Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cała prawda o tuningu.....
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ca-a-prawda-o-tuningu-t2855-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Grzechu [ Śro Gru 27, 2006 3:49 pm ]
Temat postu: 

miki1002 napisał(a):
Wy serio z ta głowica piszecie?? W sumie ze spawaniem aluminium nie mam problemu ( ojciec spawacz). Ale jak zaspawamy jej częsci to cała siła bedzie w wi ekzej mierze przenoszona na swiece a co za tym idzie na jej gwint
Skoro CZ jeździ i gwint jest oki to dlaczego Ogar miałby nie jeździć?? Wszystkiego trzeba spróbować.

Autor:  =XawiD= [ Śro Gru 27, 2006 4:32 pm ]
Temat postu: 

Magnum ale w CZ masz trochę wyższy cylinder. Tłok nie ma GMP ponad cylindrem, tylko w środku. Spróbuj przyktęcić metalową blachę do cylindrea i zobaczysz jak chodzi :)

Autor:  Grzechu [ Śro Gru 27, 2006 4:39 pm ]
Temat postu: 

Nie ma rzeczy nie mozliwych tylko trzeba troche pokombinować ;) Ale wszystko z głową oczywiście.

Autor:  miki1002 [ Śro Gru 27, 2006 7:55 pm ]
Temat postu: 

A skad w takim przypadku wziac hartowany tłok i korbowód. Mi chodziło o spawarke gazową tak na marginesie. Mieszanka dojedzie do komory bo przeciez ma swój kanał.

Autor:  birs [ Czw Gru 28, 2006 3:35 pm ]
Temat postu: 

może by spróbować z tym "pseudoturbo"? tylko trzeba znaleść odpowiednie części...
postaram sie poszukac

Autor:  Grzechu [ Pią Gru 29, 2006 12:23 pm ]
Temat postu: 

Nie wiem,czy wy naprawde wierzycie w to "turbo"?? :P

Autor:  omnia2005 [ Czw Sty 04, 2007 10:32 am ]
Temat postu: 

Jest metoda na zmniejszenie pojemności głowicy bez spawania Opowiadał mi o tym mój starszy, że już 30 lat temu to robiono
Bierze się głowicę i wycina się otwór o średnicy prawie tak dużej jak cylinder W miejsce tego otworu wkręca się aluminiowy walec na gwint drobnozwojowy Dopiero w walcu wierci się otwór pod świecę
Aluminiowy walec można doszlifować do żądanego kształtu bez żadnych problemów
Gwint musi być drobnozwojowy i wykonany bardzo dokładnie by nie było nieszczelności
Z tego co wiem, tego typu przeróbki były robione w głowicy Komara ale to tylko ze słyszenia - nigdy nic takiego nie widziałem
Ja sam jak planowałem głowicę to dałem ją do profesjonalnego tokarza i kazałem mu stoczyć każdy wymiar - w ten sposób głowica wygląda jak oryginalna a jest jednak płytsza
Zawsze mogę jeszcze zjechać wystający kołnierz

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/