Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Zębatki https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/z-batki-t9543.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kmisnik [ Sob Sty 19, 2008 9:10 pm ] |
Temat postu: | Zębatki |
Mam pytanko, czy jak wstawie do motorynki tylną zębatke z ogara to będzie WT. Bo chcę sprawić żeby była silniejsza. Z góry dziex Pozdro Ort. / slawek90 |
Autor: | Grzechu [ Sob Sty 19, 2008 9:15 pm ] |
Temat postu: | |
O fuck. Ta zębatka jest prawie wielkości koła od motorynki. Pokombinuj z zębatką od Ogara 205. |
Autor: | Krzyssiek91 [ Sob Sty 19, 2008 9:21 pm ] |
Temat postu: | |
romet52, od Ogara (200) jak załozysz to chyba łańcuch będzie spadywał... Ja mam od Ogara 205 na sell to jak chcesz to Ci sprzedam i założysz |
Autor: | Driver [ Nie Sty 20, 2008 11:49 am ] |
Temat postu: | |
Gdybyś założył od Ogara 200 do dryny, to łańcuch jeździłby po karterze . Spróbuj od 205 jak już bardzo chcesz żeby była silniejsza. Licz się z małą prędkością . |
Autor: | Conqeror [ Nie Sty 20, 2008 3:51 pm ] |
Temat postu: | |
TA to ta motoryna by jechała 5 km/h . Ja widzałem a nawet jeżdziłem taka dryną co z miejsca podnosiła na gume i wkręcała się na naprawde wysokie obroty . Wdl. licnzika elektornicznego dawała 50 km/h bez tuningu . |
Autor: | Grzechu [ Nie Sty 20, 2008 3:54 pm ] |
Temat postu: | |
Conqeror napisał(a): Ja widzałem a nawet jeżdziłem taka dryną co z miejsca podnosiła na gume Uroki krótkiego rozstawu osi...
|
Autor: | BaczekSTWA [ Nie Sty 20, 2008 5:05 pm ] |
Temat postu: | |
dokładnie i jeszce małych gabarytów i małej wagi... |
Autor: | Driver [ Nie Sty 20, 2008 7:10 pm ] |
Temat postu: | |
Czyli mamy jeden wniosek : Zębatka z Ogara 200 do do Motoryki to nie WT, ale patent dla ambitnych . Z zębatką od Ogara 205 można kombinować, lecz nikt z Forum nie ponosi odpowiedzialności za wyrządzone szkody spowodowane nieumiejętną jazdą na takiej motorynce . "Róbta co chceta" . PS: To chyba nie spam? |
Autor: | kmisnik [ Nie Sty 20, 2008 9:28 pm ] |
Temat postu: | |
A czy można coś jeszcze zrobić (prócz zębatek) żeby była silniejsza? |
Autor: | buniek92 [ Nie Sty 20, 2008 9:44 pm ] |
Temat postu: | |
Wsadzić silnik z Aprilii Tuareg (być może źle napisałem ). A tak w bardziej przystępnej cenie, to można by się pobawić trochę z wypełnieniem skrzyni korbowej, z "dziurkami" w cylindrze. |
Autor: | R-Man [ Pon Sty 21, 2008 10:30 am ] |
Temat postu: | |
ja chciałem wstawić AM6 do motorynki, ale $$ potrzebuję ale nie o tym temat |
Autor: | Filip95 [ Sob Sty 26, 2008 12:58 pm ] |
Temat postu: | |
A czy można by wstawić tuningowy cylinder 60 ccm? Słyszałem że do motorinki też pasuje... |
Autor: | Jacek-J129 [ Sob Sty 26, 2008 1:00 pm ] |
Temat postu: | |
Filip:D napisał(a): A czy można by wstawić tuningowy cylinder 60 ccm?
A czemu by nie ... wszystko można . |
Autor: | Raven [ Wto Sty 29, 2008 10:25 pm ] |
Temat postu: | |
niewiele da bo 5cm3 wiecej objetosci za 70 zl(chyba) to sie nie oplaca. zrob porzadny remont i stuninguj bo 4KM da sie wycisnac z 023. mam zębatke 35z i chcę ją wsadzic do motorynki. zalozmy, ze motoryna na oryginalnej zebatce na "pewnych obrotach" jedzie 40 km/h. to na tej 35z zębatce na tych "pewnych obrotach" ile by jechala? |
Autor: | Pumba [ Śro Sty 30, 2008 7:48 am ] |
Temat postu: | |
Raven, wogóle mocy nie będzie miała ja na 13z zdawczej róznicy nie odczułem na 12 zębów to samo tylko lepiej deko przyspiesza Co do tylnej nie kombinowałem po co mi większa Raven napisał(a): 4KM
acha było już wile o tym tematów czytałem, że tak mocno wysilone silniki często sie zuzywają podzespoły, a szczególnie teraźniejsze zamienniki nie widze sensu remontowania silnika co 200 km Lepiej kupić jakiś inny silnik jużi przeszczepić |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |