Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Samodzielny Tuning Simsona
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/samodzielny-tuning-simsona-t8926.html
Strona 1 z 1

Autor:  konsii3 [ Czw Lis 22, 2007 9:45 pm ]
Temat postu:  Samodzielny Tuning Simsona

Witam! Nie dawno kupiłem sobie Simsona Sr 3 biegowego. Chcę mu zrobić jakiś tuning silnika. Nie chodzi mi tu o to żebyście mi napisali żebym sobie kupił jakiś większy cylek. Chcę mu zrobić tuning samodzielnie. Słyszałem o piłowaniu tłoka że lepiej się wkręca na obroty Motor ale nie wiem jak to się robi. Mogli byście mi przybliżyć tę czynność? Co jeszcze mogę zrobić żeby był szybszy i mocniejszy.??

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lis 23, 2007 12:52 pm ]
Temat postu: 

O piłowaniu tłoka było na forum. Gdybyś poszukał, to byś wiedział ... :P.

Autor:  konsii3 [ Pią Lis 23, 2007 1:40 pm ]
Temat postu: 

szukałem ale nie mogę znaleźć

Autor:  Conqeror [ Pią Lis 23, 2007 2:09 pm ]
Temat postu: 

Tu już modzi i admini nie mogą powiedzeć aby użyć opcji szukaj . Bo po prostu nie dizała :]
A w googla nie możesz nic znaleść ?

Autor:  konsii3 [ Pią Lis 23, 2007 8:59 pm ]
Temat postu: 

Oki wejdę. a co jeszcze mogę w nim zrobić? aa właśnie zabrałem się za polerkę bębnów hamulcowych i mam taki problem ze nie mogę dojść w szczeliny. jak to zrobić? A można jakoś dorobić kanałów w cylku?

Autor:  patryk199390 [ Śro Gru 05, 2007 7:38 pm ]
Temat postu: 

rozwierć dysze wiertłem 1mm mój kolega zrobił tak w simsonie sr50 i chodzi o wiele lepiej i większy vmax

Autor:  r4g3 [ Śro Gru 05, 2007 7:57 pm ]
Temat postu: 

patryk199390 napisał(a):
rozwierć dysze wiertłem 1mm mój kolega zrobił tak w simsonie sr50 i chodzi o wiele lepiej i większy vmax
to co tutaj przeczytałem to... ehh, zresztą wiek mówi sam za siebie. I przypominam, rozmiar dyszy to nie rozmiar wiertła do rozwiercenia jak łopatologicznie niektórzy myślą, tylko odpowiedni przelot powiedzmy paliwa w danej jednostce czasu.
A o rasowaniu było mnóstwo tematów. Nikt Ci już raczej na tacy nie poda.

Autor:  tomek1212 [ Śro Gru 05, 2007 8:05 pm ]
Temat postu: 

r4g3, dokładnie. Rozmiar dyszy podaje się w cm³/min.
patryk199390, skoro wywiercił wiertłem 1mm i był mocniejszy to powiedz żeby wywiercił wiertłem 2mm, albo najlepiej 3mm, będzie analogicznie 2 lub 3 razy mocniejszy.
ehh... szkoda gadać.

Autor:  Michal_c [ Czw Gru 06, 2007 7:13 pm ]
Temat postu: 

r4g3 napisał(a):
ehh, zresztą wiek mówi sam za siebie.
To może od razu zacznijmy od zbanowania uzytkowników poniżej 18lat? <hahaha>

Co prawda to prawda, nie powinno się robić tuningu, szczególnie silnika takimi sposobami, wszystko powinno być w miarę wyliczone, wykonane PROFESIONALNIE (plan głowicy u tokarza, szlif w zakładzie - czytałem na necie jak ktoś zrobił szlif papierem ściernym - ręką <hahaha> )

Autor:  r4g3 [ Czw Gru 06, 2007 9:44 pm ]
Temat postu: 

Michal_c, wiesz o co mi chodziło? Chłopak kompletnie nie zna sie na zasadach 2T i pisze bajki. Właśnie to przekłada się na wiek bo młodszemu można wciśnąć jakąś głupotę a on w to uwierzy i będzie plótł dalej... Zresztą troszkę analogii :P im starszy tym bardziej zaczyna rozumieć wszystko ;)

Co do tematu. JEZELI KTOS CHCE ARTYKUłY T.SAłKA BĄDŹ G.BELL'A NIECH MI PISZE NA GG.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/