Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-50-4-charta-w-019-023-t26485-30.html |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Pelas [ Czw Sie 26, 2010 8:00 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
tłok po przeróbce cyla ma być odwrotnie ja miałem odwrotnie |
Autor: | Jasio125 [ Czw Sie 26, 2010 10:25 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
hmm no dziwne to dla mnie jest żeby był odwrotnie,ale nie mam innego wyjścia. |
Autor: | yazimoo [ Czw Sie 26, 2010 10:26 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
Obojętnie jak byle by zamki nie chodziły po oknach. |
Autor: | Jasio125 [ Pią Sie 27, 2010 10:56 am ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
ok,już rozumiem a mam jeszcze pytanie co do gaźnika,bo aktualnie nie mam kasy żeby kupić jakieś dellorto.... więc chciałem dać gaźnik od sima z większą dyszą lub gaźnik od Mińska 125 (PACCO 24mm) z mniejszą dyszą.Co o tym myślicie? |
Autor: | przem578 [ Nie Sie 29, 2010 5:24 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
Tłoka nie musisz obracać jeśli ktoś kto wykonał ten cylek nie dojebał płuków za dużych. Co do gaźnika to z Minska będzie za duży, z simka powinien być ok (zawsze można też go rozwiercić). Sam kiedyś miałem 50/4 z charta w silniku 019 tak, że na lajcie można to wykonać Aha i kartery nad spawaj też od strony zapłonu i sprzęgła bo jak dobrze pamiętam to szpilka wyjdzie na wylot i może kiepsko się to trzymać |
Autor: | Jasio125 [ Nie Sie 29, 2010 8:42 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
przymierzałem tłok i zamki wypadają na dorabianych oknach,więc muszę odwrócić tłok co do karterów to tak jak mówisz zostaną obspawane też od środka,tam gdzie wypadną szpilki i tam gdzie są kanały płuczące bo może jeszcze je pogłębię.Jeśli miałeś taki silnik to może mi opowiesz co nie co o osiągach,przełożeniach,sprzęgle,ustawieniu zapłonu,wydechu i gaźniku? jak miałeś te sprawy rozwiązane? ile to leciało? a czy miałeś jakoś przerobiony tłok,odchudzanie? pozdrawiam |
Autor: | przem578 [ Nie Sie 29, 2010 9:22 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
Hmm przełożeń już niestety nie pamiętam, co do osiągów nie podam konkretnej wartości bo nigdy nie zmierzyłem i nie chcę strzelać, ale pamiętam, że chińskiego kibla brałem na 2 Z zapłonem były dość spore problemy bo platynki jakoś szybko padały, i silnik nie mógł się do końca wkręcić, padło mi też jedno magneto Sprzęgło jak dobrze pamiętam w miarę dawało radę, dopiero po założeniu spawaka nieco ślizgało. Osprzęt to tak jak pisałem spawak (kiepski bo kiepski ale kiedy go robiłem to nawet w simsonach mało kto miał) i gaźnik G20 od WSKi. Tłoki padały jeden po drugim choć po części na pewno było to spowodowane przez głowicę którą zamontowałem. Skrzynia o dziwo się nie rozpadła choć miałem czasem problemy z wypadaniem biegów ale było to spowodowane kiepskim stanem zmieniacza. Silnik zakończył swój żywot kiedy założyłem spawaka i chciałem odbyć jazdę próbną, nie zdążyłem wbić nawet 3 i tłok się rozpadł, skrzywiła się korba i karter ukruszył w miejscu skrzyni korbowej. Po tym dałem sobie spokój i przerzuciłem się na silnik charta ale to już inna historia... --------- 29 Sie 2010 22:25 Połączono --------- Aha tutaj jakieś foty tego chujstwa http://www.bikepics.com/members/przem578/0850t1/ Dodam jeszcze, że uchwyty silnika gieło mi troszkę |
Autor: | Conqeror [ Pon Sie 30, 2010 8:03 am ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
przeróbka tego silnika jest bezsensu tylko z tego względu że się bardzo szybko rozleci. Ją miałem 70/4 od sima w 019 na gazniku 19n1. Niepowiem bo zapie... jak głupi na 13/33 coś koło 80 km/h . Pamiętam że prawie wziołem honde crm 80 (delikatnie była szybsza). Niby fajnie ale zapłon i zmieniaćz regulowałem codziennie, a co jakieś 500 km wymieniajem jakiś tryb ze skrzyni (przeważnie ten na wodziku) magneto musiało być zespawane bo się urywało co kilka godzin. Ją bym na twoim miejscu sprzedał ten silnik i kupił od sima s50 po tuningu osiągi by były praktycznie te same, a kupisz go już od 200 zł |
Autor: | Jasio125 [ Pon Sie 30, 2010 6:20 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
co masz na myśli mówiąc że tłoki się rozpadały? miałeś sprzęgło 2 czy 3 tarczowe? Co do tego magneta to w którym miejscu spawać? nie chce silnika sima... jeśli ten się posypie to wsadzę silnik charta tak jak kolega bo mam akurat taki tyle że nie kompletny |
Autor: | Conqeror [ Śro Wrz 01, 2010 1:52 pm ] |
Temat postu: | Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ?? |
sprzęgło było normalne tylko tyle że było w doskonałym stanie i nowe tarcze, oczywiscię widać było że przekładka z tymi bolcami się zużywała. Magneto trzeba zespawać przy samej krzywce |
Strona 3 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |