Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning wg. Sałka - tłok
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-wg-sa-ka-t-ok-t639-45.html
Strona 4 z 4

Autor:  Conqeror [ Śro Gru 28, 2005 6:34 am ]
Temat postu: 

Serio tyle mocy ???? Sam tak zrobie . A podnosiles wydech o 1 mm ??

Autor:  molesta [ Pią Lut 23, 2007 7:01 pm ]
Temat postu: 

Ja mam nozki obciete i jakies 3-4 mm pali od kopa i smiga zajefajnie z tym ze z lenistwa niewypolerowalem i zostalu troszke duze progi.

Autor:  omnia2005 [ Pią Lut 23, 2007 7:35 pm ]
Temat postu: 

molesta napisał(a):
Ja mam nozki obciete i jakies 3-4 mm pali od kopa i smiga zajefajnie z tym ze z lenistwa niewypolerowalem i zostalu troszke duze progi.


Wg mistrza Sałka: Dolną krawędź tłoka od kanału ssącego musimy opiłować o 1mm. Uwaga: nie więcej, powiększenie tego wymiaru o 0,5 mm powoduje spadek mocy o 1 KM. Ja sam nie ruszałem tego wymiaru wcale Napisz coś więcej o tych modyfikacjach

Autor:  molesta [ Sob Lut 24, 2007 2:31 pm ]
Temat postu: 

jednak 3-4 mm okazaly sie za duzym przerobieniem oryginalu poniewaz jesli bylo zamontowane same!!! kolanko bez wydechu to walilo plomieniem koloru niebiesko rozowego na ok 20 cm no i cieklo z wydechu.Jako ze i tak chcialem zmieniac tlok to nowy oszlifowalem wedlug rysunku. mysle ze palilowa nozke mozna nawet o wiecej przyciac niz 1 mm z tym ze wydechowy zostawic bez zmian po za polerka ale to kwestia do testu poniewaz nie wiem jak to sie ma do wywazenia tloka. Jak narazie na nowym tloku i pierescionkach ( 3 pierscienie stety czy niestety sie okaze wczesniej mialem na 2 pierscionki) jeszcze nie dotartych ciagnie tak samo albo i troszke lepiej niz na standardowym nieprzerabianym 2 pierscionkowym. na tym mocno opilowanym tloku jezdzilem jedno popoludnie i to podczas remontu i w sumie troche mu to chyba dalo. Dodam jeszcze ze moj ogar pomyka na 12zebowce jakies 65-70 nie mam licznika predkosc mierzona z skuterem kumpla tak na oko niech wierzy kto chce ale narazie nie oparl mu sie rzaden inny ogar. Zobacze jak da rade po dotarciu. silnik w calosci oryginalny czech po za tym tlokiem i pierscieniami. chodzi bez uszczelek wszystko poskladane na silikonie technicol.Ogar oddlawiony na maxa krociec dopasowany do gaznika ideal kolanko w wydech wchodzi na jakies 2 cm dlawik przewiercony. dysz nie tykalem nie wiem jakie sa. Mocy ma dosc tak skoro uciagnal na holu drugiego ogiego i 2 kierowcow ( ja 65kg kumpel 80) na rownej drodze nawet mozna bylo nA 3 pod delikatne wzniesienia na 2 i sobie jechac. Potestuje i sprawdze :)

Strona 4 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/