Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cylinder Romet Chart 6 kanałów
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-romet-chart-6-kana-ow-t9412-30.html
Strona 3 z 5

Autor:  =XawiD= [ Sob Sty 12, 2008 1:24 pm ]
Temat postu: 

Widzę... 5x5 języczek. Ale i tak bałbym się właśnie tak potraktować kanał wydechowy...

Autor:  Pumba [ Nie Sty 13, 2008 5:15 pm ]
Temat postu: 

To do niskich obrotów nie jest <z jezorem> Do tego odpowiedni tłumik i ustwienie i myśle ze na wysokich obrotach by sie swietnie sprawował. Zagwarantowaćnie moge, ze niskie tez będa jako takie.

Autor:  tomek1212 [ Wto Sty 15, 2008 12:05 am ]
Temat postu: 

Do tabori tuning montuje się tłok jednopierścieniowy, więc na wolnych i średnich obrotach jest muł, ale po przekroczeniu 7 tyś do 11-12tys ciągnie jak głupi. Bardzo często stosuje się takie cylindry w silnikach simsonowskich z całkiem dobrym skutkiem.
pozdr.

Autor:  Grzechu [ Wto Sty 15, 2008 8:21 pm ]
Temat postu: 

I według ciebie silnik od simka dociagnie do 12 rpm??

Autor:  buniek92 [ Wto Sty 15, 2008 9:00 pm ]
Temat postu: 

No po tuningu to czemu nie...

Autor:  Grzechu [ Wto Sty 15, 2008 9:08 pm ]
Temat postu: 

Jakieś dowody...??

Autor:  buniek92 [ Wto Sty 15, 2008 11:14 pm ]
Temat postu: 

Na Simsona może i by się znalazło, widziałem Zundappa (oczywiście na YT), co się kręcił do około 15 czy 16k. Wiem, wiem, inny silnik. Ale z Simsona też by raczej dało radę...
Nie wiem do ilu kręcą się silniki przerabiane w Motor-techu, ale też wysoko pewnie.

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 16, 2008 12:44 am ]
Temat postu: 

buniek92 napisał(a):
widziałem Zundappa (oczywiście na YT), co się kręcił do około 15 czy 16k
A jaka pojemność?? Nowa R6 kręci fo 17 500 rpm i wierzyć mi sie nie chce że jakiś Zundapp kręcił do 16 000 rpm.

Autor:  buniek92 [ Śro Sty 16, 2008 1:00 am ]
Temat postu: 

A wiesz, nie powiem Ci, ale wydaje mi się, że mniej niż 100 ccm. Zaraz dodam link, poszukam tylko w archiwum gg. ;)


Edit:
Mam: Youtube
Ale tutaj to już hardcore musi być. :D Ale to nie zmienia faktu, że to tuning. :P

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 16, 2008 1:25 am ]
Temat postu: 

Tuning, co nie zmienia faktu że nadal niechce mi sie wierzyc że sie do tylu kręci...

Autor:  tomek1212 [ Śro Sty 16, 2008 1:30 am ]
Temat postu: 

Magnum 200 napisał(a):
I według ciebie silnik od simka dociagnie do 12 rpm??


Oryginał 50ccm kręciłem do 9tys. Po delikatnych przeróbkach wału kręce do ponad 10tys. Przy cylindrze TT to 12-13tys bez zająknięcia.

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 16, 2008 9:41 pm ]
Temat postu: 

tomek1212 napisał(a):
Przy cylindrze TT to 12-13tys bez zająknięcia.
Piłes coś??

Autor:  tomek1212 [ Śro Sty 16, 2008 10:46 pm ]
Temat postu: 

A co nie wierzysz ?? Dzisiaj nic nie piłem.

Autor:  Grzechu [ Czw Sty 17, 2008 1:07 am ]
Temat postu: 

tomek1212 napisał(a):
A co nie wierzysz
Nie.

Autor:  tomek1212 [ Pią Sty 18, 2008 12:21 am ]
Temat postu: 

Kolego, silnik simsonowski w oryginale jest zdolny osiągać dość wysokie obroty. Po przeróbce na TT osinięcie 12tys obrotów nie jest dla niego żadnym problemem. Nie mam zamiaru się z Tobą kłucić, ale jak dalej mi nie wierzysz (jak sądze) to odsyłam Cię do stron poświęconych TT (tabori tuning).
pozdr.

Strona 3 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/