Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Cała prawda o tuningu..... https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ca-a-prawda-o-tuningu-t2855-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Grzechu [ Śro Gru 27, 2006 3:49 pm ] |
Temat postu: | |
miki1002 napisał(a): Wy serio z ta głowica piszecie?? W sumie ze spawaniem aluminium nie mam problemu ( ojciec spawacz). Ale jak zaspawamy jej częsci to cała siła bedzie w wi ekzej mierze przenoszona na swiece a co za tym idzie na jej gwint Skoro CZ jeździ i gwint jest oki to dlaczego Ogar miałby nie jeździć?? Wszystkiego trzeba spróbować.
|
Autor: | =XawiD= [ Śro Gru 27, 2006 4:32 pm ] |
Temat postu: | |
Magnum ale w CZ masz trochę wyższy cylinder. Tłok nie ma GMP ponad cylindrem, tylko w środku. Spróbuj przyktęcić metalową blachę do cylindrea i zobaczysz jak chodzi |
Autor: | Grzechu [ Śro Gru 27, 2006 4:39 pm ] |
Temat postu: | |
Nie ma rzeczy nie mozliwych tylko trzeba troche pokombinować Ale wszystko z głową oczywiście. |
Autor: | miki1002 [ Śro Gru 27, 2006 7:55 pm ] |
Temat postu: | |
A skad w takim przypadku wziac hartowany tłok i korbowód. Mi chodziło o spawarke gazową tak na marginesie. Mieszanka dojedzie do komory bo przeciez ma swój kanał. |
Autor: | birs [ Czw Gru 28, 2006 3:35 pm ] |
Temat postu: | |
może by spróbować z tym "pseudoturbo"? tylko trzeba znaleść odpowiednie części... postaram sie poszukac |
Autor: | Grzechu [ Pią Gru 29, 2006 12:23 pm ] |
Temat postu: | |
Nie wiem,czy wy naprawde wierzycie w to "turbo"?? |
Autor: | omnia2005 [ Czw Sty 04, 2007 10:32 am ] |
Temat postu: | |
Jest metoda na zmniejszenie pojemności głowicy bez spawania Opowiadał mi o tym mój starszy, że już 30 lat temu to robiono Bierze się głowicę i wycina się otwór o średnicy prawie tak dużej jak cylinder W miejsce tego otworu wkręca się aluminiowy walec na gwint drobnozwojowy Dopiero w walcu wierci się otwór pod świecę Aluminiowy walec można doszlifować do żądanego kształtu bez żadnych problemów Gwint musi być drobnozwojowy i wykonany bardzo dokładnie by nie było nieszczelności Z tego co wiem, tego typu przeróbki były robione w głowicy Komara ale to tylko ze słyszenia - nigdy nic takiego nie widziałem Ja sam jak planowałem głowicę to dałem ją do profesjonalnego tokarza i kazałem mu stoczyć każdy wymiar - w ten sposób głowica wygląda jak oryginalna a jest jednak płytsza Zawsze mogę jeszcze zjechać wystający kołnierz |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |