Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Samodzielny Tuning Simsona https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/samodzielny-tuning-simsona-t8926.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | konsii3 [ Czw Lis 22, 2007 9:45 pm ] |
Temat postu: | Samodzielny Tuning Simsona |
Witam! Nie dawno kupiłem sobie Simsona Sr 3 biegowego. Chcę mu zrobić jakiś tuning silnika. Nie chodzi mi tu o to żebyście mi napisali żebym sobie kupił jakiś większy cylek. Chcę mu zrobić tuning samodzielnie. Słyszałem o piłowaniu tłoka że lepiej się wkręca na obroty Motor ale nie wiem jak to się robi. Mogli byście mi przybliżyć tę czynność? Co jeszcze mogę zrobić żeby był szybszy i mocniejszy.?? |
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lis 23, 2007 12:52 pm ] |
Temat postu: | |
O piłowaniu tłoka było na forum. Gdybyś poszukał, to byś wiedział ... . |
Autor: | konsii3 [ Pią Lis 23, 2007 1:40 pm ] |
Temat postu: | |
szukałem ale nie mogę znaleźć |
Autor: | Conqeror [ Pią Lis 23, 2007 2:09 pm ] |
Temat postu: | |
Tu już modzi i admini nie mogą powiedzeć aby użyć opcji szukaj . Bo po prostu nie dizała A w googla nie możesz nic znaleść ? |
Autor: | konsii3 [ Pią Lis 23, 2007 8:59 pm ] |
Temat postu: | |
Oki wejdę. a co jeszcze mogę w nim zrobić? aa właśnie zabrałem się za polerkę bębnów hamulcowych i mam taki problem ze nie mogę dojść w szczeliny. jak to zrobić? A można jakoś dorobić kanałów w cylku? |
Autor: | patryk199390 [ Śro Gru 05, 2007 7:38 pm ] |
Temat postu: | |
rozwierć dysze wiertłem 1mm mój kolega zrobił tak w simsonie sr50 i chodzi o wiele lepiej i większy vmax |
Autor: | r4g3 [ Śro Gru 05, 2007 7:57 pm ] |
Temat postu: | |
patryk199390 napisał(a): rozwierć dysze wiertłem 1mm mój kolega zrobił tak w simsonie sr50 i chodzi o wiele lepiej i większy vmax to co tutaj przeczytałem to... ehh, zresztą wiek mówi sam za siebie. I przypominam, rozmiar dyszy to nie rozmiar wiertła do rozwiercenia jak łopatologicznie niektórzy myślą, tylko odpowiedni przelot powiedzmy paliwa w danej jednostce czasu.
A o rasowaniu było mnóstwo tematów. Nikt Ci już raczej na tacy nie poda. |
Autor: | tomek1212 [ Śro Gru 05, 2007 8:05 pm ] |
Temat postu: | |
r4g3, dokładnie. Rozmiar dyszy podaje się w cm³/min. patryk199390, skoro wywiercił wiertłem 1mm i był mocniejszy to powiedz żeby wywiercił wiertłem 2mm, albo najlepiej 3mm, będzie analogicznie 2 lub 3 razy mocniejszy. ehh... szkoda gadać. |
Autor: | Michal_c [ Czw Gru 06, 2007 7:13 pm ] |
Temat postu: | |
r4g3 napisał(a): ehh, zresztą wiek mówi sam za siebie. To może od razu zacznijmy od zbanowania uzytkowników poniżej 18lat?
Co prawda to prawda, nie powinno się robić tuningu, szczególnie silnika takimi sposobami, wszystko powinno być w miarę wyliczone, wykonane PROFESIONALNIE (plan głowicy u tokarza, szlif w zakładzie - czytałem na necie jak ktoś zrobił szlif papierem ściernym - ręką ) |
Autor: | r4g3 [ Czw Gru 06, 2007 9:44 pm ] |
Temat postu: | |
Michal_c, wiesz o co mi chodziło? Chłopak kompletnie nie zna sie na zasadach 2T i pisze bajki. Właśnie to przekłada się na wiek bo młodszemu można wciśnąć jakąś głupotę a on w to uwierzy i będzie plótł dalej... Zresztą troszkę analogii im starszy tym bardziej zaczyna rozumieć wszystko Co do tematu. JEZELI KTOS CHCE ARTYKUłY T.SAłKA BĄDŹ G.BELL'A NIECH MI PISZE NA GG. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |