Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
szersze Kanały w komarku https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/szersze-kana-y-w-komarku-t9844-15.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Driver [ Śro Lut 13, 2008 7:06 am ] |
Temat postu: | |
Cytuj: po co planować jak chcesz o tej samej grubości podkładkę?
Po to, żeby kompresja była taka sama . Gdy damy podkładkę pod cylinder, to stopień sprężania się zmniejszy . |
Autor: | =XawiD= [ Śro Lut 13, 2008 9:28 am ] |
Temat postu: | |
mmateuszzz napisał(a): Po to, żeby kompresja była taka sama
To po jakiego grzyba przerabiać, skoro to nic nie da? |
Autor: | Yksilion [ Śro Lut 13, 2008 2:57 pm ] |
Temat postu: | |
=XawiD=, nawet pogorszy. Tak samo z kanałem dolotowym, jak go ktoś powiększy, to może słabiej zasysać paliwo, przez co, zamiast większej dawki, będzie szła mniejsza. |
Autor: | Kamis [ Śro Lut 13, 2008 5:23 pm ] |
Temat postu: | |
Z ta podkladka pod cylinder chodzi o zmiane kąta otwarcia kanałów a nie o kompresję |
Autor: | Driver [ Śro Lut 13, 2008 5:35 pm ] |
Temat postu: | |
Ale cylinder będzie minimalnie wyżej, wiec stopień kompresji zmaleje.... |
Autor: | =XawiD= [ Śro Lut 13, 2008 6:02 pm ] |
Temat postu: | |
mmateuszzz, jak może być wyżej, skoro odcinasz cylinder o 1,5mm, a następnie dajesz o tej samej długości podkładkę... -1.5+1.5=0! Kamis, ale czy bezpiecznie jest podnieść tyle kanałów? |
Autor: | kamil_ziomek [ Śro Lut 13, 2008 8:03 pm ] |
Temat postu: | |
tu chodzi o zmiane fazy rozżądu o jakieś 13°(jeśli dobrze policzyłem). Ja bym radził się dobrze przyglądnąć tłokowi mam kilka w domu (większość podróbki ale są też firmowe) i wysokość tych tłoków do tulejki w góre i duł sa różne i to nawet o 1,5mm więć to troche. Ciekawe jakie powinny mieć dokładne wymiary(jeden mi z cylindra wystawał okło 0.7mm). |
Autor: | Raymax [ Czw Lut 14, 2008 7:09 pm ] |
Temat postu: | |
Przecierz to wszystko jak dobrze pamiętam opisywał pan T. Sałek. |
Autor: | Kamis [ Czw Lut 14, 2008 7:14 pm ] |
Temat postu: | |
To dobrze pamietasz było w np. artykule o tuningu s38 |
Autor: | Driver [ Czw Lut 14, 2008 7:18 pm ] |
Temat postu: | |
=XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user.... =XawiD= napisał(a): 1.5+1.5
To wychodzi 3 Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5 Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. romek_s51, Sz. P. Moderator zapomniał o "0". Ale i tak wychodzi 0 i jeden OT Magnum 200, a od czego odjął to 1,5? Od spacji? I nie jestem matematykiem..... To, że mam zawsze 6 z majcy o niczym nie świadczy . |
Autor: | romek_s51 [ Czw Lut 14, 2008 7:21 pm ] |
Temat postu: | |
mmateuszzz napisał(a): =XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user....
=XawiD= napisał(a): 1.5+1.5 To wychodzi 3 Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5) Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. z tego co napisałeś też wychodzi zero. |
Autor: | Grzechu [ Czw Lut 14, 2008 9:19 pm ] |
Temat postu: | |
=XawiD= napisał(a): -1.5+1.5=0! [ Dodano: 14 Luty 2008, 20:46 ] mmateuszzz napisał(a): Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5 Weź sie lepiej za matematyke niz za wypisywanie bzdur i robienia z siebie naczelnego matematyka forum
|
Autor: | kamil_ziomek [ Pon Lut 18, 2008 2:34 pm ] |
Temat postu: | |
Bo tu chodzi o to żeby wyszło 0 he he Ale to zero ma się tylko do zmiany wysokości na której dalej znajduje się cylinder. Kanały bedą wyżej o 1,5mm przez to nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała) i jej piłowania. Lepiej pobawić się z tłokiem (mniejszy koszt) a da się prawie to samo zrobić. |
Autor: | =XawiD= [ Pon Lut 18, 2008 2:54 pm ] |
Temat postu: | |
kamil_ziomek napisał(a): Kanały bedą wyżej o 1,5mm Aby kanały były wyższe, to musisz Dać podkładkę DODATKOWĄ pod cylinder, a wtedy o nieszczelność łatwo... I jak podniesiesz wszystkie kanały... Tłok wszystko da radę zamknąć? kamil_ziomek napisał(a): nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała)
U śmieszyłeś mnie. |
Autor: | Ziuton [ Wto Lut 19, 2008 12:11 am ] |
Temat postu: | |
Jak dasz podkładke o 1,5 mm to silnik będize sie zamulał . Nawet sie w to niebaw . Tak samo jak zrobisz nacięcia na tłoku . Kiedyś miałem b mocnego Komara którym dało się bezmęczarni jechać we dwóch . Cylinder był dosć nowy i dotary 800 km. Uwalił mi się pierścień który troche poszerzył kanał . Ja tylko dałem nowy tłok i pierścienie . Aż byłem zdziwiony że takie S38 jest aż tak mocne. Co do poszerzenia to poatrz z wiertarką |
Strona 2 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |