Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Zębatki
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/z-batki-t3046.html
Strona 1 z 2

Autor:  szary841 [ Śro Sty 24, 2007 10:50 am ]
Temat postu:  Zębatki

Witam jak to jest z tymi zębatkami?Jaką dać najlepiej z przodu a jaką z tyłu???Jak to jest z nimi czy nie ma rozwiązania optymalnego???Bo z tego co wiem można postawić albo na prędkość albo na moc??????

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 24, 2007 1:05 pm ]
Temat postu: 

Dobra ale o jakie moto chodzi bo większość myli działy. Przypomne że to dział o Ogarze 200 :)

Autor:  szary841 [ Śro Sty 24, 2007 9:18 pm ]
Temat postu: 

Chodziło mi o Rometa Chart ale mam również Ogara więc byłbym zainteresowany ;)

Autor:  Grzechu [ Czw Sty 25, 2007 2:54 pm ]
Temat postu: 

Do Ogara na tył z tego co wiem jest tylko jeden rodzaj zębatek. Na przód masz do wyboru 11 zębów, 12 zebów i 13 zębów. Ja mam 12 zębów ;) Do Charta mój kumpel dorabiał zębatke 16 zębów ;)

Autor:  SzyMZek [ Czw Sty 25, 2007 3:06 pm ]
Temat postu: 

Magnum 200 do ogara pasuje z WSKi ktoś na forum mówił że ma 14

Autor:  Grzechu [ Czw Sty 25, 2007 3:09 pm ]
Temat postu: 

Być może ale ja mówie o tych które są dostepne typowo do Ogara ;)

Autor:  Olo [ Czw Sty 25, 2007 9:29 pm ]
Temat postu: 

z tyłu jest zwykłe koło od rometa to tam można dac jaką się chce zębatkę tylko trzeba się liczyć z tym, ze moze wogóle nie ruszyć jak damy za małą :P

Autor:  mati590 [ Pią Sty 26, 2007 12:07 pm ]
Temat postu: 

14 to nie ma sensu, seria sobie nie poradzi.

Autor:  Michal200 [ Nie Sty 28, 2007 12:23 pm ]
Temat postu: 

Moj kolega mowił że w ogarach z tyłu jest inna zebatka niż w czeskich jawach bez blokady.
Możesz porównać jak masz skąd wziąć.
Ale chyba najbardziej sie opłaca z tyłu zostawić oryginalną a z przodu z12.

Autor:  miki1002 [ Nie Sty 28, 2007 2:05 pm ]
Temat postu: 

W jawkach jest inna bo jawka ma mnijesze kołą
11-moc
12- ustawienie optymalne
13- prędkośc
Ale to i tak wszystko zalezy od stanu silnika, bo zajechany silnik na 13 sobie nie poradzi i będzie wolniejszy niz na 12

Autor:  Garry1 [ Nie Sty 28, 2007 4:06 pm ]
Temat postu: 

moj silnik w najlepszej kondycji nie byl i przy zmianie zebatki z z11 na z12 predkosc powiekszyla sie z 55 km/h na 60 km/h ale kosztem mocy :/ we dwojke to tak sobie juz jechal... a pierniczenie ludzi ze zalozyli zebatke z komarka i jezdzili 90 to po prostu niech se wsadza bo na pewno mial by tyle mocy co silniczek od zabawki :D

Autor:  mati590 [ Nie Sty 28, 2007 5:32 pm ]
Temat postu: 

W sumie trzeba brać pod uwage to, że na z 11 będzie mu najłatwiej osiągnąć vmaxa, będą mniejsze opory więc wyżej się wkręci. Czyli na większych zębatkach ma wieksze straty bo nie może sie wkręcić na maxa :] Ja Z11 miałem i przynajmniej motor miał moc (przy ostrym puszczeniu sprzegła na siedząco podrywał koło troszkę).

Autor:  Conqeror [ Nie Sty 28, 2007 5:37 pm ]
Temat postu: 

Tu masz racjei mo Komar zanim sie rozbujał na 13/32 to taki kadet ktory mail 13/42 przyspeiszal znacznei szybciej . Zanim go wyprzedziłem to muisłem zlapać więskzy rozpęd

Autor:  Michal200 [ Nie Sty 28, 2007 6:01 pm ]
Temat postu: 

mati590 napisał(a):
Ja Z11 miałem i przynajmniej motor miał moc (przy ostrym puszczeniu sprzegła na siedząco podrywał koło troszkę).


Masz słeby silnik
Ja jak strzeliłem sprzegłem i nie uwarzałem to zgiołem rejestracje.
NIewarzną ale zawsze :-)

Autor:  Grzechu [ Czw Lut 01, 2007 7:12 pm ]
Temat postu: 

Jawka ma zębatke przykręcaną jeszcze do obręczy, Ogar ma w całości.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/