Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Zamiana Silnika
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/zamiana-silnika-t7681-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  =XawiD= [ Nie Wrz 09, 2007 12:00 pm ]
Temat postu: 

Robcio napisał(a):
Fan Delty napisał/a:
Chart electronic podobno jak nazwa wskazuje ma rozruch elektroniczny

człowieku elektronik to oznacza ża zamiast przerywacza ma moduł zapłonowy



A dokładniej to, że ma zapłon bezstykowy.

Autor:  Fan Delty [ Sob Wrz 15, 2007 4:23 pm ]
Temat postu: 

Mój błąd przepraszam
Ten chart jest gorszy niz myslałem :P

Autor:  r4g3 [ Nie Wrz 16, 2007 2:00 pm ]
Temat postu: 

Punkbuster napisał(a):
Cytuj:
Silnik jawki nie jest wysokoobreotowy prosze pana


to wtedy jak wytłumaczysz to ze jak jade swoim ogarem to dopiero motor ma kopa przy wyzszych obr. a przy niskich mi muli. a potem wystszeliwuje ?

Ps. moze i jawa 223 nie jest silnikiem wysokoobr. ale napewno ma wysoko polozony moment obr.


Zauważmy że silniki wysokoobrotowe są w szczególności na membranie ew. na stawidle (ale to już w sportach motorowych, czyt. wyczynowych)
Co do tego wystrzelenia... rezonans. Wykrec swoim 223 obroty wyzsze niz 9k w czasie jazdy to nazwe Twojego 223 wysokoobrotowym. W oryginale 6k to max

Autor:  miki1002 [ Nie Wrz 16, 2007 2:04 pm ]
Temat postu: 

r4g3 napisał(a):
W oryginale 6k to max


Loool, przeciez fabryka podaje że ma 3,5km przy 6500obr, czyli powinno dokrecic do 7k

Autor:  Raven [ Sob Wrz 22, 2007 11:28 am ]
Temat postu: 

Mini cross leci 80 km/h bo on nie waży nawet 30kg! A po za tym kup lepiej TEN silnik, bo od pocketa beznadziejnie pierdzi i jest automatem.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/