Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Tuning wg. Sałka - tłok https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-wg-sa-ka-t-ok-t639-45.html |
Strona 4 z 4 |
Autor: | Conqeror [ Śro Gru 28, 2005 6:34 am ] |
Temat postu: | |
Serio tyle mocy ???? Sam tak zrobie . A podnosiles wydech o 1 mm ?? |
Autor: | molesta [ Pią Lut 23, 2007 7:01 pm ] |
Temat postu: | |
Ja mam nozki obciete i jakies 3-4 mm pali od kopa i smiga zajefajnie z tym ze z lenistwa niewypolerowalem i zostalu troszke duze progi. |
Autor: | omnia2005 [ Pią Lut 23, 2007 7:35 pm ] |
Temat postu: | |
molesta napisał(a): Ja mam nozki obciete i jakies 3-4 mm pali od kopa i smiga zajefajnie z tym ze z lenistwa niewypolerowalem i zostalu troszke duze progi. Wg mistrza Sałka: Dolną krawędź tłoka od kanału ssącego musimy opiłować o 1mm. Uwaga: nie więcej, powiększenie tego wymiaru o 0,5 mm powoduje spadek mocy o 1 KM. Ja sam nie ruszałem tego wymiaru wcale Napisz coś więcej o tych modyfikacjach |
Autor: | molesta [ Sob Lut 24, 2007 2:31 pm ] |
Temat postu: | |
jednak 3-4 mm okazaly sie za duzym przerobieniem oryginalu poniewaz jesli bylo zamontowane same!!! kolanko bez wydechu to walilo plomieniem koloru niebiesko rozowego na ok 20 cm no i cieklo z wydechu.Jako ze i tak chcialem zmieniac tlok to nowy oszlifowalem wedlug rysunku. mysle ze palilowa nozke mozna nawet o wiecej przyciac niz 1 mm z tym ze wydechowy zostawic bez zmian po za polerka ale to kwestia do testu poniewaz nie wiem jak to sie ma do wywazenia tloka. Jak narazie na nowym tloku i pierescionkach ( 3 pierscienie stety czy niestety sie okaze wczesniej mialem na 2 pierscionki) jeszcze nie dotartych ciagnie tak samo albo i troszke lepiej niz na standardowym nieprzerabianym 2 pierscionkowym. na tym mocno opilowanym tloku jezdzilem jedno popoludnie i to podczas remontu i w sumie troche mu to chyba dalo. Dodam jeszcze ze moj ogar pomyka na 12zebowce jakies 65-70 nie mam licznika predkosc mierzona z skuterem kumpla tak na oko niech wierzy kto chce ale narazie nie oparl mu sie rzaden inny ogar. Zobacze jak da rade po dotarciu. silnik w calosci oryginalny czech po za tym tlokiem i pierscieniami. chodzi bez uszczelek wszystko poskladane na silikonie technicol.Ogar oddlawiony na maxa krociec dopasowany do gaznika ideal kolanko w wydech wchodzi na jakies 2 cm dlawik przewiercony. dysz nie tykalem nie wiem jakie sa. Mocy ma dosc tak skoro uciagnal na holu drugiego ogiego i 2 kierowcow ( ja 65kg kumpel 80) na rownej drodze nawet mozna bylo nA 3 pod delikatne wzniesienia na 2 i sobie jechac. Potestuje i sprawdze |
Strona 4 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |