Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Profesjonalny tuning silnika
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/profesjonalny-tuning-silnika-t317-45.html
Strona 4 z 21

Autor:  gonzo500 [ Sob Gru 10, 2005 4:44 pm ]
Temat postu: 

Ja w swoim komarze przerobionym na ogara wymieniam:

-silnik na 3biegowy (silnij jest wprost żytela! aż sie zdziwiłem, że taki silnik jeszcze można spotkać! Normalnie chodzi na dmuchniecie a jaka moc :D)
-wstawiam małą zembatke (silnik 3 biegowy i bardzo mocny i ja zawiele nie waże więc to dobre rozwiozanie wiedząc iż zmiana tylniej zembatki na mniejszą zmiejszy moc a zwiększy siłe)
-akumulator 6v
-i cylinder większy ale to wynosi koło 130zł więc narazie odpada :/

Sadzę, że (bez cylindra) wyciągne na swoim koło 75km/h (wtem będę musiał wymienić licznik na jakiś większy :P)

Autor:  tomi [ Sob Gru 10, 2005 10:26 pm ]
Temat postu: 

ja proponuje zmiane cylindra na tak zwanom 60 cm3 ja mam i polecam daje bardzo diuzo mocy i predkosci zmiana zebatki zprzy silniku na 13 zebuw tez jest dobra a stylu na mniejszom nie polecam za malo mocy ale predkosc leprza ale co z tego <dresik> <dresik> poprawme ustawienie zaplonu to tesz tuzo daje regulacja gaznika i moze plan glowicy <bije>

Autor:  szkart [ Wto Gru 13, 2005 11:42 pm ]
Temat postu: 

szuakm jakiegos tłoka który mozna by wstawic do silnika zeby bylo troche wiecej niz te 60ccm bo tulei jeszcze troche jest :)

Autor:  Garry1 [ Nie Lut 26, 2006 8:33 pm ]
Temat postu: 

siema ja słyszałem o takim sposobie na podniesienie sprężania(zmniejszeniu szkodliwej pojemności) że wypełnia się tłok od środka, korkiem... nie wiem czy to prawda bo tylko tak słyszałem

Autor:  mario [ Nie Maj 21, 2006 12:28 pm ]
Temat postu: 

nie lepiej wlać paliwo rakietowe 197 oktanów.

Autor:  Conqeror [ Nie Maj 21, 2006 10:15 pm ]
Temat postu: 

garry1 napisał(a):
siema ja słyszałem o takim sposobie na podniesienie sprężania(zmniejszeniu szkodliwej pojemności) że wypełnia się tłok od środka, korkiem... nie wiem czy to prawda bo tylko tak słyszałem


Z teg oco ja slyszlem to tlok nalezy odchudzac .

A ja mam genailny tunig ktory nawet w moim Komarze jak i Ogarze 200 sie sprawdzil . Podać go ?

Autor:  marcinpc [ Pon Maj 22, 2006 5:58 am ]
Temat postu: 

podawaj od razu a sie nie pytaj o zgode po to jest te forum <sciana>

Autor:  Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 6:18 am ]
Temat postu: 

Pewnei niektore "żydy" (Drogi Adminie nie miej za co zalu ale musialem tak napisac , mam swoje powody . nie che zeby oni sie o tym dowiedzieli , wyjasnie dalej ..) sie o tym do wiedzą ale cóż nalezy denko tloka otpowiednio zaokraglic by bylo plaskie . W roemtach to jest wrecz odwrotnie i mozna to spokjnie zrobic , a w ogarch mozecie miec na palsk . Potem trzeab st. sprezania nadgonic . Moj kolega filip zastosowal to i jak rusza siedzac wrzuca na jedno i przejaedza 10 metro ( bez podnoszenie motoru reakmi ) . Moge zrobic rysunek i na meila wyslac.

[ Dodano: 22 Maj 2006, 06:26 ]
W komarkach i rometach mzoe to przynies maly skutek uboczny . Jesli ktos nie umie ustawiac zaplon idealniee to nieche s eto odposci . Zle ustawienie ( musi byc perfekt lub prawie ) powoduje tylko tkaie buczenie na niskich i nei wkrefcanie sie na obroty .

Nalezy tez pomysles nad "odzyskaniem" wtedy st. sprezania gdyz juz tkaiego nie bedize .

Efekt w moim koamrze :
Zanczny wzrost maxymalnego momentu obrotowego i minimlaney wzrost mocy .(NArzie ma problem ze sprzeglem to jakos nie moge apolic gumy na safalcie ) A c ojest dizwne ze pomimo mnjeszego st. spreznai jest lepiej !! :)

Autor:  DaN [ Pon Maj 22, 2006 7:36 am ]
Temat postu: 

nie wiem jak reszta ale ja nicz tego nie zrozumialem

Autor:  Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 2:56 pm ]
Temat postu: 

wiec patrz . jest to rysunek krory nalezy wykonac w koamrze i romecie

Autor:  apollan [ Pon Maj 22, 2006 5:16 pm ]
Temat postu: 

bzdura

Autor:  Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 9:33 pm ]
Temat postu: 

mówisz bzdura ? A przypatsz sie na tloki innych silnikow , czy to simsona , javy od 50 do 350 , mz , cezet ,...

Opowiem ccos tkaiego . Z tego co mi wiaodmo byly dwei rodzaje Wsk - ek , kazda 125 cmm3 . Jedna noramlna , a druga zadziej spotykana tkz. crosowa . Ta drusga miala palskie denko i miala znacznie weiksza moc .

Mnie nie obchdozi co se bedizecie mysles . Wazne ze to w polskich rometoskich silikach daje efekty , miedzy innymi w moim . W ogarze 200 tez tak mozna zrobic

Autor:  marcinpc [ Pon Maj 22, 2006 10:08 pm ]
Temat postu: 

ale skrócenie nóżki tłoka o 3 mm ? Sałka pisze o 1 mm i trzeba ostrożnie bo zwiekszenie tego wymiaru o 0,1 mm powoduje drastyczny spadek mocy !

Autor:  Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 10:33 pm ]
Temat postu: 

to podpilowanie i odchudzenie to tak sobie napisalem bo mialem to na stronke swoja wrzucac

Autor:  marcinpc [ Wto Maj 23, 2006 6:05 am ]
Temat postu: 

Conqeror, czyli skąd wziąłeś te wymiary ? wymyśliłeś je sobie ? i nie masz pewnośc czy to zadziała ? :| na twoim miejscu nie dawałbym tego do internetu...

Strona 4 z 21 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/