Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cylinder Romet Chart 6 kanałów
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-romet-chart-6-kana-ow-t9412.html
Strona 1 z 5

Autor:  Mateusz529 [ Wto Sty 08, 2008 10:16 pm ]
Temat postu:  Cylinder Romet Chart 6 kanałów

Znalazłem na allegro taki cylek do charta http://allegro.pl/item294449211_cylinde ... awka_.html czy to sie opyla kupić?? I czy coś trzeba bedzie przerobić, czy tylko zakładam taki cylek do oryg. chartowskiego silnika i jeżdżę?? Podajdzie wszelkie przeróbki jakie mniej wiecej trzeba będzie zrobić, począwszy od regulowania iglicy, do największych kombinacji oczywiscie jeżeli takie zachodzą:)

Autor:  Grzechu [ Wto Sty 08, 2008 10:35 pm ]
Temat postu: 

Lepiej kupic, uzywke jak nie chcesz swojego robić i przerobić samemu :P Nie opłaca sie tego kupować :]

Autor:  smyk [ Wto Sty 08, 2008 10:44 pm ]
Temat postu: 

No trochę nie profesjonalnie wygląda...

Autor:  Grzechu [ Wto Sty 08, 2008 10:53 pm ]
Temat postu: 

Nie dziwota że nieprofesjonalnie jak prawdopodobnie robione w przydomowym garazu :P Dlatego lepiej zrobić cos takiego samemu lepiej za połowe tej ceny...

Autor:  tomek1212 [ Wto Sty 08, 2008 11:05 pm ]
Temat postu: 

Poza tym to jest czteroknałaowy (4płuczące) bo już dolotu i wydechu się nie liczy.

Autor:  =XawiD= [ Śro Sty 09, 2008 9:26 am ]
Temat postu: 

Mateusz529, kupując go wypadłoby jeszcze zrobić szlif.

Autor:  Mateusz529 [ Śro Sty 09, 2008 3:03 pm ]
Temat postu: 

No tak wiem szlif jest obowiązkowy. A czy dużo mocy on doda i czy dużo wzrośnie V-max?? Acha i ten przerobiony cylek wpłynie na żywotność silnika?

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 09, 2008 6:29 pm ]
Temat postu: 

Ja słyszałem że daje troche więcej mocy z dolnych zakresów i troche większa prędkość (w granicach 5-10 km/h). No i spalanie minimalnie wrasta. Ogólnie mało opłacalne.

Autor:  bajtek-90 [ Śro Sty 09, 2008 6:51 pm ]
Temat postu: 

moim zdaniem to się opłaca tylko szlif trzeba zrobić

Magnum 200 napisał(a):
troche większa prędkość (w granicach 5-10 km/h)



to mało?tu troche tam trochę i prędkość będzie jak trzeba

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 09, 2008 6:55 pm ]
Temat postu: 

Cytuj:
to mało?tu troche tam trochę i prędkość będzie jak trzeba
A opłaca sie w to ładowac tyle siana?? Samemu mozna to zrobić tak samo.

Autor:  bajtek-90 [ Śro Sty 09, 2008 7:07 pm ]
Temat postu: 

Magnum 200 napisał(a):
Samemu mozna to zrobić tak samo.


można ale może chce sobie zostawić oryginalny nie przerabiany cylinder

Magnum 200 napisał(a):
A opłaca sie w to ładowac tyle siana??


a wiesz jaka jest potem satysfakcja?

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 09, 2008 7:13 pm ]
Temat postu: 

Cytuj:
można ale może chce sobie zostawić oryginalny nie przerabiany cylinder
Czytaj cały temat! Pisałem że lepiej kupic jakas uzywke jesli nie chce przerabiac oryginalnego.

Cytuj:
a wiesz jaka jest potem satysfakcja?
miałbyś satysfakcje z 5 km/h więcej??

Autor:  bajtek-90 [ Śro Sty 09, 2008 7:14 pm ]
Temat postu: 

Magnum 200 napisał(a):
miałbyś satysfakcje z 5 km/h??


nie!Maiałbym gdybym wrąbał w niego kupe kasy i zamiast 60 to 80 czy 90

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 09, 2008 7:17 pm ]
Temat postu: 

Ale chyba nie mówimy tu o ładowaniu kasy! I wyciskania z Charta 90 km/h/

Autor:  bajtek-90 [ Śro Sty 09, 2008 7:20 pm ]
Temat postu: 

Magnum 200 napisał(a):
Ale chyba nie mówimy tu o ładowaniu kasy


była mowa czy się OPŁACA i wyraziłem swoją opinię!

Magnum 200 napisał(a):
wyciskania z Charta 90 km/h/


Ale chybA Mateusz529 pytał się czy da to coś osiągów

Strona 1 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/