Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Cylinder !!! https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-t4262.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | andri [ Śro Maj 09, 2007 6:50 pm ] |
Temat postu: | Cylinder !!! |
JAk myslicie ten cylinder beidze dobry ,slyszalem ze 2 piersconkowy bedzie lepszy co wy otym sadzicie ,...ps te cylindry sa sprowadzane z wegier!! oplaca sei ??jak myslicie http://www.allegro.pl/item189964650_jaw ... 60ccm.html |
Autor: | apollan [ Śro Maj 09, 2007 6:53 pm ] |
Temat postu: | |
Jak dla mnie rewelacja, sam bym kupił gdybym wiedział wcześniej. |
Autor: | Jacek-J129 [ Śro Maj 09, 2007 6:55 pm ] |
Temat postu: | |
Cena nie jest wygórowana, poczujesz lepsze "pociągnięcie" |
Autor: | mandos [ Czw Maj 10, 2007 8:48 pm ] |
Temat postu: | |
Tłok trzema pierścieniami da trochę lepszą kompresję i lepsze odprowadzanie ciepła z tłoka. |
Autor: | Memzaj [ Czw Maj 10, 2007 9:11 pm ] |
Temat postu: | |
na którym tłoku 2 czy 3 pierścieniowym mamy większa moc |
Autor: | miki1002 [ Czw Maj 10, 2007 9:47 pm ] |
Temat postu: | |
Gdzieś wyczytałem że sprężanie jest takei samo, ale tarcie większe. Czyli nawet troszke mozemy straciuc na tłoku trzy pierścienowym |
Autor: | wojtek 16 [ Pią Maj 11, 2007 7:48 am ] |
Temat postu: | |
lepszy jest ten z dwoma pierścieniami bo są mniejsze opory a spręzanie takie samo |
Autor: | kroczus [ Pią Maj 11, 2007 12:10 pm ] |
Temat postu: | |
natomiast moje informacje trochę odbiegają od tego co piszecie w oryginalnych jawkach (v masz dochodzący do 80km/h ) były tłoki 3 pierścieniowe.mówie tu o jawkach mustang,jawkach 50 itp.natomiast w blokowanych polskich ogarach tłok miał 2 pierścienie wyciągnijcie wnioski no to aby nie było zbędnych pytań :przy większych obrotach musi być lepsza kompresja aby tą moc z niego uzyskać(oryg czeski silniki dochodziły do 7000,polskie 4000),tak więc jak odblokowuje się polski silnik wypada dać do niego 3 pierścieniowy tłok |
Autor: | apollan [ Pią Maj 11, 2007 1:02 pm ] |
Temat postu: | |
kroczus masz błędne info! gadałem z paroma Czechami i potwierdzają, że dwupierścieniowe są lepsze. Zresztą sam zmierzyłem i sprężanie jest takie samo, a na obroty wkręca się dużo łatwiej - mniejsze tarcie. Zresztą zobacz ile pierścieni mają silniki sportowe, przejrzyj tuning silnika jawki. pozdro |
Autor: | miki1002 [ Pią Maj 11, 2007 9:24 pm ] |
Temat postu: | |
Ale tez skoro niby na 3 pierscienowym ma lepsze sprezanie to maxmalne obroty mniejsze. Ale 2 pierścienowy jest lepeszy |
Autor: | DJabeł [ Pią Maj 11, 2007 10:07 pm ] |
Temat postu: | |
sam mam 3 piescieniowy i nie nazekam na niskie obroty ale wydaje mi sie ze miki1002, i apollan, mają racje. Popatrzcie na współczesne sQterki one mają tylko 1 pierscien i naprawde dają rade |
Autor: | Olo [ Pią Maj 11, 2007 10:15 pm ] |
Temat postu: | |
nom a na czeskim schemacie silniczka też są 2 pierścienie narysowane |
Autor: | miki1002 [ Sob Maj 12, 2007 12:58 pm ] |
Temat postu: | |
Tez miałem 3 pierścieniowy i nie narzekałem, a na obroty wkrecał sie najlepiej z całej wiochy:D |
Autor: | Kadziu27 [ Nie Maj 27, 2007 8:31 pm ] |
Temat postu: | |
Ja mialem tlok z 2 pierscieniami.potem z 3 i roznicy nie bylo.moze na 2 lepiej chodzil na wolnych obrotach:) ale slyszalem ze jak masz orginalny cylinder w ktorym na tloku pracowaly 2 pierscienie to nie powinno sie zakladac 3 bo beda pekac. nie pytajcie dlaczego bo nie mam pojecia:) mi faktycznie na 3 lamal:) |
Autor: | Dawideq [ Pon Maj 28, 2007 4:05 pm ] |
Temat postu: | |
Kadziu27 napisał(a): powinno sie zakladac 3 bo beda pekac. Tworzysz jakąś nową teorię . Ja miałem 3 pierścienie i 2 i wszystko było dobrze. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |