Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning Ogara200 by Siara
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-ogara200-by-siara-t9587.html
Strona 1 z 1

Autor:  LuGus [ Pon Sty 21, 2008 7:38 pm ]
Temat postu: 

Moim zdaniem tematy tego typu nie są potrzebne, ponieważ takowy tuning jest znany praktycznie każdemu na tym forum :P

Autor:  paabson [ Pon Sty 21, 2008 8:25 pm ]
Temat postu: 

LuGus, jak możesz, chłopak się napracował a ty co ?? ;>

Autor:  bezelek [ Pon Sty 21, 2008 9:15 pm ]
Temat postu: 

Ani jeden ani drugi tego nie przeczytał <lol8>
cryssmar napisał(a):
Skrzynia korbowa powinna być jak najbardziej gładka i błyszcząca. Powinna mieć jak najmniejszą pojemność. Mała pojemność skrzyni korbowej powoduje większe sprężenie i szybszy przelot mieszanki do komory spalania. Moim patentem jest założenie uszczelniaczy wału korbowego na odwrót(czyli sprężynką na zewnątrz a nie do środka). Koszt uszczelniaczy jest niewielki i nie powoduje skutków ubocznych. Takie założenie daje nam ok. 2 do 3 cm3 mniej pojemności w skrzyni korbowej. Jak wiemy pojemność skrzyni korbowej powinna być jak najmniejsza a te 2 – 3 cm3 zrobi dobrą robotę. Dobrym lecz trudnym sposobem jest wykonanie korkowych uszczelniaczy wału korbowego.(sam robiłem świetny efekt!!) Wypełniacze powinny wchodzić ciasno w otwory na wale. Wypełniacze wykonujemy 4 mm węższe niż wał, ponieważ należy je pokryć bardzo szczelnie żywicą epoksydową lub innym podobnym tworzywem. Po zastygnięciu należy wygładzić i wyrównać nasz klej. Po wykonaniu tych czynności ze skrzynią korbową nasz silnik będzie dużo mocniejszy, zmniejszy się spalanie, reakcja na gaz będzie super.


cryssmar napisał(a):
Spotkałem się również z demontażem koła magnesowego i pozostawieniu jedynie przerywacza. Układem zasilania staje się akumulator który wystarcza na eksploatację około 4 - 8 godzin. Efekty są naprawdę znakomite silnik piekielnie szybko wkręca się na obroty i ma piekielne pociągnięcie. Na zdjęciu jest koło zamachowe z zaznaczonymi nitami które należy rozwiercić i zdemontować magnesy ze statywem. Element rozwierający młoteczek montujemy z powrotem lecz bez już zdemontowanego statywu z magnesami.



Tak, Jawka ma wał z dziórami i magnetem...
JAK BYK SKOPIOWANE ZE STRONY Z TUNINGIEM SIMSONA A TY SILNIKA JAWKI W ŚRODKU NA OCZY NIE WIDZIAŁEŚ!!

Autor:  Krzyssiek91 [ Pon Sty 21, 2008 9:16 pm ]
Temat postu: 

bezelek napisał(a):
i magnetem...


jak by nie patrzeć to jest magneto :P

Autor:  Garry1 [ Pon Sty 21, 2008 9:29 pm ]
Temat postu: 

skad to skopiowales? bo raczej sam tego nie pisales...

Autor:  paabson [ Pon Sty 21, 2008 9:34 pm ]
Temat postu: 

bezelek napisał(a):
Tak, Jawka ma wał z dziórami i magnetem...

no z dziórami na pewno nie... :P

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Sty 21, 2008 10:15 pm ]
Temat postu: 

Skopiował czy nie, ale poczytać zawsze można.

Autor:  bezelek [ Wto Sty 22, 2008 9:31 pm ]
Temat postu: 

Krzyssiek91 napisał(a):
bezelek napisał/a:
i magnetem...


jak by nie patrzeć to jest magneto



Jakby nie patrzeć to jest wirnik ;p

Autor:  Kakatoshi [ Nie Sty 27, 2008 9:28 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning Ogara200 by Siara

cryssmar napisał(a):
.
4. Na zdjęciu zaznaczony jest czerwoną strzałką...


cryssmar napisał(a):
.Na zdjęciu jest koło zamachowe z zaznaczonymi nitami które należy rozwiercić i zdemontować ...


A może dałbyś te zdjęcia?

Chyba sie niedoczekam...

Autor:  witeq17 [ Czw Lut 07, 2008 7:15 pm ]
Temat postu: 

Coś mi tu śmierdzi ;/

Autor:  dawid9292 [ Czw Lut 07, 2008 8:57 pm ]
Temat postu: 

Nie tylko tobie.

Autor:  Krzyssiek91 [ Czw Lut 07, 2008 9:09 pm ]
Temat postu: 

zamykamy spamownie <Czytaj>

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/