Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 21, 2024 10:00 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: strumienica??
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 8:20 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 10, 2006 10:01 pm
Posty: 12
Miejscowość: łask
Niewiem czy ktoś z was wie że w samochodach za niewielką cene np w poldku <smiech> montuje sie strumienice, a gdyby tak zamontować takie coś tylko że o odpowiednich wymiarach w ogarze?
http://www.allegro.pl/item211497547_str ... do_vw.html
Można jeszcze takie coś zamontować na gaźniku ale czy coś to da?
http://www.allegro.pl/item212107668_rew ... oment.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 8:45 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
hoho droga ta zabawa ale to na 2 linku to jest jak profizoryczne turbo co ktos tam w komarze zrobił chyba zdjecia nie było ale z opisu wyglada na to samo i drogie :P a strumienica nie wiem czy by cos dała :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 9:10 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Drugi link ton nic innego jak http://moto.kirc.pl/topics3/zawirowywacz-vt3442.htm omawiane tutaj kiedyś tylko że ładnie wykonane... Innego to zadania nie spełni, bo jest napędzane siłą gazów w dolocie więc jedyne co robi to stawia opór i zawirowywuje powietrzem. jak by to 5zł kosztowało to zastanawiałbym się nad kupnem...

Pierwszy link zaś - strumienica - stosuje się w silnikach 4T. w 2T spaliny mają się odbić w tłumniku i wepchnąć mieszankę, która wydostała się razem ze spalinami, spowrotem do cylindra. Strumienica by to jedynie pogorszyła, i prawdopodobnie moc by spadła i wzrosło zużycie paliwa.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 11:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Czego to ludzie nie wymyślą... Przed zabraniem się za tuning techniczny, radzę w google.pl wpisać klucz: "zasadza działania silnika T2". Wtedy piszcie coś... A do tej "turbinki"... Sprawdzony i dory sposób na podniesienie mocy. Sam to zrobić możesz z puszki po piwkie - koszt: 1,50zł (za żubra) :P.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 12:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
=XawiD= no i piwko przy okazji <z jezorem>

[ Dodano: 9 Lipiec 2007, 13:11 ]
ja kto czytałem to stanelo na niczym i schematu sie ze stronki nie da wsywietlić bo nie ma takiej ma ktos moze jakis :D?(schemat ze strony MZ w linku co dodał MaximusResetus )


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 12:59 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 10, 2006 10:01 pm
Posty: 12
Miejscowość: łask
czyli to pierwsze to do niczego a ta turbinka czy jakoś tak to co to daje? bo mam tylko stożek
Image
Shot at 2007-07-06
Image
Shot at 2007-07-09


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 1:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Równiejsza praca, lepiej się zbiera, nie pluje paliwe.

Co do schematu... Zrób podobnie jak w linku w 1 poście... 2 blaszki na krzyż i je delikatnie pod kątem zrobić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 2:07 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
faktycznie w temacie "zawirowywacz" link do forum mz był nieaktywny więc poszperałem i znalazłem jeszcze raz:
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t ... wirowywacz

[ Dodano: 9 Lipiec 2007, 15:14 ]
ps. tylko ja bym z puszki od piwa nie radził, bo to dość miękka blacha i chyba czytałem tam że komuś to wciągło :D lepiej moż jekąś ciut gróbszą blaszkę.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 2:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Przez rometowską przepustnicę nie przeleci :P.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 3:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
11 stron nie che mi sie cyztać a pozatym wedlug mnie do motorynki to sensu chyba nie ma :D teoretycznie łopatki maja być chyba na koncu wygiete na oko o 30 stopni i wystarczy to tylko przykleić i niby gitara :D? a w rometowskim gazniku jest taka siatka czy na miejsce tego to wstawić:D? czy na to :D? bo tak mysle moze cos to da :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 6:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Pumba92 napisał(a):
11 stron nie che mi sie



To przeczytaj, bo tam jest wszystko napisane. A że jesteś leniwy, to nie nasza wina.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 9:39 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
wziołem to przecyztałem bo miałem zamiar t ozrobić ale wynika z tego tekstu ze połowa za połowa przeciw juz nie wiem czy wogule sie to opłaca robic ja kprzyrost jest minimalny i nie u wszystkich odczuwalny :P juz ktos to zamontował ja ne imaiłem okazji bo moto nie widziałem z 7 dni nie mam czasu :( <z jezorem>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 11:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Dobra napisze Ci już... Jeżeli dasz z przodu większą zębatkę to będzie słabszy ale szybszy. To samo będzie jeżeli dasz z tyłu mniejszą zębatkę. Jeżeli dasz do tyłu większą to v-max zmaleje ale moc wzrośnie. Jeżeli dasz do przodu mniejszą zębatkę, to v-max zmaleje, a moc wzrośnie. A o ile wzrośnie i o ile zmaleje, zależy od zębatek jakich użyjesz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 1:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
=XawiD= napisał(a):
Dobra napisze Ci już... Jeżeli dasz z przodu większą zębatkę to będzie słabszy ale szybszy. To samo będzie jeżeli dasz z tyłu mniejszą zębatkę. Jeżeli dasz do tyłu większą to v-max zmaleje ale moc wzrośnie. Jeżeli dasz do przodu mniejszą zębatkę, to v-max zmaleje, a moc wzrośnie. A o ile wzrośnie i o ile zmaleje, zależy od zębatek jakich użyjesz.



jak to sie ma do tematu zawirowywacza czy jakos tam :P ? ja cały czas myslałem o zawirowywaczu nie o zebatkach w motorynie przód mam 13 zebów tyłnie wiem standardowa do motorynki :P a mi chodzi o ten zawirowywacz z forum MZ <z jezorem>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 5:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Soory... Pomyliły mi się tematy :P... Tak to jest jak się w kilku tematach pisze :).


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 24 Queries | GZIP : Off ]