Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 3:28 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Prędkość
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 7:47 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 10, 2008 6:40 pm
Posty: 14
Miejscowość: Czeremcha
Jestem żółtodziób może głupie pytanie ale. Mój Ogare 205 jedzie v-max 43-44 km/h no i chciałem żeby jechał przynajmniej ponad 50km/h no i nie znam się za bardzo na tuningu bo jak poczytałem kilka tutaj postów to poprostu jestem pełen podziwu. Co byście mi doradzili na początek? Czy zmiana zębatek z tyłu i z przodu i wstawienie o 1 ząb wiekszych coś da czy to głupi pomysł?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 7:52 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 01, 2008 3:41 pm
Posty: 58
Miejscowość: Wisła
Pojazd: Simson S51 Electronic
Doda na prędkości - ale spadnie na mocy. To chyba nie możliwe, że wyciąga tylko 45 - przecież te motory nie miały blokady...

_________________
Zaproszenia na http://www.lockerz.com - pisać swojego maila na gg 8911290 albo rabik01@interia.pl :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:35 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 10, 2008 6:40 pm
Posty: 14
Miejscowość: Czeremcha
sam się dziwie jak ludzie piszą że jedzie 55-60 km/h a mój nawet 50 nie wyciśnie. No ale jakbym zmienił o jeden ząb na prędkość to by coś dało? (to chyba musiałbym z tyłu odjąc a z przodu dodać?)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
W komarkach i ogarach 205, największą wadą jest zapłon i gaźnik. Wyreguluj od nowa zapłon, przeczyść gaźnik. Ja w motorynce miałem tak, że odpalała od kopa za każdym razem, nieważne czy to zima czy lato. Cały rok. Ale jeździla jakies 40km/h. Zmieniłem ustawienie zapłonu i doszedłem ze spirytem do 55km/h. Proporcja to kieliszek na 1l. Pozdrawiam

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 10, 2008 6:40 pm
Posty: 14
Miejscowość: Czeremcha
Mi wystarczyłoby nawet jakby jechał 50km/h bez spirytu i w ogóle... aby tylko jechał 50km/h no bo 43-44km/h to przesada a jeszcze jakieś inne? A jakbym pierścienie wymienił to poszłoby coś na prędkość czy nie zabardzo?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:48 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
Jeśli masz zniszczone to wymień. Możliwe ze masz ubogą mieszanke, i mało efektywne spalanie w głowicy powodujące niezły spadek mocy. Zobacz jaka masz zębatke zdawczą, tzn. ile ma zębów.

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:18 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 8:37 pm
Posty: 35
Miejscowość: Katowice
Pojazd: Ogar 200
mafios01 napisał(a):
Doda na prędkości - ale spadnie na mocy. To chyba nie możliwe, że wyciąga tylko 45 - przecież te motory nie miały blokady...


Motorowery w tych czasach w polsce były blokowane, ponieważ nie mogły jechać szybciej niż 45 km/h i mieć więcej niż 2KM. Nie wiem jak w 205'ce, ale w ogarze 200 jest wystarczy wymienić (rozwiercić) kruciec i skrucić kolanko o jakieś 10 - 13cm, żeby wchodziło do tłumika na jakieś 4 - 5cm, ale wtedy może spaść żywotność silnika. Aha możesz wymienić z przody zębatke na 13z, a z tyłu jeśli chcesz mieć sprint'a, ale mniejszy v - max dajesz mniejszą zębatke, a jeżeli nie zależy Ci na mega kopie tylko v - maxie wbijasz do tylu dużą zębatke (np. jawka 50 mustang, ogar 200)

_________________
Romet Ogar 200

Remont generalny //////||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
Blokady w ogarkach 205 to tylko okna w cylindrze. W rometkach można dużo wydusić z samego cylka.

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Pavloor napisał(a):
W rometkach można dużo wydusić z samego cylka.

Bo one były projektowane z założeniem, że nie będą przekraczały 50km/h, jest to prawda, że można z nich sporo wycisnąć, ale większość części nie jest do tego przystosowana i nie zawsze daje rade.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 9:49 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
Po to ma sie wakacje;D

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 10:06 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 10, 2008 6:40 pm
Posty: 14
Miejscowość: Czeremcha
Ja zawsze do ogarka swojego 205 dawałem mieszanke 50litrów benzyny na 1 litrów oleju... a kruciec musze rezwiercić nie da się kupić jakoś tak?(bo się na tym nie znam a napisałeś też wymienić) a np. moge kolanka nie skracać a kruciec rozwiercić i bedzie dobrze?? czy to razem?? a i czy kolanko moge troche mniej skrócić?? (Jesli to cos zmienia to ja mam tłumik od ogara 200)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 11:18 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 25, 2007 2:35 pm
Posty: 94
Miejscowość: Skierniewice
Pojazd: Romet Ogar 200
W ogarze 205 nie rozwierca sie króćca, ani nie ucina kolanka, one nie były blokowane...To blokady w ogarze 200.

_________________
Pozdro

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/57487


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 10:04 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 10, 2008 6:40 pm
Posty: 14
Miejscowość: Czeremcha
to się zamotałem... to mam robić coś z cylindrem czy z krućcami i kolankami??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 4:23 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
Panowie pamiętajcie że silnik czeski, czyli Ogar 200 był strojony na wyższe obroty przez co łatwiej z niego wyciągnąć trochę mocy, niż z silnika polskiego takiego jak w Ogarze 205. Najpierw powiedz nam kolego kiedy wymieniałes tłok, pierścienie, i tarcze sprzęgłowe. Możliwe że masz już zniszczoną dysze w gaźniku albo iglice. W ogarze 205, jeśli masz oryg gaźnik to nic nie rozwiercasz. Dopiero gdy robisz jakiś tuning to mozna. Z cylindrem jeśli potrafisz wybić tulei to mozesz powiększyć okna płuczące, i wypolerować kanały. Krućcami? Jest jeden króciec. Kolanko masz przy tłumiku i także jest jedno. W tej chwili nie przerabiasz nic z tych rzeczy. Pozdrawiam

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 10:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 10, 2008 6:40 pm
Posty: 14
Miejscowość: Czeremcha
Jestem pierwszym właścicielem. I w tym ogarze 205 NIC NIE BYŁO ZMIENIANE nic zadne pierscienie tloki.. gaznik oryginalny.. i tak jak mowie nic nie bylo wymieniane... gaznik jest dobry bo niedawno sprawdzalem i tam wszystko ok. Wiec co? Wiem że króciec jest jeden ale to tak sie zamotalem wlasnie juz z tym wszystkim.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów zwiększyć prędkość

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

mikich95

35

13944

Wto Sie 31, 2010 7:42 am

PaletaKadet780 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogromna prędkość ogarem

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

pasikonik ogier

55

12825

Sob Lut 17, 2007 9:28 am

kala2191 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów SIMSON Większa prędkość ?

Piotr14

13

5065

Czw Maj 22, 2008 1:41 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 70 i mniejsza prędkość

spider15

6

2693

Pią Paź 22, 2010 6:39 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet Chart 210] Prędkość po remoncie ?

BudziasKowalewo

8

3655

Wto Wrz 29, 2009 1:53 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 26 Queries | GZIP : Off ]