Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

łożyska igiełkowe
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/o-yska-igie-kowe-t3767.html
Strona 1 z 2

Autor:  Conqeror [ Śro Mar 28, 2007 10:42 pm ]
Temat postu:  łożyska igiełkowe

Nie znalazłem takeigo tematu więc pisze . Gdzie mozan kupić , lub z jakeigo motoroweru / motoru będzei pasowały , jeśli wogle są . Oczywiście na wał zamiast tej miedzanej tulejki

Jeśli ktośby miał takei na składzie to bym chętnie kupił

Autor:  SzyMZek [ Śro Mar 28, 2007 10:45 pm ]
Temat postu: 

Conqeror ja kupowałem nowy korbowód to miał łożysko igiełkowe, myślałem że to nie od tego modelu co trzeba ale mają... Chyba można kupić takie, może w Agomt ale trzeba było by wybić starą tujejke

Autor:  Conqeror [ Śro Mar 28, 2007 10:49 pm ]
Temat postu: 

wybicie tego to nie problem . Wkurza mnei to ze w simsonach to jest . Mam nawet taką tulejke luzem , to wymairy bym spisał . Ale gdize iść , gdize kupić ??
Na Agmocie nie ma

Autor:  Olo [ Czw Mar 29, 2007 1:39 pm ]
Temat postu: 

ja kupiłem wał do jawki to już było w zestawie to łożysko, trzeba by kupować w sklepie z łożyskami na wymiar

Autor:  mandos [ Sob Mar 31, 2007 3:19 pm ]
Temat postu: 

Podejrzewam, że są to jakieś normalne łożyska, nie żadne specjalne więc jak znasz wymiar to powinieneś dostać w (prawie) każdym sklepie z łożyskami.

Autor:  barni3 [ Nie Kwi 01, 2007 4:40 pm ]
Temat postu: 

Spytaj się jakiegoś kolesia z Allegro co ma wały do jawki czy niema na składzie łożyska igiełkowego .
POZDRAWIAM!!

Autor:  Damian1122 [ Wto Kwi 03, 2007 7:01 am ]
Temat postu: 

Jezeli kupie te części
http://allegro.pl/item179253466_jawka_o ... a_2_5.html
http://allegro.pl/item180249587_jawka_m ... niany.html
czy będą ze sobą współpracowały.

[ Dodano: 3 Kwiecień 2007, 07:02 ]
i czy musze też wymienia gaznik ?? z góry dzieki

Autor:  KameQ [ Wto Kwi 03, 2007 11:57 am ]
Temat postu: 

Nie musisz koniecznie wymieniać gaźnika, chyba że chcesz aby osiągi były jeszce lepsze :)

Autor:  =XawiD= [ Wto Kwi 03, 2007 1:40 pm ]
Temat postu: 

Damian1122, nie musisz wymieniać gaźnika, ponieważ większe dysze są w zestawie.

Autor:  *J*W*K* [ Wto Kwi 03, 2007 10:57 pm ]
Temat postu: 

Kolego Conqeror łozysko igiełkowe potrzebuje miec po czym się toczyć i to ma byc powierzchnia utwardzona , dlatego same wstawienie łozyska nie da ci nic dobrego , główka korbowodu pod łożysko igiełkowe jest masywniejsza, zahartowana i sam korbowód jest wykonany z odpowiedniego materiału , dlatego lepiej kup lepiej korbowód przystosowany pod łozysko i nie kombinuj bo pęknięty korbowód potrafi narozrabiać w silniku.

Autor:  karol282 [ Czw Maj 03, 2007 6:24 pm ]
Temat postu: 

A w jakim zakładzie można rozłożyć wał na dwie częsci żeby wymienić korbowód ?? i czy jednak można sprawdzić czy to łożysko igiełkowe sie opłaci i powiedzcie mi co ono wogóle daje ??

Autor:  =XawiD= [ Czw Maj 03, 2007 6:31 pm ]
Temat postu: 

karol282 napisał(a):
A w jakim zakładzie można rozłożyć wał na dwie częsci żeby wymienić korbowód ??


Tokarskim.

Autor:  karol282 [ Czw Maj 03, 2007 6:34 pm ]
Temat postu: 

Ok dzieki a powie mi ktoś co daje to łożysko ?? Bo chyba nic poza większą wytrzymałością na obciążenia termiczne i na zwiększenie mocy silnika co nie ?

Autor:  =XawiD= [ Czw Maj 03, 2007 6:45 pm ]
Temat postu: 

karol282, jeżeli chodzi Ci o łożysko w główce korbowodu... Sworzeń robi "większe opory" niż łożysko.

Autor:  mandos [ Czw Maj 03, 2007 7:56 pm ]
Temat postu: 

Xawid sworzeń jest tak czy inaczej. Po prostu montując łożysko igiełkowe zastępujemy tarcie ślizgowe tarciem tocznym. Łożyska ślizgowe (panewki) też są bardzo wytrzymałe tylko wymagają bardzo dobrego smarowania a smarowanie mieszankowe nie jest rewelacyjne.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/