Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

problem
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/problem-t4612.html
Strona 1 z 1

Autor:  kamilo [ Śro Maj 30, 2007 8:51 pm ]
Temat postu:  problem

Witam.
To ja mam pewne pytania i niejasności i prosiłbym o odpowiedzi;] no wiec jak juz wiecie mam jawę babette z silnikiem automatić ale niestety nie mam zdjeci bo jest u mechanika narazie ale juz niedługo ja dostane. No wiec chciałbym wiedziec czy w tym silniku moga być jakieś blokady bo nie mam o tych rzeczach zielonego pojęcia. no wiec jak by były to gdzie w jakim miejscu i jak je zdjąc i co by to dało. a jeszcze ja dostane to chciałbym sie z nim pobawić i zrobić cos przy nim z kuzynkiem nawet doświadczonym w motorkach (niestety nie mechanik) i chciałbym wyczyścić gaźnik bo moze by to coś dało? nie wiem bo hcyba nie był czyszczony a jka bym go czyścił to jak i czym i jak go zdjąc na co trzeba patrzeć i wogule. i czy jak zdejme to musze przt zakłądaniu na cos uwazać i puznije cos regulowac czy coś? a słyszałem ze w tłumiku tez mozna jakies bebechy wyjąć czy coś i czy to wogule coś da czy jak? A co wy byście jeszcze zrobili?? przypominam ze moj motur jedzie 45km.h wiec chyba musi być jakoś blokniety albo cuś???
pozdrawiam

Autor:  Jacek-J129 [ Czw Maj 31, 2007 7:50 pm ]
Temat postu: 

kamilo napisał(a):
chciałbym wyczyścić gaźnik bo moze by to coś dało?

Czyszczenie nigdy nie zaszkodzi faktycznie co jakiś czas wskazane.
A jak wyczyścić były o tym tematy,opcja "szukaj" się kłania.
kamilo napisał(a):
a słyszałem ze w tłumiku tez mozna jakies bebechy wyjąć czy coś i czy to wogule coś da

Nie da ponieważ silnik dwusuwowy musi mieć opór w wypychaniu spalin.
kamilo napisał(a):
A co wy byście jeszcze zrobili

Szlif cylindra, nowy tłok + pierścienie.

Autor:  kamilo [ Pią Cze 01, 2007 1:50 pm ]
Temat postu: 

aha no nad szlifem *nie szlyfen sie pomyśli ale to i tak jeszcze nie teraz a w blokadach nie orientuje sie nikt nie mogły by być?

Autor:  =XawiD= [ Pią Cze 01, 2007 5:29 pm ]
Temat postu: 

CzepeK, ale to nie jawa z silnikiem 223 i tam nie ma raczej żadnych blokad. Te silniki tyle ciągną i koniec. Amen. Jedynie co to pozostaje przeróbka na "własną rękę". Plan głowicy, podkowa, kanały płuczące w cylindrze, gaźnik....

Autor:  kamilo [ Pią Cze 01, 2007 5:37 pm ]
Temat postu: 

a co z gaźnikiem? ja go przeczyścić jakoś chce tylko nnie mam pojecia jakd i nie ma na forum tego..
;]

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Cze 01, 2007 5:42 pm ]
Temat postu: 

kamilo- Wygotuj go we wodzie lub occie.

Autor:  =XawiD= [ Pią Cze 01, 2007 5:42 pm ]
Temat postu: 

kamilo, jak, jak?

Rozbierasz po kolei, pr ze dm uch uj esz każdą dyszę sprężonym powietrzem (może być pompka), środek gaźnika myjesz np. benzyną... Składasz i tyle.


P.S... Pomijam, że kilka tematów o tym już było..

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/