Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Jak zmiejszyć spalanie w silniku Jawa 223
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/jak-zmiejszy-spalanie-w-silniku-jawa-223-t9423.html
Strona 1 z 3

Autor:  patryk199390 [ Śro Sty 09, 2008 8:55 pm ]
Temat postu:  Jak zmiejszyć spalanie w silniku Jawa 223

jeśli znacie skuteczne i sprawdzone sposoby by zmiejszyć zużycie paliwa na 100 km to proszę o podanie ich w tym temacie

Autor:  Dawideq [ Śro Sty 09, 2008 8:59 pm ]
Temat postu: 

W większości przyczyną dużego spalania jest nieszczelny gaźnik...

Autor:  patryk199390 [ Śro Sty 09, 2008 9:05 pm ]
Temat postu: 

mój gażnik jest na pewno szczelny proszę podawać jakieś inne pomysły może ktoś wytłumaczy jak wykonuje się tą ,,podkowę"

Autor:  Grzechu [ Śro Sty 09, 2008 9:06 pm ]
Temat postu: 

Poszukaj bo wałkowane było setki razy.

Autor:  Conqeror [ Śro Sty 09, 2008 10:26 pm ]
Temat postu: 

Gażnik od simsona i spalanie góra 3 litry a takto to 2,5 na 100 km

Autor:  Jacek-J129 [ Czw Sty 10, 2008 4:17 pm ]
Temat postu: 

Możesz zmniejszyć dawkę benzyny, ale coś za coś, poza tym stosuje się gaźniki od Simsona czy innego motoroweru.

Autor:  Driver [ Czw Sty 10, 2008 6:50 pm ]
Temat postu: 

Moi kumple mają te silniki i te gaźniki są nieszczelne. Zależy jaki się trafi. Gaźnik Simsona - super pomysł. A poza tym. Raczej było.

Autor:  Jacek-J129 [ Czw Sty 10, 2008 6:57 pm ]
Temat postu: 

mmateuszzz napisał(a):
gaźniki są nieszczelne. Zależy jaki się trafi

Heh ... gdyby gaźnik był nieszczelny to raczej silnik by nie pracował, ponieważ mógłby łapać fałszywe powietrze.

Autor:  mati590 [ Czw Sty 10, 2008 8:09 pm ]
Temat postu: 

Obniż iglicę, mniej pali, ale różnica w osiagach bardzo widoczna, a poza tym to szkodliwe trochę dla silnika, bo pogarszasz chłodzenie ;)

Autor:  paabson [ Czw Sty 10, 2008 8:15 pm ]
Temat postu: 

Cytuj:
pogarszasz chłodzenie

chyba chciałeś napisać smarowanie CISZA

Autor:  Garry1 [ Czw Sty 10, 2008 8:40 pm ]
Temat postu: 

chlodzenie mieszanka tez...
wiekszosc jawek ma zle wyregulowany gaznik tak jak ja to mialem, silnik nie trzyma obrotow na cieplym silniku pracuje jako tako nie odpala z kopa i pozera ogromne ilosci paliwa... jesli tak jest to trzeba podgiac blaszke do dolu, ale tak zeby uzyskac kompromis pomiedzy osiagami a praca silnika

Autor:  R-Man [ Czw Sty 10, 2008 8:53 pm ]
Temat postu: 

wstaw gaźnik od rometa :D GM12F :D

Autor:  paabson [ Czw Sty 10, 2008 9:46 pm ]
Temat postu: 

Garry1 napisał(a):
chlodzenie mieszanka tez...
ale głównie chodzi o smarowanie, bo to powoduje większe tarcie, a tarcie powoduje większe nagrzewanie ;]

Autor:  mlodyellow [ Pią Sty 11, 2008 10:27 am ]
Temat postu: 

A nie można by wtedy dolewać więcej oleju? Wtedy smarowanie było by większe... A przy zmniejszonej ilości paliwa wtedy zastosować taką samą ilość oleju jak przy normalnie ustawionej iglicy?

Autor:  mati590 [ Pią Sty 11, 2008 5:14 pm ]
Temat postu: 

No dobra, smarowanie będzie jeszcze w miare, ale sama mieszanka, która jest chłodna wpadając do cylindra chłodzi go, a nie trudno się domyślić, że jeśli wpada jej mniej, to chłodzenie jest gorsze.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/