Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Przełożenie Silnika. https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/prze-o-enie-silnika-t3255.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Dino92 [ Wto Lut 13, 2007 7:19 pm ] |
Temat postu: | Przełożenie Silnika. |
Niewiedzialem gdize zalozyc mój temat, w pewnym sensie to co chce zrobic to jest tuning. Fabrycznie Romet 5-t-1 ma założony silnik 3 biegowy, typ 019 z tego co wyczytalem. Natomiast w moim romecie jest jakis 2 biegowy shit! Koles od ktorego kupiłem mówil ze 2 biegowy mocniejszy, a jezdzi tyle bo jezdzi, mysliscie ze oplaca mi sie przekladac drugi silnik? Jesli tak to poprosze o jakas instrukcje czy cos takiego, jak mam to zrobic. Mam 2, 3 biegowy kompletny silnik, dostalem razem z motorem. Prosze o szybką odpowiedz bo jesli mi sie to oplaca to biorę sie za to jutro! /ort |
Autor: | R-Man [ Wto Lut 13, 2007 7:51 pm ] |
Temat postu: | |
silnik normalni montujesz - wymiary mocowan są takie same Pozdro |
Autor: | zyzio [ Wto Lut 13, 2007 10:03 pm ] |
Temat postu: | |
Zalezy czego od motoroweru wymagasz, imo jesli chcesz lepszy V-MAX, bo napisales (jezdzi ile jezdzi) to lepiej oczywiscie 3, ja mam osobiscie dwubiegówke, po remoncie generalnym i z zebatka od komara, wlasnie zalozylem, jezdzi ok. 60 km/h, wiec nie jest zle |
Autor: | kroczus [ Wto Lut 13, 2007 10:50 pm ] |
Temat postu: | |
zyzio napisał(a): jezdzi ok. 60 km/h, mierzone na oko czy z licznikiem?jak licznikiem to całkiem spoko a no ipewnie że przełóż ten silnik, w końcu 019 ma 2,5 KM a 023 1,7KM aha no i weź ktoś popraw posta autora,plizz |
Autor: | =XawiD= [ Śro Lut 14, 2007 1:40 pm ] |
Temat postu: | |
Ja wiem o co temu gościowi co kupiłeś motor chodziło... już tłumacze: Silniki 019 to nie były zbyt udane konstrukcje... Ich największą wadą jest skrzynia biegów z cienkimi trybami, oraz lichy automat zmiany biegów. W 023 problem ten wyeliminowano zmieniając konstrukcję skrzyni biegów (co wiąże się z mniejszymi karterami ale tymi samymi mocowaniami), na 2-wu biegową, która ma mocniejsze tryby ale mniejszą moc. Podsumowując to zostawiłbym 2-wu biegową konstrukcję (czyt. silnik 023) ze względu na skrzynie... Mogę dodać, że 019 pali więcej niż 023, powodem tego są większe dysze w gaźniku. |
Autor: | radgur [ Śro Lut 14, 2007 2:41 pm ] |
Temat postu: | |
Możesz narazie założyć 019 dla większej mocy, a jak się zjeb.. to założysz 023, mniejsza moc ale pobawisz się na biegach . Proste. |
Autor: | zyzio [ Śro Lut 14, 2007 5:09 pm ] |
Temat postu: | |
Mierzone licznikiem dokladnie na prostej mierzone takze licznikiem rowerowym dla sprawdzenia błędu licznika, było 59,4 km/h Co do radgura - napisałes ze jak sie zepsuje 019, to wsadzi 023, I POBAWI SIE NA BIEGACH. pobawi ? przeciez co tu do bawienia, pod gorke normalnie ciagnie na 2 biegu, i masz 2 biegi, a nie 3, wiec chyba mniej razy przelozysz bieg ? Chyba ze niewiem o co ci chodziło:) |
Autor: | Dino92 [ Śro Lut 14, 2007 6:42 pm ] |
Temat postu: | |
zyzio napisał(a): , pod gorke normalnie ciagnie na 2 biegu, Uhahahaha Chciał bym ! Musze go pilowac na jedyce zeby gdziekolwiek podjechac, bo na 2 oobroty spadaja i kula sie coprawdas, ale coroz wolniej i wolniek, az gasnie |
Autor: | zyzio [ Śro Lut 14, 2007 7:48 pm ] |
Temat postu: | |
noo, ok. Ja mówie jak jest u mnie. Skoro gubi obroty-może już na prawde czas na remont, moze kondensator.. chociaz skoro ciagnie sobie powoli, to jednak nie ;p Aaa, i skoro widzisz ze gasnie, to po co go trzymasz na 2 ;D? wiadomo, ze nie uciagniesz... I zalezy o jaka gorke ci chodzi. Mi chodzi o takie jak są na publicznych drogach, a nie jakies hardcorowe podjazdy w lesie ;p Jak chcesz, moim wyborem tak jak i =XawiD= jest 023, ale skoro masz dobry ten 019 i nie masz kasy na remont 023, wsadz juz ten 019 ... Imo i tak bym wolał mimo wszystko zrobic remont, bo 023 to jednak zwarta konstrukcja, ekonomiczna, i jesli +-7-8 km/h nie robi dla ciebie roznicy, zrob ten remont ;p |
Autor: | birs [ Wto Lut 20, 2007 6:08 pm ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Mogę dodać, że 019 pali więcej niż 023, powodem tego są większe dysze w gaźniku. dzięki temu ze ma wieksze dysze ma więcej mocy |
Autor: | kroczus [ Wto Lut 20, 2007 6:28 pm ] |
Temat postu: | |
birs napisał(a): dzięki temu ze ma wieksze dysze ma więcej mocy nie tylko to sprawia że ma więcej mocy gdyby to było takie proste każdy przekładał by taki gaźnik do siebie |
Autor: | miki1002 [ Czw Lut 22, 2007 7:14 pm ] |
Temat postu: | |
One mają inne cylindry, mają większe kanały, inny wał i większy przelot kolanka z tłumnikiem |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |