Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Ulepszenie przednich amortyzatorów
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ulepszenie-przednich-amortyzatorow-t3250-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  =XawiD= [ Śro Lut 14, 2007 3:14 pm ]
Temat postu: 

Na zamówienie... Ostatnio było ogłoszenie na allegro że koleś robi sprężyny na zamówienie, więc poszukaj i spytaj się ile sobie za to ceni...

Autor:  Grzechu [ Śro Lut 14, 2007 3:15 pm ]
Temat postu: 

Za miękki przód tez nie jest dobry. Póxniej całe moto "pływa". wiadomo że zawieszenie w Romecie jest jakie jest, ale ja zbytnio nie narzekam bo drogi w Polsce i tak są do bani....

Autor:  omenn [ Śro Lut 14, 2007 3:20 pm ]
Temat postu: 

Ja chce, żeby tylko troche miększe były:PP

Autor:  Mariola [ Śro Lut 14, 2007 8:51 pm ]
Temat postu: 

A jakby dać taką sprężyne jaka jest tylko żeby były cieńsze zwoje od tych oryginalncyh ?? ?? ??

Autor:  KameQ [ Czw Lut 15, 2007 10:35 am ]
Temat postu: 

Można, ale skąd taką weźmiesz można poeksperymentować np z spręzyną z zawieszenia Kadeta czy Komara,bo z budowy sa podobne, ale spreżyny są inne

Autor:  Grzechu [ Czw Lut 15, 2007 3:30 pm ]
Temat postu: 

KameQ napisał(a):
Można, ale skąd taką weźmiesz można poeksperymentować np z spręzyną z zawieszenia Kadeta czy Komara,bo z budowy sa podobne, ale spreżyny są inne
Bo ja wiem czy się różnią. Kumpel miał Kadeta i spręzyny były identyczne jak w Ogarze...

Autor:  birs [ Wto Lut 20, 2007 6:00 pm ]
Temat postu: 

ja bym proponował założyć zawieszenie przednie od Charta- to wg wielu najlepsze polskie zawieszenie do motorowerów

Autor:  kroczus [ Wto Lut 20, 2007 6:30 pm ]
Temat postu: 

birs napisał(a):
ja bym proponował założyć zawieszenie przednie od Charta- to wg wielu najlepsze polskie zawieszenie do motorowerów


to jest niezaprzeczalny fakt,ale z pewnością przy takim wyborze jaki mamy na rynku można pobawić się z przednik zawieszeniem od jawy 350.i tak trzeba przerabiać i tak,a różnica jest znaczna :D

Autor:  =XawiD= [ Wto Lut 20, 2007 6:46 pm ]
Temat postu: 

kroczus, aby wstawić zawieszenie od Charta do Ogara, to wystarczy wyciąć stary ogranicznik... Więc można powiedzieć 0 przerabiania.

Autor:  miki1002 [ Wto Lut 20, 2007 7:09 pm ]
Temat postu: 

Ale jak przód od charta czy inne olejowe, to automatycznie trzebaby było tylne amortyzatory wydłużyć, albo wymienic na dłuższe, zeby efektu choppera nie było

Autor:  omenn [ Wto Lut 20, 2007 7:43 pm ]
Temat postu: 

A czty dałoby się jakoś ulepszyć te przednie amortyzatory bez wstawiania nowych?? Chcę także uniknąć efektu choppera tak jak mówił miki1002,. Nie mam zbyt dużo kasy daltego nie chcę sie bawić we wstawianie jakiś innych amortyzatorów np. z charta :PP

Autor:  Dawideq [ Wto Lut 20, 2007 8:11 pm ]
Temat postu: 

omenn, zapewne chodzi Ci o to aby były miększe.
Wystarczy poczytać sobie cały temat i tam pisze, że jak chcesz mieć miększe amortyzatory to wystarczy dać dłuższą sprężynę np. z jakiegoś Komara tylko trzeba takie znaleźć :P .

Autor:  omenn [ Wto Lut 20, 2007 8:56 pm ]
Temat postu: 

Dawideq napisał(a):
Wystarczy poczytać sobie cały temat i tam pisze, że jak chcesz mieć miększe amortyzatory to wystarczy dać dłuższą sprężynę np. z jakiegoś Komara tylko trzeba takie znaleźć :P .

Dawideq, dłuższa spreżyne ?? to chyba wtedy bedzie twardszy ?? wytłumaczcie mi to ;)

Autor:  miki1002 [ Wto Lut 20, 2007 9:14 pm ]
Temat postu: 

Twardośc zależy od ilosci uzwojen i grubosci spręzyny. Jak beda dłuższe to skok powinien byc dłuższy(chyba). W spręzynach progresywnych chodzi zeby przód przy hamowaniu nie nurkował, czyli na jednej spręzynie są dwa typu uzwojeń. I jak sie hamuje to ta druga część nie pozwala aby przó dobijał, bo jej charakterystyka jest bardziej "twarda". Sorka za język ale nie umiem ionaczje opisac działania spreżyn. Z polaka mam 3 więc to wszystko wyjaśnia. Przy dłuższej spręzynie o podobnje grubości druta z którego została i proporcjonalnej ilości uzwojeń twradosc moim zdaniem nie powinna zostać zmieniona

Autor:  =XawiD= [ Śro Lut 21, 2007 4:42 pm ]
Temat postu: 

Cytuj:
Ale jak przód od charta czy inne olejowe, to automatycznie trzebaby było tylne amortyzatory wydłużyć, albo wymienic na dłuższe, zeby efektu choppera nie było


Amortyzatory z charta (te z tyłu) są praktycznie tej samej długości, więc ten efekt nie powstanie.

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/