Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Co morzna zrobic w ogarze 205 aby nadrobic tyle mocy co w.. https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/co-morzna-zrobic-w-ogarze-205-aby-nadrobic-tyle-mocy-co-w-t872.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kseon [ Nie Gru 11, 2005 8:13 pm ] |
Temat postu: | Co morzna zrobic w ogarze 205 aby nadrobic tyle mocy co w.. |
Co morzna zrobic w ogarze 205 aby nadrobic tyle mocy co wogarze 200 jest po odblokowaniu |
Autor: | Kamis [ Nie Gru 11, 2005 8:20 pm ] |
Temat postu: | |
Ni bo to jest polski silnik i jest juz dostosowany do polskich przepisów ale możesz go ztuningować poszukaj troche na forum bo dużo tego jest pozdro |
Autor: | Kseon [ Nie Gru 11, 2005 10:47 pm ] |
Temat postu: | |
Co si tego nie da zrobic w ogarze 205 prosze wymienic: -trzeba rozpiłować kolanko przy gażniku do rozmiarów gażnika lub kupić nowe -trzeba ustawić zapłon 1,8mm-2mm przed gmp(górny martwy punkt tłoka) -trzeba uciąć kolanko o około 10cm ,tak żeby wchodziło do tłumika na 3cm-4cm -zastosować dysze o większym przelocie 68-70 -dać wiekszą zębatke z przodu z13 Po oddławieniu można tuningować 1.tuning tłumika -wyjąć ostatnią przegrodę -bardzo dobrze uszczelnić tłumik -dać tłumik od jawy 350 -samemu zbudować tłumik np. taki http://www.jawa50tuning.wz.cz/vyfuk/vyfuk.jpg 2.tuning cylindra -Zwykły cylinder wypolerować kanały sprawdzic symetrie okien jak coś nie tak wyrównać wyrównać połączenie kartery-cylinder okno wydechowe obniżyć o 1cm zrobić szlif:) poszukać na internecie kolesia który przerabia cylindry na np 6 kanałów około 300zł 4 kanały 250 -cylinder 60cm3 przerobić cylinder według ludzi z czech albo pojechać do czech i kupić 3 Tłok podpiłować górną nuzkę o 1mm zrobić pływający sworzeń wytoczyć tłok w środku do sworznia 4 kartery wypolerować skrzynie korbową zrobić podkowę 5 głowica stoczyć o 2mm 6 Wał oddać do regeneracji dać łożysko igiełkowe zamiast tulei oddać do odchudzania i cieniwania 7 inne łozyka wysokoobrotowe Prosze jeszcze coś zaproponować |
Autor: | Majkel333 [ Nie Gru 11, 2005 11:07 pm ] |
Temat postu: | |
To wszystko dotyczy silnika jawki (ogara 200) |
Autor: | Kseon [ Nie Gru 11, 2005 11:55 pm ] |
Temat postu: | |
Wszystko!!! Nic z tego nie da sie zastosowac w ogarze 205 z silnikiem 023 DEZAMET??A wi co mozna by zrobic w ogarze 205?? |
Autor: | Majkel333 [ Pon Gru 12, 2005 10:18 am ] |
Temat postu: | |
Nie no skrzynię korbową i kanały wypolerować można we wszystkim... Można też dać cylinder wzmocniony i splanować głowicę |
Autor: | Kseon [ Pon Gru 12, 2005 2:04 pm ] |
Temat postu: | |
Prosze wasz napiscioe jak tpo zrobic dakładnmie nawet bardzo dokładnie |
Autor: | Kamis [ Pon Gru 12, 2005 3:01 pm ] |
Temat postu: | |
Tu masz linka http://krzysiek.ledlan.net/viewtopic.php?t=666 Nie patrz na to że to jesat do 50t1 bo 205 ma tak samo tylko 2 biegi |
Autor: | Pdudi [ Pon Gru 12, 2005 3:02 pm ] |
Temat postu: | |
- plan głowicy - polerka - podkowa - tłumik - cylinder 60ccm - nużka tłoka - gaźnik od 50t1 lub simka - większe dysze |
Autor: | volf [ Pon Gru 12, 2005 6:22 pm ] |
Temat postu: | |
kamis nie prawda, 50-t1 ma większy kanał ssący u większą średnicę gażnika 13 mm |
Autor: | Kamis [ Pon Gru 12, 2005 6:47 pm ] |
Temat postu: | |
To tylko małe szczeguly ktore nie przeszkodza nam w tuningu |
Autor: | apollan [ Pon Gru 12, 2005 7:48 pm ] |
Temat postu: | |
nie podkowa tylko wypełniacz wału. podkowa to do jawki |
Autor: | bosek3 [ Wto Gru 13, 2005 9:04 pm ] |
Temat postu: | |
Wzmocniony cylinder to po prostu cylinder ze wszystkim czyli tłok pierścionki sworzeń zawleczki uszczelki. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |