Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Wrz 27, 2024 11:34 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: jak ziwekszyc moc motorynki bez zestawu tiungowego???
PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 3:15 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 25, 2007 8:10 pm
Posty: 57
Miejscowość: nowa dęba
mam proble jak ziwekszyc moc motorynki bgez zestawu tuningowego.prosze o wasza pomoac z góry thx

_________________
wreszcie pierwszy upragniony motorek :P MOTORYNKA


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 3:35 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
szlif cylindra. plan glowicy wieksze dysze ;] w/g mnie to nie tuning


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 4:11 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Ostatnio wcieliłem w życie jeden z moich zwariowanych pomysłów i wygląda na to, że zdał w pełni egzamin.
Kup na Allegro taki wentyl http://www.allegro.pl/item215407283_rev ... ar_fv.html
Postaraj się o zapasowy tłumik szmerów ssania na gaźniku (aby nie niszczyć oryginalnego).
Kup osiem baterii R14 i połącz je szeregowo tak aby było 12V. Potrzebny będzie jeszcze
wyłącznik elektryczny, który będzie można umieścić na kierownicy. Rozbierz zapasowy
tłumik szmerów ssania. Przykręć wentyl do tej połówki, która mocowana jest na gaźniku.
Wystarczą dwie śruby po przekątnej wentyla. Musi być on tak zamocowany aby powietrze
nadmuchiwał przez otwór na gaźnik-strzałka na obudowie wentyla skierowana w kierunku
gaźnika. Z samego gaźnika musisz zdemontować filtr siatkowy. Teraz zajmij się drugą połówką
tłumika szmerów ssania. W tylnej ściance wytnij kwadrat o boku 5cm. Od środka wklej na tylnej ściance (tam gdzie wyciąłeś kwadrat) kawałek włókniny stosowanej w filtrach do okapów (grubość 5mm). Ten kawałek filtru musi być większy od kwadratu, który wyciąłeś.
I w ten oto sposób masz filtr powietrza, który zastąpi zdemontowany z gaźnika.
Teraz skombinuj pojemnik do którego wsadzisz baterie. Mnie udało się znaleźć pudełko,
w którym baterie są umieszczone w dwóch rzędach po cztery sztuki w jednym rzędzie.
W lewym rzędzie baterie są umieszczone plusami do góry, a w prawym odwrotnie czyli
plusami w dół a minusami do góry. Na dole pudełka wystarczy dać blaszkę, która połączy
minus baterii lewego rzędu z plusem baterii prawego rzędu. Baterie w obydwóch rzędach
muszą ściśle przylegać do siebie aby zapewnić połączenie elektryczne. U góry pudełka
wystarczy dopasować dwie blaszki z przylutowanymi przewodami i mamy zasilanie 12V
potrzebne do napędzenia wentyla. W mojej drynce pojemnik z bateriami umieszczony
jest w dorobionym bagażniku do którego przymocowana jest lampa od wsk-i ze światłem
stopu. Teraz możesz przymocować wyłącznik do kierownicy. Musi to być wyłącznik, którego
styki odizolowane są od masy motoru. Aha zapomniałem o ważnej sprawie - usuń niepotrzebną przegrodę w tłumiku szmerów ssania oraz zalej silikonem stare otwory, którymi powietrze dostawało się do tłumika. Teraz możesz obciąć wtyczkę przy wentylu i
wyprowadzić przewody na zewnątrz od strony tłumika wydechu. Otwór którym wychodzą przewody na zewnątrz uszczelnij dokładnie silikonem. Potrzebna będzie mała
podwójna kostka elektryczna. Delikatnie odizoluj czarny i żółty przewód od wentyla (wystarczy pół centymetra) i podłącz po jednej stronie kostki. Weź pudło z bateriami i minus od baterii podłącz do czarnego przewodu po drugiej stronie kostki. Plus od baterii
dotknij do przewodu żółtego. Jeżeli wentyl zacznie się szybko obracać i poczujesz strumień
powietrza wydostający się na zewnątrz - to jest wszystko OK. Teraz zdemontuj oryginalny
tłumik szmerów ssania oraz filtr siatkowy i załóż na razie tylko połowę przerobionego z wentylem. Wcześniej po sprawdzeniu musisz odłączyć baterie. Umieść pojemnik z bateriami
w miejscu docelowym i poprowadź przewód od plusa do jednego styku wyłącznika na kierownicy. Od drugiego styku wyłącznika poprowadź przewód do kostki wentyla i podłącz
do żółtego przewodu. Podłącz minus od baterii do czarnego przewodu przy kostce wentyla.
Użyj wyłącznika na kierownicy i sprawdź czy wentyl działa. Jeżeli tak to go wyłącz.
Opisz albo zapamiętaj w której pozycji wyłącznika wentyl jest włączony. Owiń kostkę taśmą
izolacyjną tak aby nie dowarła do masy. Poukładaj przewody i zamontuj drugą połówkę
przerobionego tłumika szmerów ssania. Wyprowadź "potwora" na świeże powietrze i odpal
silnik bez włączania wentyla. Rozgrzej silnik - ruszaj do boju - jedynka - dwójka - pełny gaz
i jak silnik wejdzie na obroty to włącz wentyl. Powinieneś odczuć że silnik po włączeniu wentyla wchodzi na wyższe obroty - dostaje więcej powietrza. W mojej drynce musiałem
podnieść iglicę w gaźniku na 3-ie wycięcie i lekko wkrętem wzbogacić mieszankę.
Pozostaje tylko ustawić wolne obroty i po robocie. Dopiero gdy wymieniłem kolanko i tłumik
motorek ożył. Bardzo dobrze wkręca się na obroty i jest szybszy od nieprzerobionego.
Powodzenia w przeróbkach. Polecam to rozwiązanie. Praktycznie oddławia to silnik.
P.S.
Tłumik i kolanko są od poczciwej WSK-i. Niedawno założyłem gaźnik 13mm od trzybiegówki. Ciekawe jak by ten patent zdał egzamin przy simsonie i jawce.
Gdyby trafił się egzemplarz z 12-to woltowym aku - niepotrzebne byłyby baterie.
Wentyl powinien dobrze współpracować z filtrem stożkowym.
Przy samym gaźniku powinien być wentyl, a za nim filtr stożkowy.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 4:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Kwi 02, 2007 3:35 pm
Posty: 351
Miejscowość: Nowa Dęba
galion i ile to wszystko mniej wiecej kosztuje ?? :P

_________________
R0MET_2O5_IS_C0MING
http://img528.imageshack.us/img528/707/kopiasygnawa4.jpg

| | | | | | | | | | 30% Do Romka


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 5:21 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Więcej pracy niż pieniędzy. Mówiąc poważnie - zapłaciłem za części około 50 złotych.
Będzie taniej jak w motorku jest 12-to woltowy akumlator. Nie trzeba kupować baterii.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 6:42 pm 
arkus napisał(a):
jak ziwekszyc moc motorynki bgez zestawu tuningowego


Wystarczy poszukać na forum.

Zamykam.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Moc Motorynki

Macieho

5

4605

Pią Lis 26, 2010 7:24 pm

motorynkacross Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. TUNING MOTORYNKI

dzikitadzik

4

4249

Nie Cze 03, 2007 6:14 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Licznik do motorynki

Victor

2

2081

Wto Sie 14, 2007 1:55 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Remont motorynki m3

Assim

4

2903

Pią Sty 18, 2008 7:48 pm

RedDevil Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ODREASTUROWANIE MOTORYNKI

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

patryk199390

36

9847

Śro Maj 07, 2008 2:31 pm

Łowca Śrubek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 22 Queries | GZIP : Off ]