Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

szersze Kanały w komarku
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/szersze-kana-y-w-komarku-t9844-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  Driver [ Śro Lut 13, 2008 7:06 am ]
Temat postu: 

Cytuj:
po co planować jak chcesz o tej samej grubości podkładkę?

Po to, żeby kompresja była taka sama <Czytaj> . Gdy damy podkładkę pod cylinder, to stopień sprężania się zmniejszy ;) .

Autor:  =XawiD= [ Śro Lut 13, 2008 9:28 am ]
Temat postu: 

mmateuszzz napisał(a):
Po to, żeby kompresja była taka sama



To po jakiego grzyba przerabiać, skoro to nic nie da?

Autor:  Yksilion [ Śro Lut 13, 2008 2:57 pm ]
Temat postu: 

=XawiD=, nawet pogorszy. Tak samo z kanałem dolotowym, jak go ktoś powiększy, to może słabiej zasysać paliwo, przez co, zamiast większej dawki, będzie szła mniejsza.

Autor:  Kamis [ Śro Lut 13, 2008 5:23 pm ]
Temat postu: 

Z ta podkladka pod cylinder chodzi o zmiane kąta otwarcia kanałów a nie o kompresję

Autor:  Driver [ Śro Lut 13, 2008 5:35 pm ]
Temat postu: 

Ale cylinder będzie minimalnie wyżej, wiec stopień kompresji zmaleje....

Autor:  =XawiD= [ Śro Lut 13, 2008 6:02 pm ]
Temat postu: 

mmateuszzz, jak może być wyżej, skoro odcinasz cylinder o 1,5mm, a następnie dajesz o tej samej długości podkładkę... -1.5+1.5=0!


Kamis, ale czy bezpiecznie jest podnieść tyle kanałów?

Autor:  kamil_ziomek [ Śro Lut 13, 2008 8:03 pm ]
Temat postu: 

tu chodzi o zmiane fazy rozżądu o jakieś 13°(jeśli dobrze policzyłem). Ja bym radził się dobrze przyglądnąć tłokowi mam kilka w domu (większość podróbki ale są też firmowe) i wysokość tych tłoków do tulejki w góre i duł sa różne i to nawet o 1,5mm więć to troche.
Ciekawe jakie powinny mieć dokładne wymiary(jeden mi z cylindra wystawał okło 0.7mm).

Autor:  Raymax [ Czw Lut 14, 2008 7:09 pm ]
Temat postu: 

Przecierz to wszystko jak dobrze pamiętam opisywał pan T. Sałek.

Autor:  Kamis [ Czw Lut 14, 2008 7:14 pm ]
Temat postu: 

To dobrze pamietasz było w np. artykule o tuningu s38

Autor:  Driver [ Czw Lut 14, 2008 7:18 pm ]
Temat postu: 

=XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user.... ;/
=XawiD= napisał(a):
1.5+1.5

To wychodzi 3 :P Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5 ;)

Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. <spoko>

romek_s51, Sz. P. Moderator zapomniał o "0". Ale i tak wychodzi 0 i jeden OT :D

Magnum 200, a od czego odjął to 1,5? Od spacji? :>

I nie jestem matematykiem..... To, że mam zawsze 6 z majcy o niczym nie świadczy <Czytaj> .

Autor:  romek_s51 [ Czw Lut 14, 2008 7:21 pm ]
Temat postu: 

mmateuszzz napisał(a):
=XawiD=, no fakt, źle zrozumiałem to co napisał ten user.... ;/
=XawiD= napisał(a):
1.5+1.5

To wychodzi 3 :P Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5) ;)

Pewnie nic nie wniosłem, a to dla wyjaśnienia. <spoko>

z tego co napisałeś też wychodzi zero.

Autor:  Grzechu [ Czw Lut 14, 2008 9:19 pm ]
Temat postu: 

=XawiD= napisał(a):
-1.5+1.5=0!
<Czytaj>

[ Dodano: 14 Luty 2008, 20:46 ]
mmateuszzz napisał(a):
Poprawny zapis (0 + 1,5) - 1,5
Weź sie lepiej za matematyke niz za wypisywanie bzdur i robienia z siebie naczelnego matematyka forum :]

Autor:  kamil_ziomek [ Pon Lut 18, 2008 2:34 pm ]
Temat postu: 

Bo tu chodzi o to żeby wyszło 0 he he Ale to zero ma się tylko do zmiany wysokości na której dalej znajduje się cylinder. Kanały bedą wyżej o 1,5mm przez to nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała) i jej piłowania. Lepiej pobawić się z tłokiem (mniejszy koszt) a da się prawie to samo zrobić.

Autor:  =XawiD= [ Pon Lut 18, 2008 2:54 pm ]
Temat postu: 

kamil_ziomek napisał(a):
Kanały bedą wyżej o 1,5mm


Aby kanały były wyższe, to musisz Dać podkładkę DODATKOWĄ pod cylinder, a wtedy o nieszczelność łatwo...

I jak podniesiesz wszystkie kanały... Tłok wszystko da radę zamknąć?


kamil_ziomek napisał(a):
nie trzea wybijać tulejki (która staje się mniej trwała)


U śmieszyłeś mnie.

Autor:  Ziuton [ Wto Lut 19, 2008 12:11 am ]
Temat postu: 

Jak dasz podkładke o 1,5 mm to silnik będize sie zamulał . Nawet sie w to niebaw . Tak samo jak zrobisz nacięcia na tłoku .

Kiedyś miałem b mocnego Komara którym dało się bezmęczarni jechać we dwóch . Cylinder był dosć nowy i dotary 800 km. Uwalił mi się pierścień który troche poszerzył kanał . Ja tylko dałem nowy tłok i pierścienie . Aż byłem zdziwiony że takie S38 jest aż tak mocne.

Co do poszerzenia to poatrz z wiertarką

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/