Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 21, 2024 10:46 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Simson tuning silnika
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 4:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
Cześć
Nie dawno kupiłem simsona i cały silnik mam w częścicach chce wymienic w nim simeringi łożyska tarcze sprzęgła . Jaki tuning moge zrobic w silniku małym kosztem jeśli mam wszystko rozebrane ??

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 5:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Szlif cylindra+ gaźnik bing, możesz kombinować jeszcze z koszem sprzęgłowym.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 5:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Polerka kanałów, skrzyni korbowej, zgranie cylka z karterami, odchudzenie tłoka, skrócenie nóżki tłoka.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 7:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
Malym kosztem?tzn do ilu zł?

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 7:49 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 1:39 pm
Posty: 96
Miejscowość: Puszca Marjańska
polerowanie wsyztskiego gdzie paliwko;p chyba najtańsze, za pare złoty można skoczyć do tokarza na planowanie głowicy i obróbka tłoka, poszukaj lepiej to z tego wsyztskiego co było juz napisane wywnioskujesz co chcesz zrobić:)

_________________
szczała


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 7:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Za mało cene to za dużo się nie zrobi :)
Jak bys miał kase to możesz sobie kupić większy wał z wypełniaczami kosz sprzęgła większy cylinder większy :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 9:12 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
Jacek-J129 napisał(a):
Szlif cylindra+ gaźnik bing, możesz kombinować jeszcze z koszem sprzęgłowym.


Szlif cylindra tak,ale gaźnik bing odradzam osobiście mam i nie polecam taki sam efekt co na zwykłym typu 16nX tylko trzeba mieć dobrze wyregulowany.

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 9:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
No to amala :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 9:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
jasiu111_2007, Teoretycznie sam gaźnik nie wiele da, ale z dobrym szlifem zdziałasz więcej :).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 9:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
Amal może tak chociaż oba gaźniki są dość drogie a miało być chyba małym kosztem.Więc najprościej szlif cylka , splanowanie głowicy , zębatka 16z/15z dobra regulacja zapłonu i gaźnika i będzie dobrze no jeszcze można dodać polerkę kanałów w cylku , przerobić odpowiednio tłok albo cylinder i poza tym dopilnować aby wszytko ze sobą się zgrało i będzie bardzo dobrze.

[ Dodano: 8 Kwiecień 2008, 23:23 ]
Jacek-J129 napisał(a):
Teoretycznie sam gaźnik nie wiele da, ale z dobrym szlifem zdziałasz więcej


No nie wiem ja mam 5 płuków w cylku , kanał wydechowy dostosowany do fi 32,dolot do gaźnika rozwiercony na 19 mm ( cylinder 60 ccm DDR) i ten gaźnik nie daje rady a to nie wszystko co mam przerobione więc odradzam.No ale z drugiej strony jak tylko sam szlif to może coś da może masz rację, ale lepiej kupić amal , ale jak już napisałem to trochę kosztuje a miało być tanio .

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 09, 2008 6:36 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
DDR 60 cm (znaczy po szlifie) xD gaźnik do tego 16mm z większą dyszą ... :)

Hmmm można jeszcze delikatnie podciąć tłok od ssącego 1 mm np i wydechowe okno podniesć o 2 :) Wydech AOA1 albo seryjniak i powinno być bardzo dobrze :)

jasiu111_2007, bing to bardzo bobry gaźnik do 60cm bardzo stosowny ale szkoda na niego kasy ;) Po co AMAL do 60 cm ? Zastanówcie sie najdroższe ne iznaczy lepsze ... Amal 19mm np do 70cm już jest stosowny i to bardzo ...

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 09, 2008 9:00 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
jasiu111_2007 napisał(a):
ja mam 5 płuków w cylku , kanał wydechowy dostosowany do fi 32,dolot

Tak więc pisze że sam gaźnik nie wiele da <Czytaj> .

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 09, 2008 3:28 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
Chyba dam cylinder do szlifu ?? Ile kosztuje szlif cylindra ?

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 09, 2008 3:57 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
+ koszt tłoku i pierścieni ;) Ale to są grosze :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 09, 2008 5:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Pumba92, A co jest złego w zastosowaniu amala 18 mm do cylka 60ccm? :)

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Simson S50] Tuning silnika

simsonista :)

5

4239

Sob Cze 13, 2009 12:04 pm

simsonista :) Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8608

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5493

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13392

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6174

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.084s | 24 Queries | GZIP : Off ]