Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Profesjonalny tuning silnika https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/profesjonalny-tuning-silnika-t317.html |
Strona 1 z 21 |
Autor: | DaN [ Sob Sie 06, 2005 8:55 pm ] |
Temat postu: | Profesjonalny tuning silnika |
Witam... Mam propozycję dla wszystkich userow tego forum, zeby napisali modyfikacje swojego ogarka, ale modyfikacje majace na celu zwiekszenia mocy i/lub predkosci... W opisie dobrze by bylo wytlumaczyc jak sie to wykonalo, jakim kosztem i co najwazniejsze jaki to dalo efekt... Moznaby ten topic przykleic zeby byl na wierzchu, czy cos... Kto wie, moze uda nam sie obalic powszechny mit, ze z ogara nie zrobimy scigacza? (a wiem ze to mozliwe, widzialem ogara co scigal simsony, jezdzil jakies 85km/h) Pozdro for all ! [ Dodano: 7 Sierpień 2005, 20:35 ] Widze ze nikt sie tym topiciem za bardzo nie interesuje, a szkoda, bo wspolnymi silami moglibysmy duzo zrobic z naszymi ogarkami, zamiast tyluporad na kilkuinnych topicach dobrze by bylo zgromadzic wszystko tu noirobic jak kaza POzdro... |
Autor: | szkart [ Pon Sie 08, 2005 3:58 pm ] |
Temat postu: | |
Na pocatek proponuje wypolerowac na lusterko komore korbowa zeby mieszanka swobodnie przeplywala. Wystarczy wziasc papier scierny 200 i usunac wszystkie nierownosci. Nastepnie 400, potem 1000 ( z woda oczywiscie) a na koniec uzyc pasty polerskiej ( tempo lub automax). |
Autor: | DaN [ Pon Sie 08, 2005 4:13 pm ] |
Temat postu: | |
niom fajnie, tylko gdzie jest ta cala komora korbowa bo raczej nie kojarze.... W ktorym miejscu ja znajde A propo, skoro tak dobrze sie znasz to napisz jeszcze kilka porad, bo na pewno jeszcze cos wiesz... I dzieki za ta pierwsza porade... Pozdro!! a rozbierałeś kiedyś silnik ? to ta przestrzeń w której obraca się wał korbowy, piszę tutaj żeby nie pisać kolejnego postu i nie robić bałaganu, piszcie dalej o przeróbkach - marcinpc |
Autor: | szkart [ Pon Sie 08, 2005 6:27 pm ] |
Temat postu: | |
MOzna jeszcze obnizyc glowice i cylinder od gory o 1mm zwiekszy to sprezanie. Mozna terz wiecej lecz bedzie konieczna zmiana konta w glowicy. Trzeba go troche zaokraglic lecz bez zwiekszania sprezania lepiej tego nie robic. Glowica od srodka oczywiscie tez wypolerowana. |
Autor: | DaN [ Pon Sie 08, 2005 7:44 pm ] |
Temat postu: | |
qrde, zdaje sie nieraz rozbieralem i skladalem silnik, ale nie zabardzo rozumiem jak mozna obnizyc to wszystko, a zdawalo mi sie ze dobrze sie znam na mechanice Widze ze Ty sie bardzo dobrze znasz na tym, ale moglbys jeszcze napisac jak to mozna zrobic,bo widze ze te przerobki sa na bardzo zawansowanym poziomie... Pozdro!! |
Autor: | szkart [ Pon Sie 08, 2005 9:33 pm ] |
Temat postu: | |
Wkoncu profesjonal tuning jest kilka sosobow 1 . Cylinder przetoczyc na tokarce stosujac specjalny uchwyt do tuleji. 2. Wziasc prosty stul przymocowac papier scierny (240) i pociierac doi uzyskania porzadanego efektu. Glowica tak samo. 3 Moz na uzyc szlifierki tasmowej ( z papierem sciernym) reszta tak samo jak pkt2 4. Uzyc pasty do docierania zaworow i trzec az bedzie dobrze - nabardziej dokladny ale zajmue bardzo bardzo bardzo durzo czasu |
Autor: | DaN [ Wto Sie 09, 2005 10:02 am ] |
Temat postu: | |
eeech,dalej niewiele rozumiem Co do pkt 2, mam szlifierke tasmowa, ale to jest duze bydle, czyli chodzi ci zeby ten cylinder zeszlifowac od gornej czesci, tam gdzie sie przykreca gaznik? Sluchaj, a moze bys tak pokusil sie o napisanie dokladnego poradnika, najlepiej zes zdjeciami? Ja bym coś takiego chętnie kupił |
Autor: | szkart [ Wto Sie 09, 2005 12:40 pm ] |
Temat postu: | |
iedys jak bede mial czas to napewno cos takiego zrobie, teraz pracuje nad planami budoiwy karta. A cylinder nalezy slifowac od te ztrony gdzie przykreca sie glowice. |
Autor: | DaN [ Wto Sie 09, 2005 9:08 pm ] |
Temat postu: | |
Aha, no to raczej trudne nie bedzie.... Sluchaj szkart, ja te wszystkie przerobki bede robil w zime, kiedy ogar stanie w garazu, bo teraz to on non stop jezdzi (brat do pracy) a brat sobie chce kupic co innego i wtedy ja sie bede juz na serio z nim bawil, to czy do zimy bys zdazyl napisac ten poradnik, i ile on mnie bedzie kosztowac, jesli juz go zrobisz? (licze na w miare niska cene ) Pozdro!!! Aha, jak bedziesz pisalten poradnik to pisz dokladnie co gdzie i jak, od ktorej strony |
Autor: | szkart [ Śro Sie 10, 2005 1:53 pm ] |
Temat postu: | |
nie wiem moze mi sie uda zobaczymy:) |
Autor: | apollan [ Śro Sie 10, 2005 1:56 pm ] |
Temat postu: | |
zrobie konkurencje darmową-wejdź na stronę Marcina i poczytaj-ZA DARMO |
Autor: | szkart [ Śro Sie 10, 2005 5:39 pm ] |
Temat postu: | |
to napisz tu jakies propozycje tuningu |
Autor: | apollan [ Śro Sie 10, 2005 6:07 pm ] |
Temat postu: | |
1. zebatki 2.gaznik 3.kolanko 4.lozyska i zimmeringi nowe, 5. wszystkie czesci na ktorych daloby rade jeszcze pojeździć wymieniam na nowe zostawiam tylke te ktore sa w bdb stanie 5. skladanie silnika w czystości i dokladnie, idealne uszczelnienie 6. takie tam jeszcze tajemnice |
Autor: | szkart [ Czw Sie 11, 2005 7:26 am ] |
Temat postu: | |
Wyiana wszystkich czesci to podstawa. My mowimy o tuningu a nie o poskladaniu wszystkiego zeby dzialalo. A propo lozysk to mozna zastosowac lozyska wysoko obrotowe przez co silnik bedzie uzyskiwal wieksze obroty. |
Autor: | apollan [ Czw Sie 11, 2005 7:41 am ] |
Temat postu: | |
nie kolego to nie przez lozyska silnik uzyskuje wieksze obroty. lozyska wysokoobrotwe wytrzymuja wyzsze obrotu w odroznieniu od zwyklych. |
Strona 1 z 21 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |