Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cylinder Romet Chart 6 kanałów
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-romet-chart-6-kana-ow-t9412-60.html
Strona 5 z 5

Autor:  r4g3 [ Pią Mar 14, 2008 11:42 pm ]
Temat postu: 

Generalnie same obroty to wału nic nie powinny zrobić. Byle by było dopowiednie smarowanie i odprowadzenie ciepła z igiełek. Sprawę trzeba rozpatrywać na kilka sposobów...zależnych od stopnia sprężania, ciężkości i wyważenia całego układu, oraz wyprzedzenia zapłonu. Zapewne w tym przypadku najdłuższą żywotność wału zapewniłby zapłon ze zmiennym kontem wyprzedzenia. Następnie też nie trzeba zbytnio planować, ponieważ przy wysokich obrotach z tłumikiem rezonansowym (rzędu 10 000) ciśnienie sprężania się znacznie zwiększa, więc stawiałbym na stopień spr koło 6- 6,5:1 (rzeczywisty), dlatego tyle ponieważ silnik wykręci wyższe obroty a co za tym idzie i temp więc to będzie na + dla chłodzenia. Co do poprzedniej wypowiedzi... skoro rasowanie to trzeba wyeliminować najslabsze ogniwa, więc obrotowość łożysk up...

Strona 5 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/