Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 3:09 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ktory cylinder wybrac
PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 8:18 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 4:30 pm
Posty: 10
Miejscowość: karkow
JAk myslicie ktory cylinder bendzie lepszy bardzie wyczymaly propozycje

http://www.allegro.pl/item179181550_tun ... wypas.html

lub


http://www.allegro.pl/item175085949_jaw ... 2_5km.html


jak myslicie?????

a moze ten skopjujcie linka ktory najlepszy

http://www.allegro.pl/item175657408_cyl ... r_moc.html

[ Dodano: 25 Marzec 2007, 20:22 ]
a jaszcze jedno jak myslicie lepiej zalozyc 60ccm niz zwykla 50cmm a 60cmm mozna dac do szlifu

[ Dodano: 25 Marzec 2007, 20:25 ]
mojm zdaniem to ten 1 najlepszy chyba bendzie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 9:22 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
Najlepiej jakbyś stary oryginalny cylinder do szlifu oddał ;] Ale jak juz bardzo chcesz to z tych trzch propocycji 60cm3(55cm3) proponuje ten trzeci :
http://www.allegro.pl/ite..._super_moc.html słyszałem, że u MULTICAR-a są jedne z lepszych ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 9:40 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Przecież to są takie same cylki oferowane przez 3 różnych sprzedawców
Wszystkie pewnie z Al-MOT-u bo nikt inny nie robi już takich rzeczy No chyba, że jakiś Tajwan


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 9:49 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Co się tak wszyscy rzucająna te 60ccm przecież to shit oddaj oryginalny do szlifu i ciesz się mocą a nie tym badziewem do którego dostaniesz tłok ważący płó tony z ogromnym luzem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 9:54 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Co zrobisz Ktosiu jak Ci oryginalny cylek padnie beż możliwości szlifu Pytanie retoryczne
Co do tłoka O.5 tony to ja dostałem bardzo ładny


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 6:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Nie da się tak zarąnąć cylindra żeby ne nadawał się do szlifu ale jeśli ułamała by się nóżka to kupiłbym urzywany cylinder oryginalny albo nową 50 bo te robią tk samo lipnie ale są tańsze i można im robić więcej szlifów poza tym mam 2 cylindry oryginalne.

PS. co do tłoka to zależy jak trafisz ale 70% jest tych tłoków do d***.

PS. 2 jak dostaniesz ciężki tłok to musisz go odchudzić http://www.bikepics.com/members/SzczytTechniki/87ogar205/ na ostatniej stronie masz mój tłok waży prawie 2x mniej niż oryginał i ma 1 pierścień dobrze by było żebyś na pierścieniach zrobił fazę, zmniejszy to tarcie i wydłuży żywotność tego "tsjunjingowego" cylindra o mniejwięcej 2 tys km tylko nie zakładaj 1 pierścienia bo ten bardziew za nisko kręci żeby on coś dał.


Używaj cenzuralnych słów / Dawideq


Ostatnio edytowany przez Ktoś Wto Mar 27, 2007 5:23 pm, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 7:30 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Ktoś napisał(a):
Nie da się tak zarąnąć cylindra żeby ne nadawał się do szlifu


Widocznie jesteś mało doświadczony

Dyskusja cokolwiek mało rzeczowa i nie zamierzam więcej pisać w tym temacie Jakbyś poczytał wcześniejsze posty użytkowników forum na temat cylindra i tłoka to pewnie wiedziałbyś, że wszystko trzeba dopracować


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 7:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Te cylindry to shit szczerze kupiłem sobie i palił 10/100 nie polecam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 9:37 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Więc powiedz mi jak zarżniesz tak cylinder? Zrobi się rysa dłębokości 1mm??? chyba śróbokrętem tak zarżniesz bo przy eksploatacji się nie da.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 10:23 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
wszystko się da ;p , daj mi moto na 1 dzień i gwarantuje ci że cylinder nie będzie nadawał się nawet do szlifu wystarczy że "wpadniesz" jak to określamy u nas w okolicy - pierścionek trzaśnie i ...
ale tak jeździć to nie sztuka bo kto tego nie portrafi , zapanowac nad moto w 100% to jest coś czym można się poszczyćić ale to nie o tym temat ...

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 10:30 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Nie rozumiem o co Ci chodziło ale nawet jeśli pierścień zaklinuje się w oknie to spokojnie cylinder da się odratować, żeby zarąnąć trzeba przynajmniej 1mm gładzi cylindra w głąb rozwalić a to jest przy eksploatacji niewykonalne można to zrobić breszczotem, śróbokrętem,młotkiem,łomem ale nie przy eksploatacji, chyba że chodzi Ci o specjalne zarzynanie silnika typu wlewanie wody do wlotu powietrza przy max obrotach czy wrzucanie kamieni do cylindra.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 12:35 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
hehe to chyba nie widziałeś mojego oryginalnego cylka :P rysa miała nawet więcej niż 1 mm :P i w dodatku jedna nóżka to co wchodzi do karteru była ułamana :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 2:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
ja na pięć cylindry które miałem w wsk lub w silnikach od wsk ktore kupilem dwa mialy ryse ktora nie kwalifikowala cylindra na zaden szlif w jednym pekl pierscien a w drugim wyskoczyla zapinka

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 9:23 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Mi też wypadł seger i nie zrobił na cylindrze rysy tylko wgniecenie, 1 szlif wszystko załatwił więc jak seger mógł tak zniszczyc cylinder? W WSK też naprawiałem takie coś, cylindra nie trzeba było nawet oddawać do szlifu bo rysa była minimalna wszystko działa do dziś.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 9:35 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Ktoś koledze jak wypadł to porysował cały cylinder pozostawił ślady na głowicy zniszczył pierścionek a przy okazji wyszedł sowżeń z tłoka i zachaczył o kanał, wyobraż sobie że tuleja cylindra pękła i wgniotła się do kanału :D

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Który

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

PISAQ

34

7391

Pią Wrz 07, 2007 4:46 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Który lepszy ?

Conqeror

9

2379

Czw Sie 23, 2007 4:50 pm

Garry1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Który zestaw lepszy 60 cm3

Deep

4

1667

Sob Lip 14, 2007 1:07 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. mbk evolis ktory sportowy wario??

LubiePlacki997

2

2154

Nie Paź 09, 2011 11:01 am

Hanus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jaką lampe wybrać

Rajdowiec

11

4652

Sob Mar 15, 2008 11:39 am

adrian888888882 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 21 Queries | GZIP : Off ]