Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
SWAP Chart https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/swap-chart-t29898.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Aaa [ Nie Mar 27, 2011 7:00 pm ] |
Temat postu: | SWAP Chart |
Siema, Mam zamiar wsadzić do mojego charta silnik z derbi gpr 70ccm. Co o tym sądzicie, dużo jest roboty z przeróbkami ramy?? Ma ktoś tu na forum charta z mocniejszym sercem i pomógł by mi? Wasze opinie,porady,pomysły i komentarze. |
Autor: | dudu44 [ Czw Kwi 07, 2011 7:23 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Na youtubie koleś ma w chrcie silnik z sendy to sie go zapytaj co i jak.A tak w ogóle to ja mam minarelli am5 w charcie, bardzo fajnie się jeżdzi:D Jeśli chcesz taki silnik to pasowałoby chamulce lepsze najlepiej tarcze na przód bo ogywinalne chamulce wymiekaja |
Autor: | Jasio125 [ Pią Kwi 08, 2011 3:23 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
ja miałem silnik Hondy mtx 80,służę radą |
Autor: | Aaa [ Nie Kwi 10, 2011 10:41 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
a jakie koła przypasują do charta ? (tarcza na przodzie) dudu44,Jasio125 - Dużo potrzeba czasu/przeróbek na wsadzenie takiego silnika?? I co trzeba przerabiać? |
Autor: | dudu44 [ Nie Kwi 10, 2011 2:48 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Ja silnik z bratem włożylem do ramy w 1 dzień.Dzień wcześniej wszystko rozplanowałem a na nastepny robiłem.Praca na tym zajeła mi ok.12h.Najlepiej jest miec instalacje z aprilii rs(ja taa posiadałem)lub innego motoroweru z tym silnkiem i włożyć ją do Charta bo pasuje.Koła posiadam od KTM-a ale niewiem jakiego modelu.Posiadają tarcze w przednim kole a teraz robie jeszcze tarczę do tyłu. Jakbyś miał jakieś pytania to pisz na PW |
Autor: | Aaa [ Nie Kwi 10, 2011 3:05 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
A jak z kosztami? chodzi mi o jakieś dodatkowe koszta ( nie silnik). Aha i czy mocowania trzeba przespawać?? Co do elektryki, to co trzeba mieć żeby było ładowanie, rozrusznik światła? (chodzi mi o cewki, moduły czy coś podobnego) |
Autor: | dudu44 [ Nie Kwi 10, 2011 3:16 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Mocowania miełem na początku przykręcane do oryginalnych o charta ale teraz będę spawał.Żeby silnik odpalić trzeba moduł , regulator napięcia , akumulator i chyba tyle(w tym momencie dokładnie nie pamiętam czy jeszcze coś potrzebne do odpalenia musiałbym sprawdzić) |
Autor: | Aaa [ Nie Kwi 10, 2011 5:16 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Miałbyś może zdj twojego charta z tym silnikiem?? Ja dopiero będę kupować silnik, ale wolę już sobie wszystko powoli po planować, dowiedzieć co i jak. Czyli silnik masz przykręcony do oryginalnych mocowań?? Jakie osiągi silnika w tym charcie masz?? |
Autor: | dudu44 [ Pon Kwi 11, 2011 3:10 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Osiągów dokładnie nie zmierzyłem ale myśle ze ponad 100 km/h.A zdjęcia moge wrzucić wieczorem |
Autor: | Aaa [ Pon Kwi 11, 2011 3:12 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
ok wrzuć, zrób zdj jak jest silnik przymocowany |
Autor: | Jasio125 [ Pon Kwi 11, 2011 5:30 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
mój Chart z silnikiem hondy latał ponad 100km/h odradzam Ci wsadzania silnika am6,bo części cholernie drogie i nie wyrobisz na to po prostu,a i oryginalny silnik nie będzie miał mega mocy Proponuje Ci iść moją drogą,wsadź silnik japoni 80ccm np,Honda MTX (powietrzaka Ci radzę bo mniej kłopotu z miejscem na chłodnice i nie musisz spawać z przodu mocowania,a w przypadku LC tak jak u mnie to było więcej kombinowania),Yamaha DT,Suzuki ts(moce około 15 koni co powinno Ci starczyć). Te silniczki wyglądają jak 50ccm i nikt się nie skapnie.A i gwarantuje Ci że osiągami są lepsze niż te nowe 50ccm choć mają już grubo ponad 20 lat. O kosztach utrzymania takiego silnika to nie muszę nikogo przekonywać bo są dużo tańsze niż Am6.Powiem więcej,za cenę samego silnika AM6 kupisz silnik (wymienianych przeze mnie wyżej modeli ) z osprzętem + pełna elektryka która Ci będzie potrzebna czyli cała wiązka.Minusem będzie to że palisz z kopniaka,ale dla mnie to głupota rozrusznik w dwusuwie.Tyle o silniku,zastanów się dobrze dwa razy zanim wybierzesz silnik,dobrze Ci radzę. Jeśli chodzi o ramę to spawaj nowe,grubsze mocowania,nie kombinuj z oryginałami bo to za cienkie jest.Koszta są żadne jeśli ktoś ma trochę sprzętu i chęci,o czas pracy nie powinieneś pytać bo im dłużej przy tym posiedzisz to lepiej będziesz miał zrobione.... |
Autor: | Aaa [ Pon Kwi 11, 2011 6:18 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
A silnik derbi gpr 70 ?? To podobno nie am6 tylko coś innego. Podobno spisuje się lepiej niż silniki am6? No i nie dysponuje za dużą gotówką a ten silnik z derbi z osprzętam za 400zł mam, opłaca się? No i muszę zostawić $ na jakieś koła z tarczą z przodu. Pooglądam na allegro silniki tych modeli co proponujesz. --------- Pon Kwi 11, 2011 9:46 pm Połączono --------- Aha, i co myślicie o tych felgach http://allegro.pl/kawasaki-ar-80-felgi- ... 68249.html wejdą? Wymiary które mi wysłał - Koło przednie: Opona 3.00-18 Szerokość felgi w miejscu ośki: 125mm długość ośki (całkowita) : 210mm Średnica ośki 12mm Koło tylne: Opona 3.00-18 Szerokość felgi w miejscu ośki wraz z dystansami: 170mm Szerokość felgi w miejscu ośki bez dystansów: 130mm długość ośki (całkowita) : 210mm Średnica ośki 12mm |
Autor: | Jasio125 [ Pon Kwi 11, 2011 9:10 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Do derbi też strasznie drogie części,a za 400zł to jakieś padło musi być.... ale zrobisz jak uważasz. Jak chcesz to części z Charta co mam w awatarze są na sprzedasz... Jak chcesz fele i przednie zawieszenie to napisz na PW. a z tym Derbi to musi być zwykłe 50ccm tylko z tuningowym cylem, to chyba sam sie domyśl że do ruina za tą cenę bo za 400 to takie cylindry chodzą... Derbi odradzam bo kumpel ma sendę po tunie i ceny części go rujnują... |
Autor: | Conqeror [ Pon Kwi 11, 2011 11:14 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
ja dałem silnik od Yamahy RD/ DT 50 MX. W oryginale jeżdzi jak dobry simson, wiec trzeba troche przerobić. Ja taki kupiłem za 250 zl, cylinder airsal za 200zl, podrobe za 75 zl, 5 biegowy osiągi około 100 km/h. Ale tak jak kolega mówi lepjej od mtx 80 ostatnio mozna tanio wyrwać a rozwiercić można do jakiś 100 110 cm3 ? |
Autor: | Aaa [ Wto Kwi 12, 2011 6:04 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Ja daje 400 zł + rometa pegaza, za silnik chciał 750 ale się z nim dogadałem na wymiane + dopłata. Silnik podobno z cylem airsala 70, wał wzmocniony i gaźnik 21 ( albo 19 nie pamiętam) Poszukam jeszcze innych silników. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |