Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Tuning Ogara200 by Siara https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-ogara200-by-siara-t9587.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | LuGus [ Pon Sty 21, 2008 7:38 pm ] |
Temat postu: | |
Moim zdaniem tematy tego typu nie są potrzebne, ponieważ takowy tuning jest znany praktycznie każdemu na tym forum |
Autor: | paabson [ Pon Sty 21, 2008 8:25 pm ] |
Temat postu: | |
LuGus, jak możesz, chłopak się napracował a ty co ?? ;> |
Autor: | bezelek [ Pon Sty 21, 2008 9:15 pm ] |
Temat postu: | |
Ani jeden ani drugi tego nie przeczytał <lol8> cryssmar napisał(a): Skrzynia korbowa powinna być jak najbardziej gładka i błyszcząca. Powinna mieć jak najmniejszą pojemność. Mała pojemność skrzyni korbowej powoduje większe sprężenie i szybszy przelot mieszanki do komory spalania. Moim patentem jest założenie uszczelniaczy wału korbowego na odwrót(czyli sprężynką na zewnątrz a nie do środka). Koszt uszczelniaczy jest niewielki i nie powoduje skutków ubocznych. Takie założenie daje nam ok. 2 do 3 cm3 mniej pojemności w skrzyni korbowej. Jak wiemy pojemność skrzyni korbowej powinna być jak najmniejsza a te 2 – 3 cm3 zrobi dobrą robotę. Dobrym lecz trudnym sposobem jest wykonanie korkowych uszczelniaczy wału korbowego.(sam robiłem świetny efekt!!) Wypełniacze powinny wchodzić ciasno w otwory na wale. Wypełniacze wykonujemy 4 mm węższe niż wał, ponieważ należy je pokryć bardzo szczelnie żywicą epoksydową lub innym podobnym tworzywem. Po zastygnięciu należy wygładzić i wyrównać nasz klej. Po wykonaniu tych czynności ze skrzynią korbową nasz silnik będzie dużo mocniejszy, zmniejszy się spalanie, reakcja na gaz będzie super. cryssmar napisał(a): Spotkałem się również z demontażem koła magnesowego i pozostawieniu jedynie przerywacza. Układem zasilania staje się akumulator który wystarcza na eksploatację około 4 - 8 godzin. Efekty są naprawdę znakomite silnik piekielnie szybko wkręca się na obroty i ma piekielne pociągnięcie. Na zdjęciu jest koło zamachowe z zaznaczonymi nitami które należy rozwiercić i zdemontować magnesy ze statywem. Element rozwierający młoteczek montujemy z powrotem lecz bez już zdemontowanego statywu z magnesami.
Tak, Jawka ma wał z dziórami i magnetem... JAK BYK SKOPIOWANE ZE STRONY Z TUNINGIEM SIMSONA A TY SILNIKA JAWKI W ŚRODKU NA OCZY NIE WIDZIAŁEŚ!! |
Autor: | Krzyssiek91 [ Pon Sty 21, 2008 9:16 pm ] |
Temat postu: | |
bezelek napisał(a): i magnetem...
jak by nie patrzeć to jest magneto |
Autor: | Garry1 [ Pon Sty 21, 2008 9:29 pm ] |
Temat postu: | |
skad to skopiowales? bo raczej sam tego nie pisales... |
Autor: | paabson [ Pon Sty 21, 2008 9:34 pm ] |
Temat postu: | |
bezelek napisał(a): Tak, Jawka ma wał z dziórami i magnetem...
no z dziórami na pewno nie... |
Autor: | Jacek-J129 [ Pon Sty 21, 2008 10:15 pm ] |
Temat postu: | |
Skopiował czy nie, ale poczytać zawsze można. |
Autor: | bezelek [ Wto Sty 22, 2008 9:31 pm ] |
Temat postu: | |
Krzyssiek91 napisał(a): bezelek napisał/a:
i magnetem... jak by nie patrzeć to jest magneto Jakby nie patrzeć to jest wirnik ;p |
Autor: | Kakatoshi [ Nie Sty 27, 2008 9:28 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogara200 by Siara |
cryssmar napisał(a): . 4. Na zdjęciu zaznaczony jest czerwoną strzałką... cryssmar napisał(a): .Na zdjęciu jest koło zamachowe z zaznaczonymi nitami które należy rozwiercić i zdemontować ...
A może dałbyś te zdjęcia? Chyba sie niedoczekam... |
Autor: | witeq17 [ Czw Lut 07, 2008 7:15 pm ] |
Temat postu: | |
Coś mi tu śmierdzi |
Autor: | dawid9292 [ Czw Lut 07, 2008 8:57 pm ] |
Temat postu: | |
Nie tylko tobie. |
Autor: | Krzyssiek91 [ Czw Lut 07, 2008 9:09 pm ] |
Temat postu: | |
zamykamy spamownie |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |