Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning wg. Sałka - tłok
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-wg-sa-ka-t-ok-t639-30.html
Strona 3 z 4

Autor:  marcinpc [ Pon Gru 05, 2005 12:13 am ]
Temat postu: 

tak, szlifowalem w tym miejscu, wszystko jak na rysunku
a co do tej literki to chyba oznacza klase cylindra czy cos w tym stylu ale nie jestem pewien[/list]

Autor:  apollan [ Pon Gru 05, 2005 4:06 pm ]
Temat postu: 

literka oznacza grupę selekcyjną(nie nadwymiar) tłoka, kiedys jak był romet to między nadwymiarami były jeszcze grupy selekcyjne, w tej chwili wszystko jest pomieszane.

Autor:  Piter14 [ Pią Gru 09, 2005 4:17 pm ]
Temat postu: 

słuchajcie powiedzcie mi dokłądnie jak ten tłok szlifowac?? marcinpc a ty nuzki tłoka przypiłowałes czy nie?? i ilu masz pierścieniowy tłok

Autor:  Piter14 [ Pią Gru 09, 2005 6:31 pm ]
Temat postu: 

dzisaj ja też przerobiłem tłok bo miałem zapasowy i pomyslałem ze sie z nim pobawie więc wziełem i o 2mm nużki spiłowałęm oraz tak jak marcinpc i moja jawka teraz jedzie 70km/h :) jak sie rozpedziłem na maksa to spojżałem na licznik i <wow> niemogłem uwiezyc a zajeło mi ta robota 20minut bo ja to wiertarka robiłęm specjalnom nakłatka:d

Autor:  Kamis [ Pią Gru 09, 2005 6:35 pm ]
Temat postu: 

A przed tuningem ile jechała i czy moc sie zmienila??

Autor:  Piter14 [ Pią Gru 09, 2005 7:50 pm ]
Temat postu: 

z lekkiej gurki to 60 ale tata mi powiedział ze troche przesadziłem;]

Autor:  guzik116 [ Sob Gru 10, 2005 12:25 pm ]
Temat postu: 

teżbym chętnie sobie to spiłował,ale zawsze jak mówie-IDe coś zrobić,staje przed motorkiem i jak widze ile jest robity ze zdejmowaniem cylindra i głowicy to mi sie odechciewa :)

Autor:  Kamis [ Sob Gru 10, 2005 4:12 pm ]
Temat postu: 

To tylko 7 śrubek i zawleczka a robota to jest tylko ze szlifowaniem pozdro <ok>

Autor:  tomi [ Sob Gru 10, 2005 10:55 pm ]
Temat postu: 

nie kapuje nuzki tloka o 3,5mm i tlok ww serodku spilowac

Autor:  mati590 [ Nie Gru 11, 2005 3:12 pm ]
Temat postu: 

marcinpc potrzebujesz czegoś więcej? to kup speedfighta. Moja rodzina ma (najprawdopodobniej ja go kupie) i idzie 95 khaema... Naprawde fajna maszynka tym bardziej, że ma oryginalny cyl (tuning to tylko wydech!) Jak dobrze wiem ma 5,6 km

Autor:  Jêdrek [ Nie Gru 25, 2005 4:14 pm ]
Temat postu: 

Piter14 napisał(a):
dzisaj ja też przerobiłem tłok bo miałem zapasowy i pomyslałem ze sie z nim pobawie więc wziełem i o 2mm nużki spiłowałęm oraz tak jak marcinpc i moja jawka teraz jedzie 70km/h :) jak sie rozpedziłem na maksa to spojżałem na licznik i <wow> niemogłem uwiezyc a zajeło mi ta robota 20minut bo ja to wiertarka robiłęm specjalnom nakłatka:d


Jak to <co?> spiłowałeś dwie nużki tłoka przecież trzeba tylko jedną i to tylko o 1mm. W opisie ze ŚM pisze, że nie wolno spiłować nużki tłoka więcej niż 1mm, bo moc spadnie nawet o 1KM, a u ciebie moc wzrosła <:o>
Ja też mam zamiar zrobić sobie taki tłok, więc o ile spiłować wkońcu tą nużkę tłoka??

Autor:  Kseon [ Nie Gru 25, 2005 4:17 pm ]
Temat postu: 

marcinpc ładna robota :)

Autor:  apollan [ Pon Gru 26, 2005 9:55 am ]
Temat postu: 

Jędrek, to jest tak, ze nóżka z kanału ssacego w zasadzie im krótsza tym lepsza natomiast druga(wydechowa) trzeba zrobic tak coby conajmniej 1,5 zasłaniało przy zz.


A zreszta, ja sie nie znam, rób jak było napisane. <spoko>

Autor:  DAMIAN [ Pon Gru 26, 2005 8:12 pm ]
Temat postu: 

Witam będę kupował zaniedługo komplet z ag-motu za 58 zł cylinder wzmocniony i mam do was pytanie - czy odrazu przerobić tłok czy po dotarciu?

Autor:  tomekk [ Pon Gru 26, 2005 8:29 pm ]
Temat postu: 

nie ma to najmniejszego wpływu na dotarcie - no chyba ze masz zamiar jeździc na pełnym gazie. ja przerabiałem podczas remontu i wszystko jest ok.

Strona 3 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/