Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Maj 18, 2024 7:44 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: tuning tłoka [019]
PostWysłany: Pon Wrz 06, 2010 8:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
Witam mam pytanie jak ztuningować tłok w silniku 019 słyszałem że trzeba podziąć nóżkę tłoka z strony kanału ssącego czy to prawda? jak tak to ile czy 3 mm starczy? pls potrzebuje szubko odp! <help> <help> <help>

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning tłoka [019]
PostWysłany: Wto Wrz 07, 2010 7:14 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Teoretycznie wydłuży to napełnianie komory korbowej, ogólnie na 99% nic nie odczujesz i nie warto. Tak na marginesie, moim zdaniem przestrzeganie 1-1,5mm to głupota, podcinają po 20mm(nie w twoim wypadku) jak trzeba i jest ok.
Lepiej dłubać cyla. :)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning tłoka [019]
PostWysłany: Śro Wrz 08, 2010 3:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dokładnie i czasem nie podcinaj jej całej - rób coś takiego http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C04%5 ... 2-full.jpg

Co to da? W serii nic, nie odczujesz, a możesz tylko pogorszyć. Większy kąt otwarcia okna ssącego jest potrzebny przy wyższych obrotach, a wyższe obroty osiągniesz choćby przez większy kąt otwarcia okna wydechowego ale to już jest "temat rzeka", wydechy nie wydechy ogólnie już tuning nie związany z tłokiem. A i jak bebak mówi czystą głupotą jest jakieś mówienie 1,5mm czy maksymalnie 2mm podetnij. Nie ma czegoś takiego, robota na oko. W opracowaniu holenderskim jest taka tabela i tam mniej więcej trochę teoretycznie jest podane jaki kąt otwarcia okna ssącego powinien być przy danych strojeniu. Ja nie raz miałem okno z 6mm w dół i jeszcze na tłoku 7mm bo tak miało być i było dobrze.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Super tuning tłoka

Dryniarz

9

3537

Wto Gru 19, 2006 4:49 pm

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] tuning tłoka

jorgiel

4

2544

Sob Wrz 27, 2008 12:58 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Obcinanie tłoka?

Diabloo

8

4390

Nie Gru 10, 2006 7:47 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Skracanie tłoka

paabson

14

6017

Sob Lut 03, 2007 9:11 pm

dido1214_ Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. skracanie tłoka

Kermit

2

2852

Nie Mar 04, 2007 11:25 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 21 Queries | GZIP : Off ]