Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Profesjonalny tuning silnika https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/profesjonalny-tuning-silnika-t317-45.html |
Strona 4 z 21 |
Autor: | gonzo500 [ Sob Gru 10, 2005 4:44 pm ] |
Temat postu: | |
Ja w swoim komarze przerobionym na ogara wymieniam: -silnik na 3biegowy (silnij jest wprost żytela! aż sie zdziwiłem, że taki silnik jeszcze można spotkać! Normalnie chodzi na dmuchniecie a jaka moc ) -wstawiam małą zembatke (silnik 3 biegowy i bardzo mocny i ja zawiele nie waże więc to dobre rozwiozanie wiedząc iż zmiana tylniej zembatki na mniejszą zmiejszy moc a zwiększy siłe) -akumulator 6v -i cylinder większy ale to wynosi koło 130zł więc narazie odpada Sadzę, że (bez cylindra) wyciągne na swoim koło 75km/h (wtem będę musiał wymienić licznik na jakiś większy ) |
Autor: | tomi [ Sob Gru 10, 2005 10:26 pm ] |
Temat postu: | |
ja proponuje zmiane cylindra na tak zwanom 60 cm3 ja mam i polecam daje bardzo diuzo mocy i predkosci zmiana zebatki zprzy silniku na 13 zebuw tez jest dobra a stylu na mniejszom nie polecam za malo mocy ale predkosc leprza ale co z tego poprawme ustawienie zaplonu to tesz tuzo daje regulacja gaznika i moze plan glowicy <bije> |
Autor: | szkart [ Wto Gru 13, 2005 11:42 pm ] |
Temat postu: | |
szuakm jakiegos tłoka który mozna by wstawic do silnika zeby bylo troche wiecej niz te 60ccm bo tulei jeszcze troche jest |
Autor: | Garry1 [ Nie Lut 26, 2006 8:33 pm ] |
Temat postu: | |
siema ja słyszałem o takim sposobie na podniesienie sprężania(zmniejszeniu szkodliwej pojemności) że wypełnia się tłok od środka, korkiem... nie wiem czy to prawda bo tylko tak słyszałem |
Autor: | mario [ Nie Maj 21, 2006 12:28 pm ] |
Temat postu: | |
nie lepiej wlać paliwo rakietowe 197 oktanów. |
Autor: | Conqeror [ Nie Maj 21, 2006 10:15 pm ] |
Temat postu: | |
garry1 napisał(a): siema ja słyszałem o takim sposobie na podniesienie sprężania(zmniejszeniu szkodliwej pojemności) że wypełnia się tłok od środka, korkiem... nie wiem czy to prawda bo tylko tak słyszałem Z teg oco ja slyszlem to tlok nalezy odchudzac . A ja mam genailny tunig ktory nawet w moim Komarze jak i Ogarze 200 sie sprawdzil . Podać go ? |
Autor: | marcinpc [ Pon Maj 22, 2006 5:58 am ] |
Temat postu: | |
podawaj od razu a sie nie pytaj o zgode po to jest te forum <sciana> |
Autor: | Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 6:18 am ] |
Temat postu: | |
Pewnei niektore "żydy" (Drogi Adminie nie miej za co zalu ale musialem tak napisac , mam swoje powody . nie che zeby oni sie o tym dowiedzieli , wyjasnie dalej ..) sie o tym do wiedzą ale cóż nalezy denko tloka otpowiednio zaokraglic by bylo plaskie . W roemtach to jest wrecz odwrotnie i mozna to spokjnie zrobic , a w ogarch mozecie miec na palsk . Potem trzeab st. sprezania nadgonic . Moj kolega filip zastosowal to i jak rusza siedzac wrzuca na jedno i przejaedza 10 metro ( bez podnoszenie motoru reakmi ) . Moge zrobic rysunek i na meila wyslac. [ Dodano: 22 Maj 2006, 06:26 ] W komarkach i rometach mzoe to przynies maly skutek uboczny . Jesli ktos nie umie ustawiac zaplon idealniee to nieche s eto odposci . Zle ustawienie ( musi byc perfekt lub prawie ) powoduje tylko tkaie buczenie na niskich i nei wkrefcanie sie na obroty . Nalezy tez pomysles nad "odzyskaniem" wtedy st. sprezania gdyz juz tkaiego nie bedize . Efekt w moim koamrze : Zanczny wzrost maxymalnego momentu obrotowego i minimlaney wzrost mocy .(NArzie ma problem ze sprzeglem to jakos nie moge apolic gumy na safalcie ) A c ojest dizwne ze pomimo mnjeszego st. spreznai jest lepiej !! |
Autor: | DaN [ Pon Maj 22, 2006 7:36 am ] |
Temat postu: | |
nie wiem jak reszta ale ja nicz tego nie zrozumialem |
Autor: | Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 2:56 pm ] |
Temat postu: | |
wiec patrz . jest to rysunek krory nalezy wykonac w koamrze i romecie |
Autor: | apollan [ Pon Maj 22, 2006 5:16 pm ] |
Temat postu: | |
bzdura |
Autor: | Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 9:33 pm ] |
Temat postu: | |
mówisz bzdura ? A przypatsz sie na tloki innych silnikow , czy to simsona , javy od 50 do 350 , mz , cezet ,... Opowiem ccos tkaiego . Z tego co mi wiaodmo byly dwei rodzaje Wsk - ek , kazda 125 cmm3 . Jedna noramlna , a druga zadziej spotykana tkz. crosowa . Ta drusga miala palskie denko i miala znacznie weiksza moc . Mnie nie obchdozi co se bedizecie mysles . Wazne ze to w polskich rometoskich silikach daje efekty , miedzy innymi w moim . W ogarze 200 tez tak mozna zrobic |
Autor: | marcinpc [ Pon Maj 22, 2006 10:08 pm ] |
Temat postu: | |
ale skrócenie nóżki tłoka o 3 mm ? Sałka pisze o 1 mm i trzeba ostrożnie bo zwiekszenie tego wymiaru o 0,1 mm powoduje drastyczny spadek mocy ! |
Autor: | Conqeror [ Pon Maj 22, 2006 10:33 pm ] |
Temat postu: | |
to podpilowanie i odchudzenie to tak sobie napisalem bo mialem to na stronke swoja wrzucac |
Autor: | marcinpc [ Wto Maj 23, 2006 6:05 am ] |
Temat postu: | |
Conqeror, czyli skąd wziąłeś te wymiary ? wymyśliłeś je sobie ? i nie masz pewnośc czy to zadziała ? na twoim miejscu nie dawałbym tego do internetu... |
Strona 4 z 21 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |