Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Jak zmiejszyć spalanie w silniku Jawa 223 https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/jak-zmiejszy-spalanie-w-silniku-jawa-223-t9423.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | patryk199390 [ Śro Sty 09, 2008 8:55 pm ] |
Temat postu: | Jak zmiejszyć spalanie w silniku Jawa 223 |
jeśli znacie skuteczne i sprawdzone sposoby by zmiejszyć zużycie paliwa na 100 km to proszę o podanie ich w tym temacie |
Autor: | Dawideq [ Śro Sty 09, 2008 8:59 pm ] |
Temat postu: | |
W większości przyczyną dużego spalania jest nieszczelny gaźnik... |
Autor: | patryk199390 [ Śro Sty 09, 2008 9:05 pm ] |
Temat postu: | |
mój gażnik jest na pewno szczelny proszę podawać jakieś inne pomysły może ktoś wytłumaczy jak wykonuje się tą ,,podkowę" |
Autor: | Grzechu [ Śro Sty 09, 2008 9:06 pm ] |
Temat postu: | |
Poszukaj bo wałkowane było setki razy. |
Autor: | Conqeror [ Śro Sty 09, 2008 10:26 pm ] |
Temat postu: | |
Gażnik od simsona i spalanie góra 3 litry a takto to 2,5 na 100 km |
Autor: | Jacek-J129 [ Czw Sty 10, 2008 4:17 pm ] |
Temat postu: | |
Możesz zmniejszyć dawkę benzyny, ale coś za coś, poza tym stosuje się gaźniki od Simsona czy innego motoroweru. |
Autor: | Driver [ Czw Sty 10, 2008 6:50 pm ] |
Temat postu: | |
Moi kumple mają te silniki i te gaźniki są nieszczelne. Zależy jaki się trafi. Gaźnik Simsona - super pomysł. A poza tym. Raczej było. |
Autor: | Jacek-J129 [ Czw Sty 10, 2008 6:57 pm ] |
Temat postu: | |
mmateuszzz napisał(a): gaźniki są nieszczelne. Zależy jaki się trafi
Heh ... gdyby gaźnik był nieszczelny to raczej silnik by nie pracował, ponieważ mógłby łapać fałszywe powietrze. |
Autor: | mati590 [ Czw Sty 10, 2008 8:09 pm ] |
Temat postu: | |
Obniż iglicę, mniej pali, ale różnica w osiagach bardzo widoczna, a poza tym to szkodliwe trochę dla silnika, bo pogarszasz chłodzenie |
Autor: | paabson [ Czw Sty 10, 2008 8:15 pm ] |
Temat postu: | |
Cytuj: pogarszasz chłodzenie
chyba chciałeś napisać smarowanie |
Autor: | Garry1 [ Czw Sty 10, 2008 8:40 pm ] |
Temat postu: | |
chlodzenie mieszanka tez... wiekszosc jawek ma zle wyregulowany gaznik tak jak ja to mialem, silnik nie trzyma obrotow na cieplym silniku pracuje jako tako nie odpala z kopa i pozera ogromne ilosci paliwa... jesli tak jest to trzeba podgiac blaszke do dolu, ale tak zeby uzyskac kompromis pomiedzy osiagami a praca silnika |
Autor: | R-Man [ Czw Sty 10, 2008 8:53 pm ] |
Temat postu: | |
wstaw gaźnik od rometa GM12F |
Autor: | paabson [ Czw Sty 10, 2008 9:46 pm ] |
Temat postu: | |
Garry1 napisał(a): chlodzenie mieszanka tez... ale głównie chodzi o smarowanie, bo to powoduje większe tarcie, a tarcie powoduje większe nagrzewanie
|
Autor: | mlodyellow [ Pią Sty 11, 2008 10:27 am ] |
Temat postu: | |
A nie można by wtedy dolewać więcej oleju? Wtedy smarowanie było by większe... A przy zmniejszonej ilości paliwa wtedy zastosować taką samą ilość oleju jak przy normalnie ustawionej iglicy? |
Autor: | mati590 [ Pią Sty 11, 2008 5:14 pm ] |
Temat postu: | |
No dobra, smarowanie będzie jeszcze w miare, ale sama mieszanka, która jest chłodna wpadając do cylindra chłodzi go, a nie trudno się domyślić, że jeśli wpada jej mniej, to chłodzenie jest gorsze. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |