Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning 223 vs simsona
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-223-vs-simsona-t33657-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Garry1 [ Nie Maj 06, 2012 5:34 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning 223 vs simsona

1500 wkłądać w jawkę to troche bez sensu... Generalnie wszsytko jest możliwe, gość w czechach zrobił jawkę która jeździ około 120 km/h.

Co do zakresu przeróbek, różnie to każdy widzi. Ja bym nie oszczędzał na zapłonie i gaźniku, oba te elementy seryjnie do niczego się nie nadają.

Później cylinder tłok, tu raczej pojemność jak największa na pewno nei 50...

Autor:  wolnykuba [ Wto Maj 08, 2012 8:37 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning 223 vs simsona

Czeka cię kupe roboty :D
Nie lepiej zrobić swapa jakiegoś japońca :>

Autor:  plusminus [ Wto Maj 08, 2012 9:32 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning 223 vs simsona

Pierw to może powiedz jakie masz doświadczenie w tym..
Conqeror- Jak zawsze się z Tobą zgadzam, tak teraz się nie zgodzę. Może i jest to jakaś alternatywa dla niektórych aby wkładać te silniki do ogara, ale to dla wielu nadal jest profanacją i nie będzie się to spotykało z poszanowaniem takich przeróbek. Co innego jeżeli mówimy tutaj o innych silnikach, bardziej z klimatem. Chociaż tutaj nie ma wyboru, żeby wszedł inny silnik w ramę jawki.

Autor:  spun [ Pią Maj 11, 2012 8:54 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning 223 vs simsona

Ogólnie rzecz ujmując, to mając znajomości, jakiś warsztat to może się zmieścisz w tych 1500zł i zrobisz całkiem fajny silnik. Problem leży teraz po stronie tego co chcesz zrobić.. bo wiadomo trzeba pokombinować samemu jak zrobić zasilanie dodatkowych dwóch okien, bo nie ma tam wielkiego pola do popisu, tudzież nie jest to jakaś często spotykana przeróbka, toteż nie masz się czym posiłkować przy takiej przeróbce, jednak zasilanie dodatkowych okien płuczących membraną było by najlepszym rozwiązaniem.
Oczywiście na pojemności 50ml osiągnięcie 100km/h na skrzyni 3b jest praktycznie nieosiągalne, można się rozpędzać na bonneville, ale to bez sensu, więc na wstępie trzeba by było zwiększyć pojemność skokową, albo zrobić coś z skrzynią..

Kończąc jak każdy inny post: nie sztuką jest kupić mocniejsze, sztuką jest wzmocnić to co się ma.

Autor:  plusminus [ Pią Maj 11, 2012 10:14 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning 223 vs simsona

Tylko w 223 zwiększenie pojemności jest bardzo dużym problemem. Osiągnięcie 70ccm jest już dużym wyzwaniem dla przerabiającego..

Autor:  spun [ Sob Maj 12, 2012 11:18 am ]
Temat postu:  Re: Tuning 223 vs simsona

Dlatego trzeba samemu myśleć co jak, bo nie ma gotowych wzorców jak np. w simsonie..
Jeśli ktoś bierze się za to na poważnie to wydaje mi się, że nie ma bariery nie do przeskoczenia.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/