Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Profesjonalny tuning silnika https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/profesjonalny-tuning-silnika-t317-15.html |
Strona 2 z 21 |
Autor: | DaN [ Czw Sie 11, 2005 7:53 am ] |
Temat postu: | |
Niom widze że rozmowa wre A propo, na stronie Marcina widziałem ten opis, ale są dwa drobne problemy, jeden to jest taki że będę musiał go czytac patrzac na silnik, zeby wiedziec co i jak zrobic, a drugi to wlasnie ze malo zdjec, tylko kilka schematow... Oczywiscie wykorzystam i ten poradnik, ale szkart ma jeszcze sporo innych pomysłów na tuning, więc też można to wykorzystać... A propo, szkart, liczę ze dla mnie będzie jakas znizka, jako user forum A ten gotowy poradnik moglbys sprzedawac na allegro, tam tego sporo widzialem, bys niezla ase z tego mial... Pozdro!! |
Autor: | mati590 [ Czw Sie 11, 2005 1:08 pm ] |
Temat postu: | |
he i jak założysz np. do 15000 obr. to mogą się wypaczać |
Autor: | szkart [ Czw Sie 11, 2005 6:10 pm ] |
Temat postu: | |
apollan napisał(a): nie kolego to nie przez lozyska silnik uzyskuje wieksze obroty. lozyska wysokoobrotwe wytrzymuja wyzsze obrotu w odroznieniu od zwyklych. Chyba nie do konca wiesz o jakie li lozyska chodzi. Lozyska wysoko obrotowe o ktorych mowie to nie lozyska poprostu wytrzymujace wysokie obroty tylko lozyska posiadajace znikome opory. Po zalozeniu takich lozysk mozna zakrecic wal i czekac czekac czekac az stanie Jedynym minusem takej zabawy jest to ze takie lozyska kosztuja w granicach 100zl/szt.
|
Autor: | apollan [ Czw Sie 11, 2005 6:20 pm ] |
Temat postu: | |
buahhahhah nie wmowisz mi ze dzieki lozyska silnik uzyskuje wieksze obroty od nominlanych. jednakze lozyska wysokoobrotowe dodatnio wplywaja na trwalosc silnika |
Autor: | szkart [ Pią Sie 12, 2005 2:35 pm ] |
Temat postu: | |
.Mysl se jak chcesz ja to wiem. Pomysl se czy jadac na hamulcu czy bez uzyskasz wieksza predkosc tak samo jest tu. |
Autor: | DaN [ Pią Sie 12, 2005 4:15 pm ] |
Temat postu: | |
zaraz, z tego co wiem to w silniku jest 5 lozysk, czyli trzeba wsadzic w to 500zl? |
Autor: | KrzysieK [ Pią Sie 12, 2005 4:18 pm ] |
Temat postu: | |
Zbyt wiele od lozysk nie nalezy oczekiwac.. a jazda na chamulu to zupelnie inna sprawa.. policz sobie przelozenia.. miedzy kolem a silnikiem i w skrzyni biegow.. kupic wszystkie lozyska nowe ale nie w sklepie motoryzacyjnym tylko w takim z lozyskami.. ja swoje kupilem na gieldzie |
Autor: | DaN [ Pią Sie 12, 2005 5:04 pm ] |
Temat postu: | |
KrzysieK, ale kupiles te zwykle lozyska, czy wysookoobrotowe? |
Autor: | KrzysieK [ Pią Sie 12, 2005 5:05 pm ] |
Temat postu: | |
Zwykle na gieldzie.. ale nie w motoryzacyjnym bo tam to maja szajs |
Autor: | szkart [ Sob Sie 13, 2005 7:41 am ] |
Temat postu: | |
D@nDee napisał(a): zaraz, z tego co wiem to w silniku jest 5 lozysk, czyli trzeba wsadzic w to 500zl? Na poczatek mozna wymienic tylko te na wale KrzysieK napisał(a): Zbyt wiele od lozysk nie nalezy oczekiwac Z tym to sie moge zgodzic zbyt wiele takie cos nie da jezeli nie zrobimy terz innych przerobek. |
Autor: | KrzysieK [ Sob Sie 13, 2005 7:50 am ] |
Temat postu: | |
Ja bym zaczal od przerobki walu - cylidndra i tloku to najbardziej odpowiada za obroty w ogarze.. trzeba by zmniejszyc skok tloka tym samym nie zmienjszajac pojemnosci i sily sprezania, a da to wieksze obroty - mniejszy skok tloka. Wystarczy popatrzec jak wygladaja tloki waly i cylindry od skuterow i dlaczego osiagada predkosci obrotowe o ok. 8000 obr/min |
Autor: | szkart [ Sob Sie 13, 2005 3:34 pm ] |
Temat postu: | |
wszystko jest wazne. Kazda pierdulka: lozyska, wal, cylinder glowica itd. Gdy zrobi sie jedna zecz to nawet nie poczuje sie roznicy ale gdy polaczymy to wszystko w jedna calosc to zmiana napewno bedzie widoczna |
Autor: | marcinpc [ Sob Sie 13, 2005 3:41 pm ] |
Temat postu: | |
KrzysieK, jak ty chcesz zmniejszyć skok tłoka ? trzeba by zmienić korbowód na jakiś krótszy bo nie ma sensu chyba oryginalnego przerabiać |
Autor: | bosek3 [ Śro Lis 02, 2005 9:42 pm ] |
Temat postu: | |
zebrałem prawie wszystkie informacje na temat tuningu jakie znalazłem w internecie Oddławianie silnika jawy 50 -trzeba rozpiłować kolanko przy gażniku do rozmiarów gażnika lub kupić nowe -trzeba ustawić zapłon 1,8mm-2mm przed gmp(górny martwy punkt tłoka) -trzeba uciąć kolanko o około 10cm ,tak żeby wchodziło do tłumika na 3cm-4cm -zastosować dysze o większym przelocie 68-70 -dać wiekszą zębatke z przodu z13 Po oddławieniu można tuningować 1.tuning tłumika -wyjąć ostatnią przegrodę -bardzo dobrze uszczelnić tłumik -dać tłumik od jawy 350 -samemu zbudować tłumik np. taki http://www.jawa50tuning.wz.cz/vyfuk/vyfuk.jpg 2.tuning cylindra -Zwykły cylinder wypolerować kanały sprawdzic symetrie okien jak coś nie tak wyrównać wyrównać połączenie kartery-cylinder okno wydechowe obniżyć o 1cm zrobić szlif:) poszukać na internecie kolesia który przerabia cylindry na np 6 kanałów około 300zł 4 kanały 250 -cylinder 60cm3 przerobić cylinder według ludzi z czech albo pojechać do czech i kupić 3 Tłok podpiłować górną nuzkę o 1mm zrobić pływający sworzeń wytoczyć tłok w środku do sworznia 4 kartery wypolerować skrzynie korbową zrobić podkowę 5 głowica stoczyć o 2mm 6 Wał oddać do regeneracji dać łożysko igiełkowe zamiast tulei oddać do odchudzania i cieniwania 7 inne łozyka wysokoobrotowe Prosze jeszcze coś zaproponować |
Autor: | DaN [ Śro Lis 02, 2005 11:12 pm ] |
Temat postu: | |
Ten trick z tymi kanalami to dobra rzecz, ale kto zna takiego goscia co to zrobi? Jak ktos zna, to dajcie namiary.... Ja z checia sprobuje... Akurat mam na stanie niepotrzebny cylinder... |
Strona 2 z 21 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |