Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Mapka 50/4/3 (223)
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/mapka-50-4-3-223-t35121-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  dav6030 [ Czw Mar 07, 2013 7:53 pm ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

Aha, to jeszcze taka zakawyczka jest... A jeszcze takie pytanie to jak mam obliczyć kąty okien żeby się to wszystko zgrywało ?

Autor:  Herobrine [ Pią Mar 08, 2013 9:49 am ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

Ściągasz sobie książkę bella i tam masz 3 tabelki i w nich masz kąty otwarcia przyporządkowane do strojeń i sobie dobierasz :P W porting calc jest też możliwość wyznaczenia tych kątów :P

Autor:  dav6030 [ Pią Mar 08, 2013 5:03 pm ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

a ma ktoś do niej jakiś link, bo jest na chomikuj a tam trzeba płacić takk

Autor:  MarGo [ Pią Mar 08, 2013 5:04 pm ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

Robisz wydech na ~180* i płuki na ~120*.

Autor:  dav6030 [ Pią Mar 08, 2013 5:11 pm ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

ok, więc zaczynam rysować, postaram się wrzucić tutaj żebyście ocenili. Dzięki wam za wszystkie odpowiedzi.

--------- Pią Mar 08, 2013 6:27 pm Połączono ---------

"płuki' na pewno na 120* ? Bo wtedy górna krawędź powinna być niżej niż jest

--------- Pią Mar 08, 2013 6:53 pm Połączono ---------

Hmm... chyba nie będzie tak łatwo, może ktoś mi pomógł na gg ? Żeby swobodniej gadać dam od razu moje gg 19487275

Autor:  kamilbob [ Sob Mar 09, 2013 12:16 am ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

http://bikepics.com/pictures/1912447/
trzymaj, tu masz mój stary schemat na 8500, 50/4 myśle że będzie pomocne. Tu akurat mapka pod gaźnik 21mm z tego co pamiętam. Dosyć wysoko kręcił i miał moc ale tylko na 1 biegu, na 2 i 3 był z dołu bardzo zmulony.. trzeba było mocno przeciągnąć na 2b żeby na 3b jako tako się wkecił, myśle że to głównie wina braku odpowiedniego wydechu.. bez niego ani rusz ;) ewentualnie zawsze można pomagać sobie zmianą wielkości zębatek jeśli chodzi o elastyczność silnika.

Autor:  dav6030 [ Sob Mar 09, 2013 10:14 am ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

O super, właśnie mam gaźnik 21mm :), a da się tą mapkę jakoś wydrukować w skali 1:1 ? (żebym mógł sobie od razu na tuleje przykleić :F)

--------- Sob Mar 09, 2013 12:07 pm Połączono ---------

A i jeszcze takie pytanie, czy opłaca się robić dodatkowe dwa wydechy ?

Autor:  kamilbob [ Sob Mar 09, 2013 12:08 pm ]
Temat postu:  Re: Mapka 50/4/3 (223)

wydrukować się raczej nie da, z resztą nie widzę sensu kombinować. Po prostu bierzesz cyllinder, linijke, pilniki i działasz patrząc na mapke. Osobiście proponowałbym na początek nie podnosić wydechu na te 26mm, tylko zostawic trochę niżej, stestować jak będzie coś nie tak to dopiero poprawiać, tak samo pisał yazimo w poradniku - to nie jest tak że wyliczysz, zrobisz cylinder, dasz odpowiedni gaźnik i od razu będzie zapierdalał, każdy silnik jest inny, w większym lub mniejszym stopniu zużyty, może wymagać różnych regulacji, testów na różnych gaźnikach, wydechach, wysokościach okien itp. nie chcę Cie tu zniechęcać ale po prostu musisz się z tym liczyć że to wymaga wiele czasu, pracy i nerwów.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/