Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Cylinder Romet Chart 6 kanałów https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-romet-chart-6-kana-ow-t9412-30.html |
Strona 3 z 5 |
Autor: | =XawiD= [ Sob Sty 12, 2008 1:24 pm ] |
Temat postu: | |
Widzę... 5x5 języczek. Ale i tak bałbym się właśnie tak potraktować kanał wydechowy... |
Autor: | Pumba [ Nie Sty 13, 2008 5:15 pm ] |
Temat postu: | |
To do niskich obrotów nie jest <z jezorem> Do tego odpowiedni tłumik i ustwienie i myśle ze na wysokich obrotach by sie swietnie sprawował. Zagwarantowaćnie moge, ze niskie tez będa jako takie. |
Autor: | tomek1212 [ Wto Sty 15, 2008 12:05 am ] |
Temat postu: | |
Do tabori tuning montuje się tłok jednopierścieniowy, więc na wolnych i średnich obrotach jest muł, ale po przekroczeniu 7 tyś do 11-12tys ciągnie jak głupi. Bardzo często stosuje się takie cylindry w silnikach simsonowskich z całkiem dobrym skutkiem. pozdr. |
Autor: | Grzechu [ Wto Sty 15, 2008 8:21 pm ] |
Temat postu: | |
I według ciebie silnik od simka dociagnie do 12 rpm?? |
Autor: | buniek92 [ Wto Sty 15, 2008 9:00 pm ] |
Temat postu: | |
No po tuningu to czemu nie... |
Autor: | Grzechu [ Wto Sty 15, 2008 9:08 pm ] |
Temat postu: | |
Jakieś dowody...?? |
Autor: | buniek92 [ Wto Sty 15, 2008 11:14 pm ] |
Temat postu: | |
Na Simsona może i by się znalazło, widziałem Zundappa (oczywiście na YT), co się kręcił do około 15 czy 16k. Wiem, wiem, inny silnik. Ale z Simsona też by raczej dało radę... Nie wiem do ilu kręcą się silniki przerabiane w Motor-techu, ale też wysoko pewnie. |
Autor: | Grzechu [ Śro Sty 16, 2008 12:44 am ] |
Temat postu: | |
buniek92 napisał(a): widziałem Zundappa (oczywiście na YT), co się kręcił do około 15 czy 16k A jaka pojemność?? Nowa R6 kręci fo 17 500 rpm i wierzyć mi sie nie chce że jakiś Zundapp kręcił do 16 000 rpm.
|
Autor: | buniek92 [ Śro Sty 16, 2008 1:00 am ] |
Temat postu: | |
A wiesz, nie powiem Ci, ale wydaje mi się, że mniej niż 100 ccm. Zaraz dodam link, poszukam tylko w archiwum gg. Edit: Mam: Youtube Ale tutaj to już hardcore musi być. Ale to nie zmienia faktu, że to tuning. |
Autor: | Grzechu [ Śro Sty 16, 2008 1:25 am ] |
Temat postu: | |
Tuning, co nie zmienia faktu że nadal niechce mi sie wierzyc że sie do tylu kręci... |
Autor: | tomek1212 [ Śro Sty 16, 2008 1:30 am ] |
Temat postu: | |
Magnum 200 napisał(a): I według ciebie silnik od simka dociagnie do 12 rpm??
Oryginał 50ccm kręciłem do 9tys. Po delikatnych przeróbkach wału kręce do ponad 10tys. Przy cylindrze TT to 12-13tys bez zająknięcia. |
Autor: | Grzechu [ Śro Sty 16, 2008 9:41 pm ] |
Temat postu: | |
tomek1212 napisał(a): Przy cylindrze TT to 12-13tys bez zająknięcia. Piłes coś??
|
Autor: | tomek1212 [ Śro Sty 16, 2008 10:46 pm ] |
Temat postu: | |
A co nie wierzysz ?? Dzisiaj nic nie piłem. |
Autor: | Grzechu [ Czw Sty 17, 2008 1:07 am ] |
Temat postu: | |
tomek1212 napisał(a): A co nie wierzysz Nie.
|
Autor: | tomek1212 [ Pią Sty 18, 2008 12:21 am ] |
Temat postu: | |
Kolego, silnik simsonowski w oryginale jest zdolny osiągać dość wysokie obroty. Po przeróbce na TT osinięcie 12tys obrotów nie jest dla niego żadnym problemem. Nie mam zamiaru się z Tobą kłucić, ale jak dalej mi nie wierzysz (jak sądze) to odsyłam Cię do stron poświęconych TT (tabori tuning). pozdr. |
Strona 3 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |