Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cylinder !!!
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-t4262.html
Strona 1 z 2

Autor:  andri [ Śro Maj 09, 2007 6:50 pm ]
Temat postu:  Cylinder !!!

JAk myslicie ten cylinder beidze dobry ,slyszalem ze 2 piersconkowy bedzie lepszy co wy otym sadzicie ,...ps te cylindry sa sprowadzane z wegier!! oplaca sei ??jak myslicie

http://www.allegro.pl/item189964650_jaw ... 60ccm.html

Autor:  apollan [ Śro Maj 09, 2007 6:53 pm ]
Temat postu: 

Jak dla mnie rewelacja, sam bym kupił gdybym wiedział wcześniej.

Autor:  Jacek-J129 [ Śro Maj 09, 2007 6:55 pm ]
Temat postu: 

Cena nie jest wygórowana, poczujesz lepsze "pociągnięcie"

Autor:  mandos [ Czw Maj 10, 2007 8:48 pm ]
Temat postu: 

Tłok trzema pierścieniami da trochę lepszą kompresję i lepsze odprowadzanie ciepła z tłoka.

Autor:  Memzaj [ Czw Maj 10, 2007 9:11 pm ]
Temat postu: 

na którym tłoku 2 czy 3 pierścieniowym mamy większa moc

Autor:  miki1002 [ Czw Maj 10, 2007 9:47 pm ]
Temat postu: 

Gdzieś wyczytałem że sprężanie jest takei samo, ale tarcie większe. Czyli nawet troszke mozemy straciuc na tłoku trzy pierścienowym

Autor:  wojtek 16 [ Pią Maj 11, 2007 7:48 am ]
Temat postu: 

lepszy jest ten z dwoma pierścieniami bo są mniejsze opory a spręzanie takie samo

Autor:  kroczus [ Pią Maj 11, 2007 12:10 pm ]
Temat postu: 

natomiast moje informacje trochę odbiegają od tego co piszecie ;)

w oryginalnych jawkach (v masz dochodzący do 80km/h ) były tłoki 3 pierścieniowe.mówie tu o jawkach mustang,jawkach 50 itp.natomiast w blokowanych polskich ogarach tłok miał 2 pierścienie ;) wyciągnijcie wnioski :D



no to aby nie było zbędnych pytań :przy większych obrotach musi być lepsza kompresja aby tą moc z niego uzyskać(oryg czeski silniki dochodziły do 7000,polskie 4000),tak więc jak odblokowuje się polski silnik wypada dać do niego 3 pierścieniowy tłok ;]

Autor:  apollan [ Pią Maj 11, 2007 1:02 pm ]
Temat postu: 

kroczus masz błędne info!

gadałem z paroma Czechami i potwierdzają, że dwupierścieniowe są lepsze.

Zresztą sam zmierzyłem i sprężanie jest takie samo, a na obroty wkręca się dużo łatwiej - mniejsze tarcie.

Zresztą zobacz ile pierścieni mają silniki sportowe, przejrzyj tuning silnika jawki.

pozdro

Autor:  miki1002 [ Pią Maj 11, 2007 9:24 pm ]
Temat postu: 

Ale tez skoro niby na 3 pierscienowym ma lepsze sprezanie to maxmalne obroty mniejsze. Ale 2 pierścienowy jest lepeszy

Autor:  DJabeł [ Pią Maj 11, 2007 10:07 pm ]
Temat postu: 

sam mam 3 piescieniowy i nie nazekam na niskie obroty :P ale wydaje mi sie ze miki1002, i apollan, mają racje. Popatrzcie na współczesne sQterki one mają tylko 1 pierscien i naprawde dają rade :D

Autor:  Olo [ Pią Maj 11, 2007 10:15 pm ]
Temat postu: 

nom a na czeskim schemacie silniczka też są 2 pierścienie narysowane :P

Autor:  miki1002 [ Sob Maj 12, 2007 12:58 pm ]
Temat postu: 

Tez miałem 3 pierścieniowy i nie narzekałem, a na obroty wkrecał sie najlepiej z całej wiochy:D

Autor:  Kadziu27 [ Nie Maj 27, 2007 8:31 pm ]
Temat postu: 

Ja mialem tlok z 2 pierscieniami.potem z 3 i roznicy nie bylo.moze na 2 lepiej chodzil na wolnych obrotach:)
ale slyszalem ze jak masz orginalny cylinder w ktorym na tloku pracowaly 2 pierscienie to nie powinno sie zakladac 3 bo beda pekac.
nie pytajcie dlaczego bo nie mam pojecia:)
mi faktycznie na 3 lamal:)

Autor:  Dawideq [ Pon Maj 28, 2007 4:05 pm ]
Temat postu: 

Kadziu27 napisał(a):
powinno sie zakladac 3 bo beda pekac.



Tworzysz jakąś nową teorię :P . Ja miałem 3 pierścienie i 2 i wszystko było dobrze.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/