Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
hamulec tarczowy lagi chart, kolo motorynka https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/hamulec-tarczowy-lagi-chart-kolo-motorynka-t29077.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Arri [ Pon Sty 31, 2011 6:28 pm ] |
Temat postu: | hamulec tarczowy lagi chart, kolo motorynka |
witam chciałbym założyć hamulec tarczowy do mojej motorynki która ma lagi z charta 210 i koło z motorynki.I teraz mam pytanie co trzeba zrobić żeby założyć mocowania hamulca i z jakiego moto najlepiej tarcze jak i hamulec i klamkę z pompką |
Autor: | Jacek-J129 [ Pon Sty 31, 2011 11:40 pm ] |
Temat postu: | Re: hamulec tarczowy lagi chart, kolo motorynka |
Najpierw musiałbyś dospawać łapy czyli mocowanie do zacisku, z samą tarczą nie wiem jak to jest jak masz lagi charta i koło od motorynki ale ciemno to widzę. Samą pompkę i klamką nie problem zamocować . Zresztą na co Ci tarczówka w tak małym kole ? |
Autor: | murzyn1996 [ Wto Lut 01, 2011 7:22 pm ] |
Temat postu: | Re: hamulec tarczowy lagi chart, kolo motorynka |
można by wziąc kolo pompke i zacisk z chińskiego skutera pozostaje tylko problem mocowania zacisku |
Autor: | Patryk82 [ Wto Lut 01, 2011 10:59 pm ] |
Temat postu: | Re: hamulec tarczowy lagi chart, kolo motorynka |
Tarcza z chinola, też o tym rozkminiałem, a na mocowanie wystarczyłoby taka obejma (np. nacięta rurka o średnicy wewnętrznej zbliżonej do zewnętrznej średnicy szklanki i na niej dospawane mocowania) ? Zdaje to egzamin ? |
Autor: | smyk [ Śro Lut 02, 2011 4:16 pm ] |
Temat postu: | Re: hamulec tarczowy lagi chart, kolo motorynka |
Ja zrobiłem to tak. Kawał blachy (2mm starczy) zawinąć w okół lagi i później zagiąć do mocowania, będzie pewnie kąt prosty, to można lekko naciąć blachę żeby ładnie wygiąć a później zalać spawem. Nie mam dokładnych zdjęć ale w końcu wyszło coś takiego: http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C04%5 ... 6-full.jpg Gorzej będzie z tarczą bo przy tak małym kole, będziesz musiał zrobić duży dystans żeby zacisk nie dotykał felgi albo opony. Tak wyglądało to u mnie: http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C02%5 ... 9-full.jpg Dystans był tak zwymiarowany żeby wchodził parę minimetrów w piastę, a później w niego tarcza, całość została przykręcona. Tak jak Jacek napisał, zbędny taki bajer w motorynce. Oryginalne bębny dają sobie radę. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |