Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Tuning silnika jawki https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-silnika-jawki-t687-420.html |
Strona 29 z 32 |
Autor: | Ziuton [ Pią Lip 04, 2008 11:08 pm ] |
Temat postu: | |
No to zapłacisz jak za zboże . Z 500 zl szykuj jak nic |
Autor: | Z3US [ Sob Lip 05, 2008 9:08 pm ] |
Temat postu: | |
No to chyba oczywiste jest, sam tłok vertexa jest drogi, no ale lepszych na świecie nikt nie robi... |
Autor: | r4g3 [ Nie Lip 06, 2008 10:50 am ] |
Temat postu: | |
Z3US, Nie wiem czy jest sens inwestować w taką jakość. |
Autor: | mati590 [ Nie Lip 06, 2008 10:53 am ] |
Temat postu: | |
r4g3, Lepiej inwestować teraz niż później płakać |
Autor: | Z3US [ Nie Lip 06, 2008 11:16 am ] |
Temat postu: | |
mati590 napisał(a): r4g3, Lepiej inwestować teraz niż później płakać
No dokładnie =P Przynajmniej wiem że posmigam, a nie będe się stresował podczas jazdy, czy mi się coś w środku zaraz nie posypie =P |
Autor: | sumarek [ Pon Lip 07, 2008 10:57 pm ] |
Temat postu: | |
Z3US, przy takim tuningu jak chcesz robic, i jezeli chcesz miec pewnosc ze dlugo posmigasz to obowiazkowo musisz wymienic korbowód na jakiś dobry japoński a nie tajwański szit |
Autor: | Z3US [ Wto Lip 08, 2008 8:20 am ] |
Temat postu: | |
sumarek napisał(a): Z3US, przy takim tuningu jak chcesz robic, i jezeli chcesz miec pewnosc ze dlugo posmigasz to obowiazkowo musisz wymienic korbowód na jakiś dobry japoński a nie tajwański szit
To juz jest najmniejszy problem |
Autor: | sumarek [ Wto Lip 08, 2008 2:15 pm ] |
Temat postu: | |
Z3US napisał(a): sumarek napisał(a): Z3US, przy takim tuningu jak chcesz robic, i jezeli chcesz miec pewnosc ze dlugo posmigasz to obowiazkowo musisz wymienic korbowód na jakiś dobry japoński a nie tajwański szit To juz jest najmniejszy problem a jaki korbowód chcesz użyć?? szukałeś już czegoś?? |
Autor: | Z3US [ Wto Lip 08, 2008 2:40 pm ] |
Temat postu: | |
Zwymiaruję oryginalny i dam nadwornemu magikowi, żeby coś wyczarował =) Chociaż teraz mogą być problemy... W Tarnowie są zakłady produkujące broń, wieżyczki do czołgów itp. Mają wszystkie obrabiarki jakie tylko istnieją i dostęp do materiałów =D Mam tam znajomego na odpowiednim stanowisku i mojemu starszemu jeszcze parę lat temu był w stanie zrobić różne bajery nawet z tytanu =D Będę musiał z nim pogadać, a jeśli nic z tego nie wypali, to trzeba będzie szukać korby od innego sprzętu... Coś się wykombinuje... |
Autor: | mlodyellow [ Wto Lip 08, 2008 8:38 pm ] |
Temat postu: | |
Z3US, jest w ogóle sens robić takie przeróbki w silniku jawki? Czy nie będziesz sie bał jeździć taki wynalazkiem? Nie to że nie wierze w to że to nie wypali ani w umiejętności czy materiały... Ja bym sie bał śmigać jawą jednak z prędkością ok 100km/h bo myślę że tyle będzie sie to bujać |
Autor: | smyk [ Wto Lip 08, 2008 10:14 pm ] |
Temat postu: | |
Niech chłopak robi, wreście mogli byśmy się czymś pochwalić przed Czechami |
Autor: | Z3US [ Śro Lip 09, 2008 10:37 am ] |
Temat postu: | |
mlodyellow napisał(a): Z3US, jest w ogóle sens robić takie przeróbki w silniku jawki? Czy nie będziesz sie bał jeździć taki wynalazkiem? Nie to że nie wierze w to że to nie wypali ani w umiejętności czy materiały... Ja bym sie bał śmigać jawą jednak z prędkością ok 100km/h bo myślę że tyle będzie sie to bujać
Heh spokojnie, o wszystkim pomyślałem =P Pojeżdże do zimy z tym silnikiem, a jak spadnie śnieg rozbieram motocykl oprócz silnika do najmniejszej śrubki. W ramę wspawam pałąk pomiędzy główką ramy, a tyłem ramy(stal już kupiłem całe 5 zł hehe), całą ramę wypiaskuję i zarzucę jej lakier proszkowy [ jest do tego celu o wiele lepszy od zwykłego i o wiele tańszy =D ] na tył mam ambicje zrobić aluminiowy wachacz i może pojedynczy amorek =D Na przód dojdzie hamulec tarczowy, z aluminium zrobię fajne regulowane sety podnóżków wraz z dźwignią zmiany biegów w normalnym układzie i pedał hamulca też fajny aluminiowy jak w cywilizowanych sprzętach =P W głowie mam mase pomysłów, tylko brakuje czasu na ich wykonanie, ale powolutku, powolutku =) Ramę pomocniczą (to coś, do czego jest kanapa przypięta) też wyspawam nową pod ładny zadupek od jakiegoś plastika =) A co do silnika coraz bardziej nachodzi mnie ochota na zrobienie z aluminium głowicy chłodzonej cieczą... =D |
Autor: | bosek3 [ Wto Mar 24, 2009 10:00 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Witam, sprowadzil juz ktos te zestawy z czech ? Przejrzalem temat i widze ze cos sami kminicie, czyli co nie oplaca sie tego sprowadzac ? |
Autor: | Olo [ Wto Mar 24, 2009 10:04 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
http://www.bikepics.com/members/15olo/p1/ Jedynie co to jednopierścieniowe tłoki Koszt głowicy słoneczkowej to ok 250zł, cylindry 3 płukowe, membranowe i 4 płuki już zagościły, robione przez ludzi w Polsce |
Autor: | apollan [ Wto Mar 24, 2009 10:05 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Hej Bosek - ostatnio zamówiliśmy trochę z Czech. Tłoki 1p inne przekładnie wał - sprzęgło, 14z zdawczą. Testujemy teraz |
Strona 29 z 32 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |