Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

odchudzanie tłoka
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/odchudzanie-t-oka-t4623-75.html
Strona 6 z 7

Autor:  Pumba [ Śro Lip 11, 2007 10:23 am ]
Temat postu: 

pasta tez nie zły pomysł ale czy nie bedzie wypadać bedie dobrze sie trzymaćno i troche ciezsze sie moze zrobic :D ale do srodka do swoznia wsadisz korek tym po bokach i bedzie lzej niz sama pasta chyba jak sie myle poprawcie :D

Autor:  Szymon [ Śro Lip 11, 2007 11:27 am ]
Temat postu: 

Ale po co wypełniać sworzeń?!

Autor:  MaximusResetus [ Śro Lip 11, 2007 12:27 pm ]
Temat postu: 

Szymon, żeby zmniejszyć objętość skrzyni korbowej

Autor:  maniex [ Śro Lip 11, 2007 1:32 pm ]
Temat postu: 

ale jak się sworzeń po bokach zaspawa to nie potrzeba go niczym wypełniać, to ile mogę spiłować tego trzymadła sworznia?? 1,5mm??

Autor:  MaximusResetus [ Śro Lip 11, 2007 2:06 pm ]
Temat postu: 

maniex, dlatego uznałem to za najlepsze rozwiązanie. A spiłować to nie wiem ile możesz... ja spiłowałbym po 2,5 mm na płasko z obu stron a potem jeszcze po trochę z góry i z dołu.

Autor:  vorbis [ Śro Lip 18, 2007 6:01 am ]
Temat postu: 

gdzie jest fotka z tłokiem z 2 dziurami bez 3 pierścienia?

Autor:  Pumba [ Śro Lip 18, 2007 7:33 am ]
Temat postu: 

mam fotke z 1 pierscieniem i 2 dziurami :P

http://www.adas.chytrak.cz/FG08.JPG

Autor:  MaximusResetus [ Śro Lip 18, 2007 7:57 am ]
Temat postu: 

Szczerze to nie mam pojęsia po kiego grzyba te otwory są tak blisko denka :/ Dla mnie to bez sensu... jak już coś to robić takie otwory do membrany:

Image

Autor:  Pumba [ Śro Lip 18, 2007 8:07 am ]
Temat postu: 

MaximusResetus sam nei wiem po co to :D na czeskiej stronce było :P to dałem bo cos o dziurach w tłoku było :P ale czesi to wogule jedna wielka zagadka :D jak by ktos czeksi umiał to by było wszystko jasne :P

Autor:  vorbis [ Śro Lip 18, 2007 6:57 pm ]
Temat postu: 

no a mi zawleczka od tłoka wypadła to pomyślałem że pokombinuje, ale niema co bo w cylindrze jest taka rysa że trzeba kupić wszstko nowe ;(

Autor:  karol282 [ Czw Lip 19, 2007 8:10 am ]
Temat postu: 

Mój kolega chce dostosować tłok od yamahy dt 50 do cylindra 60ccm po szlifie zdam relacje jak sie uda podobno można nawet korbowód od tego motka przypasować bo ma chyba idenyczne skoki i wymiary przy czopie wału.

Autor:  Robak200PL [ Pon Sie 13, 2007 4:28 pm ]
Temat postu: 

Ten tłok z tymi wycięciami jest przedstawiony od strony okna ssącego, bardzo możliwe że do membrany. A co myślicie wypiłowaniu tej nóżki, która jest od strony okna wydechowego? Maximus pisał że nie można bo tłok się tam ślizga, ale możnaby troche tylko odciąć a masa się zmniejszy, tylko nie jestem pewny czy to jest ta część tłoka która uszczelnia układ, muśzę to sprawdzić, wypowiadajcie się <piwo>

Autor:  karol282 [ Pon Sie 13, 2007 9:17 pm ]
Temat postu: 

Te otwory sa do membran i są przystosowane do podwójnego kanału ssącego w yamaszcze dt dzisiaj sie skapłem....

Autor:  MaximusResetus [ Wto Sie 14, 2007 9:13 am ]
Temat postu: 

karol282, Ty mówisz o tym zdjęciu co ja dałem, ale nie te otwory nas interesują tylko te z postu wyżej, te zachodzące na pierścienie.

Ale z innego tematu juz się dowiedziałem po co one są. To jest czeski patent na górne kanały płuczące podprowadzone od kanału ssącego. Działa to tak że kiedy tłok się cofnie to normalnie otwiera boczne i górne kanały denkiem oraz kana ssący przez te dziury. wtedy mieszanka ze skrzyni korbowej wylatuje tymi otworami do górnych kanałów i (niestety) do gaźnika. No chyba że jest membrana założona to tylko do kanałów.

Autor:  Robak200PL [ Wto Sie 14, 2007 10:05 am ]
Temat postu: 

A nie kombinowaliście z podcinaniem płaszcza tłoka od strony okna wydechowego? Bo tam mozna duzo materiału zebrać tylko coś mi się widzi że w tym miejszcy tłok uszczelnia cylinder i za bardzo go piłować nie można, ale skoro wybiera się materiał ze środka, który ma za zadanie chłodzić tłok i oddawac go na cylinder to czemu by nie spróbować, w końcu zmniejszy się jego masa a brak mocnego przylegania ograniczy tarcie, czyli możemy uzyskać wyższe obroty i silnik szybciej będzie je osiągał, tylko pytanie jest jakim kosztem? Co myślicie o tym podcinaniu płaszcza od strony wydechu?

Strona 6 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/