Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning silnika jawki
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-silnika-jawki-t687-420.html
Strona 29 z 32

Autor:  Ziuton [ Pią Lip 04, 2008 11:08 pm ]
Temat postu: 

No to zapłacisz jak za zboże . Z 500 zl szykuj jak nic

Autor:  Z3US [ Sob Lip 05, 2008 9:08 pm ]
Temat postu: 

No to chyba oczywiste jest, sam tłok vertexa jest drogi, no ale lepszych na świecie nikt nie robi...

Autor:  r4g3 [ Nie Lip 06, 2008 10:50 am ]
Temat postu: 

Z3US, Nie wiem czy jest sens inwestować w taką jakość.

Autor:  mati590 [ Nie Lip 06, 2008 10:53 am ]
Temat postu: 

r4g3, Lepiej inwestować teraz niż później płakać

Autor:  Z3US [ Nie Lip 06, 2008 11:16 am ]
Temat postu: 

mati590 napisał(a):
r4g3, Lepiej inwestować teraz niż później płakać

No dokładnie =P Przynajmniej wiem że posmigam, a nie będe się stresował podczas jazdy, czy mi się coś w środku zaraz nie posypie =P

Autor:  sumarek [ Pon Lip 07, 2008 10:57 pm ]
Temat postu: 

Z3US, przy takim tuningu jak chcesz robic, i jezeli chcesz miec pewnosc ze dlugo posmigasz to obowiazkowo musisz wymienic korbowód na jakiś dobry japoński a nie tajwański szit

Autor:  Z3US [ Wto Lip 08, 2008 8:20 am ]
Temat postu: 

sumarek napisał(a):
Z3US, przy takim tuningu jak chcesz robic, i jezeli chcesz miec pewnosc ze dlugo posmigasz to obowiazkowo musisz wymienic korbowód na jakiś dobry japoński a nie tajwański szit

To juz jest najmniejszy problem ;)

Autor:  sumarek [ Wto Lip 08, 2008 2:15 pm ]
Temat postu: 

Z3US napisał(a):
sumarek napisał(a):
Z3US, przy takim tuningu jak chcesz robic, i jezeli chcesz miec pewnosc ze dlugo posmigasz to obowiazkowo musisz wymienic korbowód na jakiś dobry japoński a nie tajwański szit

To juz jest najmniejszy problem ;)


a jaki korbowód chcesz użyć?? szukałeś już czegoś??

Autor:  Z3US [ Wto Lip 08, 2008 2:40 pm ]
Temat postu: 

Zwymiaruję oryginalny i dam nadwornemu magikowi, żeby coś wyczarował =) Chociaż teraz mogą być problemy... W Tarnowie są zakłady produkujące broń, wieżyczki do czołgów itp. Mają wszystkie obrabiarki jakie tylko istnieją i dostęp do materiałów =D Mam tam znajomego na odpowiednim stanowisku i mojemu starszemu jeszcze parę lat temu był w stanie zrobić różne bajery nawet z tytanu =D Będę musiał z nim pogadać, a jeśli nic z tego nie wypali, to trzeba będzie szukać korby od innego sprzętu... Coś się wykombinuje...

Autor:  mlodyellow [ Wto Lip 08, 2008 8:38 pm ]
Temat postu: 

Z3US, jest w ogóle sens robić takie przeróbki w silniku jawki? Czy nie będziesz sie bał jeździć taki wynalazkiem? Nie to że nie wierze w to że to nie wypali ani w umiejętności czy materiały... Ja bym sie bał śmigać jawą jednak z prędkością ok 100km/h bo myślę że tyle będzie sie to bujać

Autor:  smyk [ Wto Lip 08, 2008 10:14 pm ]
Temat postu: 

Niech chłopak robi, wreście mogli byśmy się czymś pochwalić przed Czechami ;]

Autor:  Z3US [ Śro Lip 09, 2008 10:37 am ]
Temat postu: 

mlodyellow napisał(a):
Z3US, jest w ogóle sens robić takie przeróbki w silniku jawki? Czy nie będziesz sie bał jeździć taki wynalazkiem? Nie to że nie wierze w to że to nie wypali ani w umiejętności czy materiały... Ja bym sie bał śmigać jawą jednak z prędkością ok 100km/h bo myślę że tyle będzie sie to bujać

Heh spokojnie, o wszystkim pomyślałem =P Pojeżdże do zimy z tym silnikiem, a jak spadnie śnieg rozbieram motocykl oprócz silnika do najmniejszej śrubki. W ramę wspawam pałąk pomiędzy główką ramy, a tyłem ramy(stal już kupiłem całe 5 zł hehe), całą ramę wypiaskuję i zarzucę jej lakier proszkowy [ jest do tego celu o wiele lepszy od zwykłego i o wiele tańszy =D ] na tył mam ambicje zrobić aluminiowy wachacz i może pojedynczy amorek =D Na przód dojdzie hamulec tarczowy, z aluminium zrobię fajne regulowane sety podnóżków wraz z dźwignią zmiany biegów w normalnym układzie i pedał hamulca też fajny aluminiowy jak w cywilizowanych sprzętach =P W głowie mam mase pomysłów, tylko brakuje czasu na ich wykonanie, ale powolutku, powolutku =) Ramę pomocniczą (to coś, do czego jest kanapa przypięta) też wyspawam nową pod ładny zadupek od jakiegoś plastika =) A co do silnika coraz bardziej nachodzi mnie ochota na zrobienie z aluminium głowicy chłodzonej cieczą... =D

Autor:  bosek3 [ Wto Mar 24, 2009 10:00 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Witam, sprowadzil juz ktos te zestawy z czech ? Przejrzalem temat i widze ze cos sami kminicie, czyli co nie oplaca sie tego sprowadzac ?

Autor:  Olo [ Wto Mar 24, 2009 10:04 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

http://www.bikepics.com/members/15olo/p1/
Jedynie co to jednopierścieniowe tłoki :) Koszt głowicy słoneczkowej to ok 250zł, cylindry 3 płukowe, membranowe i 4 płuki już zagościły, robione przez ludzi w Polsce :)

Autor:  apollan [ Wto Mar 24, 2009 10:05 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Hej Bosek - ostatnio zamówiliśmy trochę z Czech. Tłoki 1p inne przekładnie wał - sprzęgło, 14z zdawczą. Testujemy teraz <spoko>

Strona 29 z 32 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/