Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Inny cylinder w 023 i s38 https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/inny-cylinder-w-023-i-s38-t7042-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Sk@tty1 [ Śro Sie 15, 2007 6:04 pm ] |
Temat postu: | |
a tak apropo nie dawano zerwał mi się gwint w który wkręca się szpilkę cylindra w charcie i kupiłem klej metaliczny dwuskładnikowy, zalepiłem dziurę tak jak kazał mi to zrobić mechanik i zabrałem się za gwintowanie nowej ale po chwili narzynka się złamała mechanik poradził mi też inną metodę mianowicie rozwierca się stary gwint i wkłada tuleję z nowym gwintem, i pytanie mam takie, gdzie taką tuleję mogę dostać?? pomocy [ Dodano: 15 Sierpień 2007, 21:50 ] ??? |
Autor: | kazik3193 [ Śro Sie 15, 2007 11:14 pm ] |
Temat postu: | |
w slepie metalowym albo motoryzacyjnym albo zrobic cos takiego samem nic prostrzego tylko miec tulejke i 2 gwintowniki jeden co gwintuje od srodka a 2gi który gwintuje na zewnątrz [ Dodano: 15 Sierpień 2007, 23:17 ] popieram ten pomysł toretycznie nie jest trudny do wykonania tylko trzeba miec wiertarke stołową i to zrobic precyzyjnie...bo plan jest bardzo ciekawy. |
Autor: | Sk@tty1 [ Śro Sie 15, 2007 11:25 pm ] |
Temat postu: | |
czy to musi być zrobione wiertarką stołową?? bo jakos nie mam ochoty zdejmować silnika |
Autor: | =XawiD= [ Czw Sie 16, 2007 1:32 pm ] |
Temat postu: | |
Sk@tty1, nie rób syfu w moim temacie! Teraz jestem na etapie załatwiania cylka od charta. Nie ma ktoś na zbyciu? Pisać na PW. A i jeszcze jedno... szpilki przecież przechodzą między żeberkami, tylko pomiędzy głowicą a cylindrem jest trochę grubsze... Ale to nie zawadza - pomiary wstępne wykonane więc tylko cylek dorwać... [ Dodano: 16 Sierpień 2007, 14:34 ] A i głowica od np. s mogła by zostać - tylko trzeba ją splanować. |
Autor: | Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 8:09 pm ] |
Temat postu: | |
wiec dobrze nie będę ci syfu robił i mam cylinder do charta na zbyciu pytanie tylko ile mi za niego dasz?? cylinder ma 50ccm i jest oryginalny wszystko jest w najlepszym porządku "Pisać na PW" |
Autor: | Punkbuster [ Sob Sie 18, 2007 7:56 am ] |
Temat postu: | |
s38 ma 1,5 km czy tam 1,6 . Jak polscy konstruowali 023 to ''spadli na psy'' mogli duzo wiecej mocy wyciagnąc z tego silniczka...tylko im sie nie chcialo bo chyba ''za duze koszty'' pozdrawiam |
Autor: | =XawiD= [ Sob Sie 18, 2007 8:06 am ] |
Temat postu: | |
Nie za duże koszty lecz polskie prawo o motorowerach - prędkość max 45km/h. Jakby było więcej, to musiałby być to motocykl. |
Autor: | Punkbuster [ Sob Sie 18, 2007 8:53 am ] |
Temat postu: | |
mogli przeciez zrobic ten silnik jak w jawkach. zbudowac i postarac sie i potem zablokowac. i potem zeby sobie odblokowali posiadacze motorku z takim silnikiem |
Autor: | =XawiD= [ Sob Sie 18, 2007 10:18 am ] |
Temat postu: | |
Punkbuster, nie ma co o tym dyskutować - my tu nie rozmawimy dlaczego mają tyle mocy tylko jak podkręcić... A i tak dla info... W czechach, niemczech nie obowiązywały gupie przepisy, jak w polsce. |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |