Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

SWAP Chart
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/swap-chart-t29898.html
Strona 1 z 3

Autor:  Aaa [ Nie Mar 27, 2011 7:00 pm ]
Temat postu:  SWAP Chart

Siema, Mam zamiar wsadzić do mojego charta silnik z derbi gpr 70ccm. Co o tym sądzicie, dużo jest roboty z przeróbkami ramy?? Ma ktoś tu na forum charta z mocniejszym sercem i pomógł by mi? Wasze opinie,porady,pomysły i komentarze.

Autor:  dudu44 [ Czw Kwi 07, 2011 7:23 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

Na youtubie koleś ma w chrcie silnik z sendy to sie go zapytaj co i jak.A tak w ogóle to ja mam minarelli am5 w charcie, bardzo fajnie się jeżdzi:D
Jeśli chcesz taki silnik to pasowałoby chamulce lepsze najlepiej tarcze na przód bo ogywinalne chamulce wymiekaja

Autor:  Jasio125 [ Pią Kwi 08, 2011 3:23 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

ja miałem silnik Hondy mtx 80,służę radą ;)

Autor:  Aaa [ Nie Kwi 10, 2011 10:41 am ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

a jakie koła przypasują do charta ? (tarcza na przodzie)
dudu44,Jasio125 - Dużo potrzeba czasu/przeróbek na wsadzenie takiego silnika??
I co trzeba przerabiać?

Autor:  dudu44 [ Nie Kwi 10, 2011 2:48 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

Ja silnik z bratem włożylem do ramy w 1 dzień.Dzień wcześniej wszystko rozplanowałem a na nastepny robiłem.Praca na tym zajeła mi ok.12h.Najlepiej jest miec instalacje z aprilii rs(ja taa posiadałem)lub innego motoroweru z tym silnkiem i włożyć ją do Charta bo pasuje.Koła posiadam od KTM-a ale niewiem jakiego modelu.Posiadają tarcze w przednim kole a teraz robie jeszcze tarczę do tyłu.
Jakbyś miał jakieś pytania to pisz na PW

Autor:  Aaa [ Nie Kwi 10, 2011 3:05 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

A jak z kosztami? chodzi mi o jakieś dodatkowe koszta ( nie silnik). Aha i czy mocowania trzeba przespawać?? Co do elektryki, to co trzeba mieć żeby było ładowanie, rozrusznik światła? (chodzi mi o cewki, moduły czy coś podobnego)

Autor:  dudu44 [ Nie Kwi 10, 2011 3:16 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

Mocowania miełem na początku przykręcane do oryginalnych o charta ale teraz będę spawał.Żeby silnik odpalić trzeba moduł , regulator napięcia , akumulator i chyba tyle(w tym momencie dokładnie nie pamiętam czy jeszcze coś potrzebne do odpalenia musiałbym sprawdzić)

Autor:  Aaa [ Nie Kwi 10, 2011 5:16 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

Miałbyś może zdj twojego charta z tym silnikiem?? Ja dopiero będę kupować silnik, ale wolę już sobie wszystko powoli po planować, dowiedzieć co i jak. Czyli silnik masz przykręcony do oryginalnych mocowań?? Jakie osiągi silnika w tym charcie masz??

Autor:  dudu44 [ Pon Kwi 11, 2011 3:10 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

Osiągów dokładnie nie zmierzyłem ale myśle ze ponad 100 km/h.A zdjęcia moge wrzucić wieczorem

Autor:  Aaa [ Pon Kwi 11, 2011 3:12 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

ok wrzuć, zrób zdj jak jest silnik przymocowany

Autor:  Jasio125 [ Pon Kwi 11, 2011 5:30 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

mój Chart z silnikiem hondy latał ponad 100km/h ;] odradzam Ci wsadzania silnika am6,bo części cholernie drogie i nie wyrobisz na to po prostu,a i oryginalny silnik nie będzie miał mega mocy ;/
Proponuje Ci iść moją drogą,wsadź silnik japoni 80ccm np,Honda MTX (powietrzaka Ci radzę bo mniej kłopotu z miejscem na chłodnice i nie musisz spawać z przodu mocowania,a w przypadku LC tak jak u mnie to było więcej kombinowania),Yamaha DT,Suzuki ts(moce około 15 koni co powinno Ci starczyć). Te silniczki wyglądają jak 50ccm i nikt się nie skapnie.A i gwarantuje Ci że osiągami są lepsze niż te nowe 50ccm choć mają już grubo ponad 20 lat. O kosztach utrzymania takiego silnika to nie muszę nikogo przekonywać bo są dużo tańsze niż Am6.Powiem więcej,za cenę samego silnika AM6 kupisz silnik (wymienianych przeze mnie wyżej modeli ) z osprzętem + pełna elektryka która Ci będzie potrzebna czyli cała wiązka.Minusem będzie to że palisz z kopniaka,ale dla mnie to głupota rozrusznik w dwusuwie.Tyle o silniku,zastanów się dobrze dwa razy zanim wybierzesz silnik,dobrze Ci radzę.
Jeśli chodzi o ramę to spawaj nowe,grubsze mocowania,nie kombinuj z oryginałami bo to za cienkie jest.Koszta są żadne jeśli ktoś ma trochę sprzętu i chęci,o czas pracy nie powinieneś pytać bo im dłużej przy tym posiedzisz to lepiej będziesz miał zrobione....

Autor:  Aaa [ Pon Kwi 11, 2011 6:18 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

A silnik derbi gpr 70 ?? To podobno nie am6 tylko coś innego. Podobno spisuje się lepiej niż silniki am6? No i nie dysponuje za dużą gotówką a ten silnik z derbi z osprzętam za 400zł mam, opłaca się? No i muszę zostawić $ na jakieś koła z tarczą z przodu. Pooglądam na allegro silniki tych modeli co proponujesz.

--------- Pon Kwi 11, 2011 9:46 pm Połączono ---------

Aha, i co myślicie o tych felgach http://allegro.pl/kawasaki-ar-80-felgi- ... 68249.html wejdą?
Wymiary które mi wysłał -
Koło przednie:
Opona 3.00-18
Szerokość felgi w miejscu ośki: 125mm
długość ośki (całkowita) : 210mm
Średnica ośki 12mm

Koło tylne:
Opona 3.00-18
Szerokość felgi w miejscu ośki wraz z dystansami: 170mm
Szerokość felgi w miejscu ośki bez dystansów: 130mm
długość ośki (całkowita) : 210mm
Średnica ośki 12mm

Autor:  Jasio125 [ Pon Kwi 11, 2011 9:10 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

Do derbi też strasznie drogie części,a za 400zł to jakieś padło musi być.... ale zrobisz jak uważasz.
Jak chcesz to części z Charta co mam w awatarze są na sprzedasz... Jak chcesz fele i przednie zawieszenie to napisz na PW.

a z tym Derbi to musi być zwykłe 50ccm tylko z tuningowym cylem, to chyba sam sie domyśl że do ruina za tą cenę bo za 400 to takie cylindry chodzą... Derbi odradzam bo kumpel ma sendę po tunie i ceny części go rujnują...

Autor:  Conqeror [ Pon Kwi 11, 2011 11:14 pm ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

ja dałem silnik od Yamahy RD/ DT 50 MX. W oryginale jeżdzi jak dobry simson, wiec trzeba troche przerobić. Ja taki kupiłem za 250 zl, cylinder airsal za 200zl, podrobe za 75 zl, 5 biegowy osiągi około 100 km/h. Ale tak jak kolega mówi lepjej od mtx 80 ostatnio mozna tanio wyrwać a rozwiercić można do jakiś 100 110 cm3 ?

Autor:  Aaa [ Wto Kwi 12, 2011 6:04 am ]
Temat postu:  Re: SWAP Chart

Ja daje 400 zł + rometa pegaza, za silnik chciał 750 ale się z nim dogadałem na wymiane + dopłata. Silnik podobno z cylem airsala 70, wał wzmocniony i gaźnik 21 ( albo 19 nie pamiętam) Poszukam jeszcze innych silników.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/