Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-50-4-charta-w-019-023-t26485-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  Jasio125 [ Czw Sie 19, 2010 9:32 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

kurcze ale w moim koszu był dwie tarcze ale wydaje mi się że trzecia weszłaby bez problemu :p

Autor:  Szatek [ Pią Sie 20, 2010 9:32 am ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

Cytuj:
kurcze ale w moim koszu był dwie tarcze ale wydaje mi się że trzecia weszłaby bez problemu :p


No to sprawdź, może masz właśnie takie sprzęgło ;)

Autor:  Jasio125 [ Nie Sie 22, 2010 10:32 am ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

cylek i kartery już mają powiększone kanały płuczące,w cylku okno wydechowe podniesione i powiększone.Dałem kartery i cyla do naspawania aluminium bo nie ma już miejsca na uszczelkę,spawanie mam za free więc jest git ;) tylko muszę zrobić od nowa z nierdzewki króciec bo w charcie cylinder bardziej "stoi" a m Romecie jest bardziej od ukosem więc gaźnik byłby pod sporym kątem :/ mam pytanie,czy długość takiego króćca ma być taka sama jak w oryginale czy może być inna ? czy to wpłynie na elastyczność silnika?

Załączniki:
Zdjęcie044.jpg
Zdjęcie044.jpg [ 77 KiB | Obejrzany 3679 razy ]
Zdjęcie043.jpg
Zdjęcie043.jpg [ 88.57 KiB | Obejrzany 3679 razy ]

Autor:  BEBAK [ Nie Sie 22, 2010 12:35 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

Ojejku, ten cylinder za ciekawie nie wyglada :D
Tak długość dolotu też ma znaczenie, nie może być długi jak rura od odkurzacza :D

Autor:  Jasio125 [ Nie Sie 22, 2010 12:55 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

takiego długiego to nie chce ;p chodziło mi o różnice jakichś 30mm.. a co z tym cylem nie tak? te kanały są po*ebane to sam zobaczyłem ;/ jakaś niemota to robiła.. ale będzie jeździł na nim? te płuki są za bardzo rozwiercone?

Autor:  yazimoo [ Nie Sie 22, 2010 4:48 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

Kanały są szrot. Dolot może być krótszy w sumie nawet lepiej by było bo raczej będzie wyższe strojenie skoro mówisz, że podnosiłeś okno wydechowe. Przy dłuższym dolocie będzie gorzej.

Autor:  Jasio125 [ Nie Sie 22, 2010 8:32 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

no właśnie nie ja robiłem tego cyla i jestem nim rozczarowany.... nie da się go jeszcze odratować?

Autor:  BEBAK [ Pon Sie 23, 2010 11:41 am ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

Nie wiadomo jak tak wg okna wygladają. Co do ożebrowania to pewnie wypadało by czymś nadkleić ale najlepiej nadspawać. Może lepiej by było zrobić nowy albo daj Józkowi na przeróbkę :D

Autor:  Jasio125 [ Pon Sie 23, 2010 12:50 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

ale gdzie nadspawać? ja dałem do spawania dla gościa żeby naspawał w tych miejscach (na foto) a później to będzie sfrezowane do na równo z oryginalną wysokością.. wiecie o co mi chodzi taak

Załączniki:
Zdjęcie044.jpg
Zdjęcie044.jpg [ 52.96 KiB | Obejrzany 3631 razy ]
Zdjęcie043.jpg
Zdjęcie043.jpg [ 57.41 KiB | Obejrzany 3631 razy ]

Autor:  BEBAK [ Pon Sie 23, 2010 8:55 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

Bez przesady, tyle nadspawać nie trzeba :)

Autor:  Jasio125 [ Pon Sie 23, 2010 9:56 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

ale trzeba sporo bo nie ma gdzie wiercić nowych dziur na szpilki ;) a i lepsza szczelność będzie ;p po taki naspawaniu da radę to jeździć czy w raz cyl na szrot?

Autor:  BEBAK [ Wto Sie 24, 2010 8:43 am ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

BEBAK napisał(a):
Nie wiadomo jak tak wg okna wygladają. Co do ożebrowania to pewnie wypadało by czymś nadkleić ale najlepiej nadspawać. Może lepiej by było zrobić nowy albo daj Józkowi na przeróbkę :D


Jak chcesz to tyle spawaj, ogólnie wtedy ożebrowanie można uratować bez problemu :] Nie wiem jak tulej.

Autor:  Jasio125 [ Wto Sie 24, 2010 10:00 pm ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

cylek obspawany ;) tulej jest zrobiona dobrze tylko tak jakby rzebra nie były robione pod tulej bo jakoś nie do końca wszystko ze sobą zgrane ;/ ale jak project ożyje to można będzie więcej powiedzieć ;)

Załączniki:
Zdjęcie046.jpg
Zdjęcie046.jpg [ 81.14 KiB | Obejrzany 3602 razy ]

Autor:  yazimoo [ Śro Sie 25, 2010 7:28 am ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

Jest git ale ja Ci powiem, że tuleja może być szrot. Przegrzana po prostu będzie od spawania do tego jajowata będzie, jajo to tam szlif i jest git ale z przegrzaniem nic nie zrobisz.

Tylko tych płuków to znów nie poszerzaj nie wiadomo ile bo i tak dziurki polecą od boku cylindra :D

Autor:  Jasio125 [ Śro Sie 25, 2010 8:46 am ]
Temat postu:  Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??

nie no płuków już nie poszerzę ;) kurde nie wiem jak z tą tuleją,niby spawanie aluminium wytwarza mniej ciepłą niż zwykłe spawanie.może tulej nie jest z masła żeby od razu się odkształcić ;) no jeśli to będzie konieczne to szlif się zrobi

--------- Śro Sie 25, 2010 11:10 pm Połączono ---------

no i lipa się okazała dobani dopiero jak przymierzałem tłok to zobaczyłem że te dodatkowe kanały są idealnie.... na zamkach pierścieni :( i nie wiem co z nim zrobić teraz ... jeżeli założyłbym tłok odwrotnie to by było dobrze ale pewnie będzie h*jowo chodził prawda?

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/