: | ogar2007 [ Czw Wrz 21, 2006 6:29 pm ] |
Temat postu: | |
ale chodzi mi o kruciec i zeby miejsca mocowań troche zeszlifować poprostu trzeba będzie śrubki dłużej przekręcać |
Autor: | Widikon [ Pią Wrz 22, 2006 4:16 pm ] |
Temat postu: | |
bosek3 napisał(a): Pomysł jest dobry bo zmniejszyła by się pojemność skrzyni korbowej. Możesz mi Waśc wytłumaczyć jakim cudem króciec gaźnika (rura ssąca) ma coś do objętości skrzyni korbowej? Pozdrawiam |
Autor: | bosek3 [ Pią Wrz 22, 2006 9:04 pm ] |
Temat postu: | |
A no w sumie to nie wiem Nie powaliło mi się coś. |
Autor: | Widikon [ Sob Wrz 23, 2006 10:18 am ] |
Temat postu: | |
Więc może sprostuje Objętość karteru (skrzyni korbowej) obliczamy jako objetość po zamknieciu okna wlotowego, odejmując objętość wału korbowego i układu korbowego aż do dolnej ścianki denka tłoka Myślę, że rozwiałem wszystkie wątpliwości Trzymajcie się chłopaki |
Autor: | DJabeł [ Pon Wrz 25, 2006 1:05 pm ] |
Temat postu: | |
słuchajcie da sie tak zrobic. Ja swoj krociec przeciełem w pół i dorobiłem uchwyt do cylindra. maszyna ma teraz kopa jak dorwe jakiś aparat to wrzuce fotosy |
Autor: | Widikon [ Pon Wrz 25, 2006 1:13 pm ] |
Temat postu: | |
DJabeł napisał(a): słuchajcie da sie tak zrobic. Ja swoj krociec przeciełem w pół i dorobiłem uchwyt do cylindra. maszyna ma teraz kopa jak dorwe jakiś aparat to wrzuce fotosy A czy ktoś tu powiedział że nie da się zrobić? Przeczytaj sobie temat od początku do końca... Pozdrawiam |
Autor: | DJabeł [ Pon Wrz 25, 2006 10:39 pm ] |
Temat postu: | |
sory widikon moj bład nie podkeśliłem ze moja wypowiedz jest kierowana do Boska3 ktory napisał: bosek3 napisał(a): Ale nie wiem czy gaźnik by wszedł wtedy bez przerabiania cylindra czyt. cięcie żeberek otorz ja tylko musiałem wywalic w sumie zbedny odkapnik i uciąc jego mocowanie z gaznika. teraz gażnik wisi jakieś 3-4mm nad cylindrem a musze dodać skruciłem króciec o jakie 2-3cm. pozdrowienia [ Dodano: 26 Wrzesień 2006, 00:44 ] dodaje jeszcze mały schemacik. sory ze na paincie ale przynajmniej jest czytelny:) [ Dodano: 26 Wrzesień 2006, 00:47 ] http://img211.imageshack.us/img211/1290/kruciecyz0.png |
Autor: | r4g3 [ Wto Wrz 26, 2006 8:22 am ] |
Temat postu: | |
ej, a nie pomysleliscie nad tym zeby pochylic gaznik? ja tak zrobilem.. jak chcialem zalozyc gaznik od sima to mi sie nie miescil i króciec stary mi troche oszlifowal w miejscu lączenia z gaznikiem... ogar nie chodzil na tym gazniku chyba ze dolalem wachy do przepustnicy.... Takze pózniej zalozylem ogarowy i byl bardziej pochylony niz normalnie... zdaje mi sie ze to cos daje... wiekszą dawke paliwa... ;p |
Autor: | Widikon [ Wto Wrz 26, 2006 1:34 pm ] |
Temat postu: | |
Tyle że pochylenie gaźnika kompletnie dezorientuje Ci poziom paliwa w komorze pływakowej a tym samym uniemożliwia prawidłowe ustawienie tegoż poziomu i składu mieszanki Pisząc "większa dawka" masz chyba na myśli notoryczne "zalewanie" silnika zbyt bogatą mieszanką , której silnik nie może spalić <wstydnis> Poza tym trudno wtedy zapanować nad zużyciem paliwa |
Autor: | ogar2007 [ Śro Wrz 27, 2006 8:52 pm ] |
Temat postu: | |
gażnik musi leżeć idealnie równo tylko wtedy jest możliwość dokładnej regulacji |
Autor: | Garry1 [ Pią Wrz 29, 2006 2:37 pm ] |
Temat postu: | |
ale jak kopa? lepszy moment czy wieksza predkosc? |
Autor: | DJabeł [ Śro Paź 11, 2006 9:46 pm ] |
Temat postu: | |
moj ogarek lepiej reaguje na gaz i jest generalnie mocniejszy np. pod góre polecam ten tuning tylko trzeba go wykonc dokładnie. Nie odpowiadam za ewentualne szkody wyrządzone przez nieodpowiednie wykonanie tej przeróbki. OGAR RULEZ |
Autor: | Michal200 [ Nie Paź 15, 2006 10:13 am ] |
Temat postu: | |
Ogarek na pewno jest mocniejszy po tej przeróbce ale nie wydaje mi sie że to jest jakaś niesamowita różnica. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |